Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по заміні КРП-6 кВ систем безпеки в частині секції 3BW.
Очікувана вартість
30 986 192,20 UAH
UA-2019-06-13-000220-c b7fae93d4ff642fe9abef12a298dc6f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2019 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 11:24
Очікувана вартість: 30 986 192,20 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,13%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Заступник начальника ЕЦ – Філін Юрій Володимирович, тел.(05136) 4-22-45, y_filin@sunpp.atom.gov.ua; Начальник дільниці ЕЦ – Жолубак Віталій Мар’янович, тел. (05136) 4-14-64, v_zholubak@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 1 кат ВВ СМтаР – Сліпенчук Сергій Григорович, тел. (05136) 4-22-09, s_slipenchuk@sunpp.atom.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по заміні КРП-6 кВ систем безпеки в частині секції 3BW.(Джерело фінансування закупівлі: відпуск е/е та виробництво т/е від АЕС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт в період ППР-2019 на енергоблоці № 3, закінчення: 12.11.2019 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядчик складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесеня змін до тендерної документації в частині можливості виплати авансу
Дата подання: 20 червня 2019 08:44
Дата відповіді: 21 червня 2019 16:31
Відповідно до ТД Виконавець повинен придбати за власний рахунок значну кількість матеріалів, вартість якої складає не менше 70% від суми закупівлі. Враховуючи стислі терміни виконання робіт, просимо внести зміни в тендерну документацію щодо виплати авансу в розмірі не менше 30% від суми закупівлі.
Відповідь: Ваше запитання буде опрацьовано і в разі позитивного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по заміні КРП-6 кВ систем безпеки в частині секції 3BW.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 30 937 845,19
UAH
30 937 845,19
UAH
1.0666666667 29 004 229.86 Документи
ТОВ Управління механізованих робіт 30 984 773,98
UAH
30 984 773,98
UAH
1 30 984 773.98 Документи

Публічні документи

05 липня 2019 14:10
Електронний підпис
29 червня 2019 19:30
Електронний підпис
29 червня 2019 19:28
20 Дозволи.rar
29 червня 2019 19:28
19 Ліцензія 1.pdf
29 червня 2019 19:28
18 Ліцензія 2.pdf
29 червня 2019 19:28
8 Технічні вимоги.pdf
29 червня 2019 19:28
7 Цінова пропозиція.pdf
29 червня 2019 19:28
6 Кошторис.rar
29 червня 2019 19:28
15 Лист-погодження.pdf
29 червня 2019 19:28
13 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 червня 2019 19:28
12 Інформаційний лист.pdf
29 червня 2019 19:28
10 Гарантійний лист.pdf
29 червня 2019 19:28
2 Довідка про персонал.pdf
29 червня 2019 19:28
1.1 Відгуки.rar
29 червня 2019 19:28
1 Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 14:44
Електронний підпис
27 червня 2019 14:41
21-Про перевірку знань.pdf
27 червня 2019 14:41
20-Дозвіл та декларація.pdf
27 червня 2019 14:41
16- Про санкції.PDF
27 червня 2019 14:41
9-Про реквізити.PDF
27 червня 2019 14:41
6-Технічні вимоги.pdf
27 червня 2019 14:41
5-Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 14:41
4-Розрахунок ДЦ.rar
27 червня 2019 14:41
3-Розрахунок ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Атоммонтажсервіс

ТОВ Управління механізованих робіт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Атоммонтажсервіс
#30563645
Переможець 30 937 845,19
UAH
03 липня 2019 14:41

Документи

03 липня 2019 14:40
Електронний підпис
03 липня 2019 14:40
Протокол 1735.pdf
01 липня 2019 11:46
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс
#30563645
30 937 845,19
UAH
Документи

Документи

03 липня 2019 14:40
Електронний підпис
03 липня 2019 14:40
Протокол 1735.pdf
01 липня 2019 11:46
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 15:01
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 08:59
Додаткова угода .PDF зміни до договору
29 листопада 2019 08:59
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 09:00
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
07 листопада 2019 08:58
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 09:43
Додаткова угода.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 09:40
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 16:24
Договір укладений
22 липня 2019 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості робіт на 736 459,25 грн.
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05607
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості робіт на 6 573 145.49грн
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05607
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування календарного плану
Номер договору про закупівлю: 20-123-01-19-05607
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 297 766,16
UAH (в тому числі ПДВ 4 716 294,36 UAH)