Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради |
Код ЄДРПОУ: | 21725440 |
Місцезнаходження: | 22865, Україна , Вінницька обл., Ситківці, Леніна,140 смт.Ситківці,Немирівський р.-н.Вінницька обл. |
Контактна особа: |
Бондаренко Ольга Дмитрівна +380433162254 sytkiv.inter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 12:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 12:43 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 13:11 |
Очікувана вартість: | 1 018 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 188,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Деревина твердих порід | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 17:31 |
Зміни до тендерної документації на закупівлю деревини твердих порід.docx | |
27 червня 2019 17:31 |
Тендерна док.по дровах.doc |
27 червня 2019 17:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 червня 2019 17:31 |
Зміни до тендерної документації на закупівлю деревини твердих порід.docx
|
|||
27 червня 2019 17:31 |
Тендерна док.по дровах.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-24-000004 ● f646e283e762405b9f0e1185a0509c08
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 12:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2019 №39
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2019 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-06-13-000253-a 13.06.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На засідані тендерного комітету Ситковецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради було розглянуто Висновок рішення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області закупівлі дров (03410000-7-Деревина ),де зазначено ,що Замовником було здійснено порушення Законодавства,а саме не було відхилено пропозицію Учасника ФОП Бондар І.П.,яка не відповідала кваліфікаційним критеріям,установленим статтею 16.Закону.Зокрема в тендерній пропозиції учасника не було надано листа-відгука від організації,натомість надано лист про співпрацю.Тендерний комітет Замовника прийняв рішення розірвати договір на закупівлю дров №118,від 22.07.2019р.,таким чином усунути порушення Закону.Тендерним комітетом Ситковецької школи-інтернат було вирішено звернутись до Учасника ФОП Бондар для укладення додаткової угоди на розірвання Договору на закупівлю дров №118,від 22.07.2019р.За згодою Учасника ФОП Бондар дія договору№118,від 22.07.2019р.була повністю припинена,відповідно було усунуте порушення Замовником Закону.Надалі тендерний комітет Ситковецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради зобов язується працювати згідно чинного Законодавства.
2019-08-09 10:50:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 22 липня 2019 року №118 (додаткова угода від 08 серпня 2019 року)
2019-08-09 13:06:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бондар Ігор Пилипович |
839 233,50
UAH з ПДВ
|
839 233,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Крупко Василь Григорович |
923 670,00
UAH з ПДВ
|
923 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Носатюк Олена Юріївна |
968 454,00
UAH з ПДВ
|
968 454,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шутко Василь Петрович |
1 002 975,00
UAH з ПДВ
|
1 002 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
1 013 238,00
UAH з ПДВ
|
1 013 238,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Гайсинське лісове господарство |
1 017 903,00
UAH з ПДВ
|
1 017 903,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бондар Ігор Пилипович #2607020830 |
Переможець |
839 233,50
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2019 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 13:31
|
договір | укладений |
23 липня 2019 13:11
|