Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт по утепленню фасаду Комунальної установи "Запорізький дитячий будинок-інтернат" ЗОР у м. Запоріжжя, вул. Донецька, 18. Коригування 2".
Очікувана вартість
9 428 980,80 UAH
UA-2019-06-13-000228-a ● 0d778e9a14e640118df6862ac8157893
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Запорізький дитячий будинок-інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02770096 |
Місцезнаходження: | 69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Донецька, 18 |
Контактна особа: |
Лізогубова Каріна Олександрівна +380612869668 zddi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2019 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 11:47 |
Очікувана вартість: | 9 428 980,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 289,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт по утепленню фасаду Комунальної установи "Запорізький дитячий будинок-інтернат" ЗОР у м. Запоріжжя, вул. Донецька, 18. Коригування 2".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Донецька, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | попередня оплата відповідно до Постанови КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 № 117 | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2019 12:26 |
ТД утеплення фасаду.doc |
18 червня 2019 13:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2019 12:26 |
ТД утеплення фасаду.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-13-000228-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС, Код ЄДРПОУ:40777092
Дата подання: 10 липня 2019 08:22
Відміна рішення
Відміна рішення від 05.07.2019р.,про визнання переможцем торгів ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" та скасування повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ".
Скасована
Дата: 10 липня 2019 11:43
Причина: Не заватажився файл вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-06-13-000228-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС, Код ЄДРПОУ:40777092
Дата подання: 10 липня 2019 11:52
Відміна рішення від 05.07.2019р.
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМІН БУД СЕРВІС», звертаємо увагу на недоліки в тендерній документації ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" згідно закупівлі "Капітальний ремонт по утепленню фасаду Комунальної установи "Запорізький дитячий будинок-інтернат " ЗОР у м. Запоріжжя, вул. Донецька, 18. Коригування 2". (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-13-000228-a) та просимо переглянути рішення щодо визнання ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" переможцем та повідомлення про намір укласти договір.
Підстави для перегляду рішення:
1. Згідно з Додатком 6 розділ 2 «Інші вимоги за предметом закупівлі» п. 1.7 тендерної документації: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір, чинний як мінімум до 31.12.2019 р., укладений із суб’єктом господарювання, що має відповідну ліцензію на поводження з відходами.» Учасник в складі своєї пропозиції надав договір з вивезення сміття, але в складі своєї пропозиції не підтверджує наявність у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії. У зв’язку з цим вимогу вважаємо невиконаною.
2. Відповідно до Додатку 6 розділ 2 «Інші вимоги за предметом закупівлі» п. 1.9 тендерної документації: «Кошторисна документація згідно п.1.8. цього Розділу надається в складі тендерної пропозиції в сканованому вигляді. Учасник сканує роздруковані форми кошторисної документації, перед скануванням кожна сторінка кошторисної документації завіряється власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, скріпленим печаткою Учасника (у разі її використання), та підписом інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, який склав кошторисну документацію, скріпленим печаткою цього інженера-проектувальника.» ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» надало кошторисну документацію з завіреними тільки останніми сторінками підписами уповноваженої особи, які скріплені печаткою підприємства.
3. Також в Додатку 6 розділі 2 п.1.8.6 Замовник закупівлі вимагає надати в складі кошторисної документації розрахунок адміністративних витрат. В складі тендерної пропозиції вищевказаного розрахунку ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» не надало.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Відповідно до положень ст.18 Закону України статті 18 Закону України «про публічні закупівлі» скарги що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльність замовника, яка відбулась після оцінки пропозиції учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладання договору про закупівлю.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 3, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Об’єктивно оцінювати пропозиції учасників за принципами здійснення закупівель.
2. Відмінити рішення від 05.07.2019 року протокол №10 про визнання переможцем торгів ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» та скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ».
Розгорнути
Згорнути
Підстави для перегляду рішення:
1. Згідно з Додатком 6 розділ 2 «Інші вимоги за предметом закупівлі» п. 1.7 тендерної документації: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір, чинний як мінімум до 31.12.2019 р., укладений із суб’єктом господарювання, що має відповідну ліцензію на поводження з відходами.» Учасник в складі своєї пропозиції надав договір з вивезення сміття, але в складі своєї пропозиції не підтверджує наявність у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії. У зв’язку з цим вимогу вважаємо невиконаною.
2. Відповідно до Додатку 6 розділ 2 «Інші вимоги за предметом закупівлі» п. 1.9 тендерної документації: «Кошторисна документація згідно п.1.8. цього Розділу надається в складі тендерної пропозиції в сканованому вигляді. Учасник сканує роздруковані форми кошторисної документації, перед скануванням кожна сторінка кошторисної документації завіряється власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, скріпленим печаткою Учасника (у разі її використання), та підписом інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, який склав кошторисну документацію, скріпленим печаткою цього інженера-проектувальника.» ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» надало кошторисну документацію з завіреними тільки останніми сторінками підписами уповноваженої особи, які скріплені печаткою підприємства.
3. Також в Додатку 6 розділі 2 п.1.8.6 Замовник закупівлі вимагає надати в складі кошторисної документації розрахунок адміністративних витрат. В складі тендерної пропозиції вищевказаного розрахунку ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» не надало.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням. Відповідно до положень ст.18 Закону України статті 18 Закону України «про публічні закупівлі» скарги що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльність замовника, яка відбулась після оцінки пропозиції учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладання договору про закупівлю.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 3, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Об’єктивно оцінювати пропозиції учасників за принципами здійснення закупівель.
2. Відмінити рішення від 05.07.2019 року протокол №10 про визнання переможцем торгів ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» та скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ».
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2019 15:01
У відповідь на Вимогу (вих.№09/07-1 від 09.07.2019р.) щодо відміни рішення від 05.07.2019р. про визнання переможцем торгів ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» та скасування повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» повідомляємо наступне.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Порядок і спосіб оскарження процедур закупівлі закріплений у статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Зокрема, ч.1 ст.18 Закону передбачено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до п.14 ч.1 ст.1 Закону, орган оскарження – Антимонопольний комітет України.
Таким чином, Комунальна установа «Запорізький дитячий будинок-інтернат» Запорізької обласної ради не наділена відповідними законними повноваженнями для розгляду по суті скарг, поданих учасниками, на результати проведення процедури закупівлі.
Разом з цим, щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» додатково можемо роз’яснити наступне.
Відповідно до вимог ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В даному випадку, Замовником не було виявлено документального підтвердження невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» умовам тендерної документації, враховуючи обставини, викладені у вимозі.
1. Відповідно до умов п.1.7 розділу 2 додатка 6 до тендерної документації, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір, чинний як мінімум до 31.12.2019 р., укладений із суб’єктом господарювання, що має відповідну ліцензію на поводження з відходами.
Замовником встановлено, що учасник ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» надав у складі тендерної пропозиції договір №20180367 від 01.03.2019р. про надання послуг по захороненню відходів чинний до 31.12.2019р. та укладений з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» (код ЄДРПОУ 35924440). При цьому, з відомостей, що містяться на офіційному сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) за посиланням http://www.nerc.gov.ua, Замовником встановлено, що ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» має ліцензію на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів (рішення від 19.06.2018 № 512). Чинним Законом України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації не встановлено обов’язку для учасників процедури закупівлі щодо документального підтвердження відомостей, доступ до яких вільним.
2. Відповідно до умов п.1.9 розділу 2 додатка 6 до тендерної документації, кошторисна документація згідно п.1.8. цього Розділу надається в складі тендерної пропозиції в сканованому вигляді. Учасник сканує роздруковані форми кошторисної документації, перед скануванням кожна сторінка кошторисної документації завіряється власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, скріпленим печаткою Учасника (у разі її використання), та підписом інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, який склав кошторисну документацію, скріпленим печаткою цього інженера-проектувальника.
Замовником встановлено, що кошторисна документація, подана учасником ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» згідно п.1.8. розділу 2 додатка 6 до тендерної документації, подана у вигляді скан-копій, зроблених з оригіналів відповідних документів, підписаних власноручним підписом уповноваженої особи ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ», скріпленим печаткою, та підписом інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, який склав кошторисну документацію. У зв’язку із чим, необхідність засвідчення кожної сторінки поданих документів відсутня.
3. Відповідно до умов п.1.8.6 п.1.8 розділу 2 додатка 6 до тендерної документації, у складі кошторисної документації, що подається Учасником, подається розрахунок адміністративних витрат.
Замовником встановлено, що кошторисна документація, подана учасником ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» згідно п.1.8. розділу 2 додатка 6 до тендерної документації, містить розрахунок адміністративних витрат (розрахунок №10 до договірної ціни).
Таким чином, Замовник вважає доводи, викладені у вимозі, необґрунтованими, у зв’язку із чим підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ», передбачені ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» були відсутні.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Порядок і спосіб оскарження процедур закупівлі закріплений у статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Зокрема, ч.1 ст.18 Закону передбачено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до п.14 ч.1 ст.1 Закону, орган оскарження – Антимонопольний комітет України.
Таким чином, Комунальна установа «Запорізький дитячий будинок-інтернат» Запорізької обласної ради не наділена відповідними законними повноваженнями для розгляду по суті скарг, поданих учасниками, на результати проведення процедури закупівлі.
Разом з цим, щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» додатково можемо роз’яснити наступне.
Відповідно до вимог ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В даному випадку, Замовником не було виявлено документального підтвердження невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» умовам тендерної документації, враховуючи обставини, викладені у вимозі.
1. Відповідно до умов п.1.7 розділу 2 додатка 6 до тендерної документації, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір, чинний як мінімум до 31.12.2019 р., укладений із суб’єктом господарювання, що має відповідну ліцензію на поводження з відходами.
Замовником встановлено, що учасник ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» надав у складі тендерної пропозиції договір №20180367 від 01.03.2019р. про надання послуг по захороненню відходів чинний до 31.12.2019р. та укладений з ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» (код ЄДРПОУ 35924440). При цьому, з відомостей, що містяться на офіційному сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) за посиланням http://www.nerc.gov.ua, Замовником встановлено, що ТОВ «ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ» має ліцензію на право провадження господарської діяльності з захоронення побутових відходів (рішення від 19.06.2018 № 512). Чинним Законом України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації не встановлено обов’язку для учасників процедури закупівлі щодо документального підтвердження відомостей, доступ до яких вільним.
2. Відповідно до умов п.1.9 розділу 2 додатка 6 до тендерної документації, кошторисна документація згідно п.1.8. цього Розділу надається в складі тендерної пропозиції в сканованому вигляді. Учасник сканує роздруковані форми кошторисної документації, перед скануванням кожна сторінка кошторисної документації завіряється власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, скріпленим печаткою Учасника (у разі її використання), та підписом інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, який склав кошторисну документацію, скріпленим печаткою цього інженера-проектувальника.
Замовником встановлено, що кошторисна документація, подана учасником ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» згідно п.1.8. розділу 2 додатка 6 до тендерної документації, подана у вигляді скан-копій, зроблених з оригіналів відповідних документів, підписаних власноручним підписом уповноваженої особи ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ», скріпленим печаткою, та підписом інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, який склав кошторисну документацію. У зв’язку із чим, необхідність засвідчення кожної сторінки поданих документів відсутня.
3. Відповідно до умов п.1.8.6 п.1.8 розділу 2 додатка 6 до тендерної документації, у складі кошторисної документації, що подається Учасником, подається розрахунок адміністративних витрат.
Замовником встановлено, що кошторисна документація, подана учасником ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ» згідно п.1.8. розділу 2 додатка 6 до тендерної документації, містить розрахунок адміністративних витрат (розрахунок №10 до договірної ціни).
Таким чином, Замовник вважає доводи, викладені у вимозі, необґрунтованими, у зв’язку із чим підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ», передбачені ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» були відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2019 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС |
8 780 114,18
UAH з ПДВ
|
8 780 114,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" |
9 426 983,21
UAH з ПДВ
|
9 318 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МАДЕСТ" |
9 413 980,84
UAH з ПДВ
|
9 319 691,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РСУ-СТРОЙ" |
9 428 980,80
UAH з ПДВ
|
9 334 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС #40777092 |
Відхилено |
8 780 114,18
UAH з ПДВ
|
04 липня 2019 14:54
|
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" #38732471 |
Переможець |
9 318 900,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2022 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2019 11:51
|
Зміна фінансування договір 67.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2019 11:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 16:00
|
Договір кап ремонт утеплення фасаду | укладений |
18 липня 2019 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |