Деревина твердих порід(граб,ясен,дуб)
Очікувана вартість
1 018 800,00 UAH
UA-2019-06-13-000253-a e53f5ddcbd794ac49a208fe9f0e21a94
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 21725440
Місцезнаходження замовника: 22865, Україна, Вінницька обл., Ситківці, Леніна,140 смт.Ситківці,Немирівський р.-н.Вінницька обл.
Контактна особа замовника: Бондаренко Ольга Дмитрівна
+380433162254
sytkiv.inter@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 12:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 12:43
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:11
Очікувана вартість: 1 018 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 188,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
933 м.куб
Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22865, Україна, Вінницька область, смт.Ситківці, вул.Центральна,140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Деревина твердих порід Пiсляоплата 20 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-000253-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Крупко Василь Григорович, Код ЄДРПОУ:1975613134
Дата подання: 09 липня 2019 20:53
вимога про незаконне визнання переможця ФОП Бондар І.П. тендерним комітетом
вимога про незаконне визнання переможця ФОП Бондар І.П. тендерним комітетом
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2019 16:03
Вимогу відхилено,як безпідставну.Рішення тендерного комітету в доданому документі.
Номер вимоги: UA-2019-06-13-000253-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Гайсинське лісове господарство, Код ЄДРПОУ:00991396
Дата подання: 17 липня 2019 09:22
Скарга
Скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2019 12:46
Оскарження відхилено за відсутності долучених документів із змістом скарги(вимоги)
Номер вимоги: UA-2019-06-13-000253-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Гайсинське лісове господарство, Код ЄДРПОУ:00991396
Дата подання: 19 липня 2019 08:12
Скарга
Скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 16:24
Ваша вимога(скарга) відхилена .Роз яснення в доданому документі.

Документи подані скаржником

09 липня 2019 20:53
вимога.PDF

Документи

12 липня 2019 16:02
Відповідь на Вимогу

Документи подані скаржником

19 липня 2019 08:11
Скарга.PDF

Документи

19 липня 2019 16:24
Відповідь на Вимогу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000004 ● f646e283e762405b9f0e1185a0509c08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-24 12:52:57
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.07.2019 №39
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2019 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-06-13-000253-a 13.06.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

На засідані тендерного комітету Ситковецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради було розглянуто Висновок рішення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області закупівлі дров (03410000-7-Деревина ),де зазначено ,що Замовником було здійснено порушення Законодавства,а саме не було відхилено пропозицію Учасника ФОП Бондар І.П.,яка не відповідала кваліфікаційним критеріям,установленим статтею 16.Закону.Зокрема в тендерній пропозиції учасника не було надано листа-відгука від організації,натомість надано лист про співпрацю.Тендерний комітет Замовника прийняв рішення розірвати договір на закупівлю дров №118,від 22.07.2019р.,таким чином усунути порушення Закону.Тендерним комітетом Ситковецької школи-інтернат було вирішено звернутись до Учасника ФОП Бондар для укладення додаткової угоди на розірвання Договору на закупівлю дров №118,від 22.07.2019р.За згодою Учасника ФОП Бондар дія договору№118,від 22.07.2019р.була повністю припинена,відповідно було усунуте порушення Замовником Закону.Надалі тендерний комітет Ситковецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради зобов язується працювати згідно чинного Законодавства.

2019-08-09 10:50:20

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради, 21725440, Україна, Ситківці, Леніна,140 смт.Ситківці,Немирівський р.-н.Вінницька обл.
  2. Інформація про предмет закупівлі: Деревина, 1018800UAH, 03410000-7, ДК021, 933, м.куб
  3. Інформація про оприлюднення: e53f5ddcbd794ac49a208fe9f0e21a94, 2019-06-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Ситковецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Немирівського району Вінницької обласної Ради (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Бондаря І.П., протокол засідання тендерного комітету від 09 липня 2019 року №36, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 липня 2019 року №118 . За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Бондаря І.П. умовам тендерної документації замовника в частині відсутності у її складі документу, який вимагався замовником на підтвердження кваліфікаційних вимог, зокрема листа-відгука від організації, зазначеної у довідці про результати виконання учасником аналогічних договорів (пункт 5.1.1 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, та уклав з ним договір 22 липня 2019 року №118., 02 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, складання тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 22 липня 2019 року №118 (додаткова угода від 08 серпня 2019 року)

2019-08-09 13:06:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бондар Ігор Пилипович 839 233,50
UAH з ПДВ
839 233,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Крупко Василь Григорович 923 670,00
UAH з ПДВ
923 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Носатюк Олена Юріївна 968 454,00
UAH з ПДВ
968 454,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шутко Василь Петрович 1 002 975,00
UAH з ПДВ
1 002 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 1 013 238,00
UAH з ПДВ
1 013 238,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Гайсинське лісове господарство 1 017 903,00
UAH з ПДВ
1 017 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 14:04
Довідка з МВС та ДФС
05 липня 2019 09:33
Установчі документи.pdf
05 липня 2019 09:33
Тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 09:33
Паспорт та код.pdf
05 липня 2019 09:33
Лист пояснення.pdf
05 липня 2019 09:33
Лист гарантія.pdf
05 липня 2019 09:33
Довідки з МВС та ДФС.pdf
05 липня 2019 09:33
Довідка.pdf
05 липня 2019 09:33
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

29 червня 2019 09:13
sign.p7s
29 червня 2019 09:12
цінова пропозиція.PDF
29 червня 2019 09:12
уповноважена особа.PDF
29 червня 2019 09:12
ст 17.PDF
29 червня 2019 09:12
сертифікат.PDF
29 червня 2019 09:12
санкції.PDF
29 червня 2019 09:12
персональні.PDF
29 червня 2019 09:12
паспорт та код.PDF
29 червня 2019 09:12
ліцензія.PDF
29 червня 2019 09:12
екологія.PDF
29 червня 2019 09:12
довкілля.PDF
29 червня 2019 09:12
виписка та витяг.PDF

Публічні документи

05 липня 2019 11:19
sign.p7s
05 липня 2019 11:17
проект договору.pdf
05 липня 2019 11:17
копія паспорта.pdf
05 липня 2019 11:17
копія виписки з єдр.pdf
05 липня 2019 11:17
тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 11:17
довідка ст 17.pdf

Публічні документи

30 червня 2019 14:18
sign.p7s
30 червня 2019 14:17
цінова пропозиція.PDF
30 червня 2019 14:17
уповноважена особа.PDF
30 червня 2019 14:17
ст 17.PDF
30 червня 2019 14:17
сертифікат.PDF
30 червня 2019 14:17
свідоцтво та витяг.PDF
30 червня 2019 14:17
санкції.PDF
30 червня 2019 14:17
персональні дані.PDF
30 червня 2019 14:17
паспорт та код.PDF
30 червня 2019 14:17
ліцензія.PDF
30 червня 2019 14:17
екологія.PDF
30 червня 2019 14:17
довкілля.PDF
30 червня 2019 14:17
довідка аналогічні.PDF

Публічні документи

05 липня 2019 10:14
sign.p7s
05 липня 2019 10:07
Технічні вимоги.pdf
05 липня 2019 10:07
тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 10:07
проект договору.pdf
05 липня 2019 10:07
Копія Статуту.pdf
05 липня 2019 10:07
Копія опису.pdf
05 липня 2019 10:07
Копія витягу.pdf
05 липня 2019 10:07
Копія витягу ПДВ.pdf
05 липня 2019 10:07
Копія виписки.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бондар Ігор Пилипович
#2607020830
Переможець 839 233,50
UAH з ПДВ
09 липня 2019 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бондар Ігор Пилипович
#2607020830
839 233,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 липня 2019 13:31
договір укладений
23 липня 2019 13:11
sign.p7s зміни до договору
08 серпня 2019 13:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Згідно рішення моніторингу контролюючого органу

Актуальні тендери

До пошуку