Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина твердих порід(граб,ясен,дуб)
Очікувана вартість
1 018 800,00 UAH
UA-2019-06-13-000253-a e53f5ddcbd794ac49a208fe9f0e21a94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ольга Дмитрівна

+380433162254 sytkiv.inter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 21725440
Місцезнаходження: 22865, Україна , Вінницька обл., Ситківці, Леніна,140 смт.Ситківці,Немирівський р.-н.Вінницька обл.
Контактна особа: Бондаренко Ольга Дмитрівна
+380433162254
sytkiv.inter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 12:43
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 12:43
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:11
Очікувана вартість: 1 018 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 188,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
933 м.куб
Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22865, Україна, Вінницька область, смт.Ситківці, вул.Центральна,140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Деревина твердих порід Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-13-000253-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Крупко Василь Григорович, Код ЄДРПОУ:1975613134
Дата подання: 09 липня 2019 20:53
вимога про незаконне визнання переможця ФОП Бондар І.П. тендерним комітетом
вимога про незаконне визнання переможця ФОП Бондар І.П. тендерним комітетом
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2019 16:03
Вимогу відхилено,як безпідставну.Рішення тендерного комітету в доданому документі.
Номер вимоги: UA-2019-06-13-000253-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Гайсинське лісове господарство, Код ЄДРПОУ:00991396
Дата подання: 17 липня 2019 09:22
Скарга
Скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2019 12:46
Оскарження відхилено за відсутності долучених документів із змістом скарги(вимоги)
Номер вимоги: UA-2019-06-13-000253-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Гайсинське лісове господарство, Код ЄДРПОУ:00991396
Дата подання: 19 липня 2019 08:12
Скарга
Скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 16:24
Ваша вимога(скарга) відхилена .Роз яснення в доданому документі.

Документи подані скаржником

09 липня 2019 20:53
вимога.PDF

Документи

12 липня 2019 16:02
Відповідь на Вимогу

Документи подані скаржником

19 липня 2019 08:11
Скарга.PDF

Документи

19 липня 2019 16:24
Відповідь на Вимогу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000004 ● f646e283e762405b9f0e1185a0509c08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019 12:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.07.2019 №39
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2019 №39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-06-13-000253-a 13.06.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На засідані тендерного комітету Ситковецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради було розглянуто Висновок рішення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області закупівлі дров (03410000-7-Деревина ),де зазначено ,що Замовником було здійснено порушення Законодавства,а саме не було відхилено пропозицію Учасника ФОП Бондар І.П.,яка не відповідала кваліфікаційним критеріям,установленим статтею 16.Закону.Зокрема в тендерній пропозиції учасника не було надано листа-відгука від організації,натомість надано лист про співпрацю.Тендерний комітет Замовника прийняв рішення розірвати договір на закупівлю дров №118,від 22.07.2019р.,таким чином усунути порушення Закону.Тендерним комітетом Ситковецької школи-інтернат було вирішено звернутись до Учасника ФОП Бондар для укладення додаткової угоди на розірвання Договору на закупівлю дров №118,від 22.07.2019р.За згодою Учасника ФОП Бондар дія договору№118,від 22.07.2019р.була повністю припинена,відповідно було усунуте порушення Замовником Закону.Надалі тендерний комітет Ситковецької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради зобов язується працювати згідно чинного Законодавства.

2019-08-09 10:50:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 22 липня 2019 року №118 (додаткова угода від 08 серпня 2019 року)

2019-08-09 13:06:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бондар Ігор Пилипович 839 233,50
UAH з ПДВ
839 233,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Крупко Василь Григорович 923 670,00
UAH з ПДВ
923 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Носатюк Олена Юріївна 968 454,00
UAH з ПДВ
968 454,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шутко Василь Петрович 1 002 975,00
UAH з ПДВ
1 002 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 1 013 238,00
UAH з ПДВ
1 013 238,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Гайсинське лісове господарство 1 017 903,00
UAH з ПДВ
1 017 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 14:04
Довідка з МВС та ДФС
05 липня 2019 09:33
Установчі документи.pdf
05 липня 2019 09:33
Тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 09:33
Паспорт та код.pdf
05 липня 2019 09:33
Лист пояснення.pdf
05 липня 2019 09:33
Лист гарантія.pdf
05 липня 2019 09:33
Довідки з МВС та ДФС.pdf
05 липня 2019 09:33
Довідка.pdf
05 липня 2019 09:33
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

29 червня 2019 09:13
Електронний підпис
29 червня 2019 09:12
цінова пропозиція.PDF
29 червня 2019 09:12
уповноважена особа.PDF
29 червня 2019 09:12
ст 17.PDF
29 червня 2019 09:12
сертифікат.PDF
29 червня 2019 09:12
санкції.PDF
29 червня 2019 09:12
персональні.PDF
29 червня 2019 09:12
паспорт та код.PDF
29 червня 2019 09:12
ліцензія.PDF
29 червня 2019 09:12
екологія.PDF
29 червня 2019 09:12
довкілля.PDF
29 червня 2019 09:12
виписка та витяг.PDF

Публічні документи

05 липня 2019 11:19
Електронний підпис
05 липня 2019 11:17
проект договору.pdf
05 липня 2019 11:17
копія паспорта.pdf
05 липня 2019 11:17
копія виписки з єдр.pdf
05 липня 2019 11:17
тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 11:17
довідка ст 17.pdf

Публічні документи

30 червня 2019 14:18
Електронний підпис
30 червня 2019 14:17
цінова пропозиція.PDF
30 червня 2019 14:17
уповноважена особа.PDF
30 червня 2019 14:17
ст 17.PDF
30 червня 2019 14:17
сертифікат.PDF
30 червня 2019 14:17
свідоцтво та витяг.PDF
30 червня 2019 14:17
санкції.PDF
30 червня 2019 14:17
персональні дані.PDF
30 червня 2019 14:17
паспорт та код.PDF
30 червня 2019 14:17
ліцензія.PDF
30 червня 2019 14:17
екологія.PDF
30 червня 2019 14:17
довкілля.PDF
30 червня 2019 14:17
довідка аналогічні.PDF

Публічні документи

05 липня 2019 10:14
Електронний підпис
05 липня 2019 10:07
Технічні вимоги.pdf
05 липня 2019 10:07
тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 10:07
проект договору.pdf
05 липня 2019 10:07
Копія Статуту.pdf
05 липня 2019 10:07
Копія опису.pdf
05 липня 2019 10:07
Копія витягу.pdf
05 липня 2019 10:07
Копія витягу ПДВ.pdf
05 липня 2019 10:07
Копія виписки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бондар Ігор Пилипович

ФОП Крупко Василь Григорович

ФОП Носатюк Олена Юріївна

ФОП Шутко Василь Петрович

ТОВ "ТЕД"

ДП Гайсинське лісове господарство

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бондар Ігор Пилипович
#2607020830
Переможець 839 233,50
UAH з ПДВ
09 липня 2019 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бондар Ігор Пилипович
#2607020830
839 233,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 13:16
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 13:31
договір укладений
23 липня 2019 13:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Згідно рішення моніторингу контролюючого органу