Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 3 Лота (Лот №1 Севофлуран ; Лот №2 Тіопентал 1,0; Лот № 3 Пероксид водню 35%)
Очікувана вартість
3 544 552,00 UAH
UA-2019-06-12-002495-b 2484af9b3b39439baf214f3a49d86bb7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловар Олена Михайлівна

044-259-70-57 YURISTNIR@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа: Соловар Олена Михайлівна
044-259-70-57
YURISTNIR@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 21:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 22:00
Очікувана вартість: 3 544 552,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Лот №1 Севофлуран ; Лот №2 Тіопентал 1,0; Лот № 3 Пероксид водню 35%

Тендерна документація

12 червня 2019 21:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 21:29
Тендерна документація.doc
12 червня 2019 21:29
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-002495-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Нові Біотехнології, Код ЄДРПОУ:36590475
Дата подання: 14 червня 2019 15:42
Гарантійний лист
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Національного інституту раку від 11 червня 2019 року №65/6, учасник повинен надати гарантійний листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару.
Вважаємо, що таке положення потребує змін із наступних причин:

І. Хоча Законом України «Про публічні закупівлі» (частина 3 статті 22) замовникам надано право вносити у тендерну документацію іншу інформацію відповідно до законодавства, але це повинно бути зроблено таким чином, щоб не обмежувати конкуренцію та не призводити до дискримінації учасників (частина 4 статті 22).
Враховуючи відсутність у виробника / дилера тощо обов’язку будь-яким чином реагувати на відповідні запити учасників публічних закупівель щодо надання гарантійних листів можливість учасників подати тендерну пропозицію цілком залежить від волевиявлення третіх осіб – виробника (представництва, філії), представника, дилера, дистриб’ютора, і це обмежує можливість участі у торгах.
Доводи замовника про те, що жоден виробник / представник виробника і т.п. не відмовить учаснику у наданні таких листів не ґрунтується на законодавстві України і не спростовує суджень, викладених у попередніх абзацах.

ІІ. Формулювання пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації звужує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками предмета закупівлі, їх представництвами / філіями, дилерами тощо. Це суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівлі і позбавляє права участі осіб, які не мають прямих правовідносин із виробниками, їх дилерами тощо, але станом на момент проведення відкритих торгів володіють у повному обсязі предметом закупівлі (зараз на нашому складі наявні 640 одиниць Севофлурану) разом із супровідними документами на нього (н., документами про імпорт товару). Такі дії Замовника містять ознаки обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

ІІІ. Здатність учасника продати той чи інший лікарський засіб (можливість поставки у кількості, якості тощо) підтверджується, насамперед, відповідним дозволом держави у формі ліцензії, видача якого засвідчує матеріально-технічну здатність ліцензіата здійснювати розповсюдження медичних препаратів на території України.
Однак, замовник на перше місце ставить гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником), який, судячи зі змісту, слугуватиме для замовника єдиним доказом можливості учасника поставити предмет закупівлі.
При цьому, замовник не обґрунтовує як такий лист пов'язаний із можливістю учасника поставити товар, адже виробник товару може і не бути а ні учасником закупівель, а ні стороною договору про поставку, а тому не нестиме відповідальності перед замовником, у той час як відповідальним за поставку (як і за збитки, що можуть бути завдані невиконанням умов договору), є учасник, з яким такий правочин укладено.
Крім того, замовник не враховує, що предмет закупівлі може знаходитись у власності учасника торгів (наприклад, у нашому аптечному складі зараз знаходиться 640 одиниць Севофлурану). Таким чином, гарантійний лист позбавлений юридичної значимості, тому що його наявність / відсутність жодним чином не впливає на поставку товару, оскільки товар уже знаходиться в Україні.

За таких обставин, просимо Тендерний комітет Національного інституту раку:
- відмінити пункт 6 Розділу 3 Тендерної документації,
або (шляхом внесення змін у даний пункт):
- дозволити взяти участь у закупівлі особам, що володіють предметом закупівлі, однак не зв’язані з виробником медичних препаратів, його представництвом / філією, дилером, дистриб’ютором тощо. У такому разі учасника можна зобов’язати додати до своєї тендерної пропозиції складську довідку про наявність у нього необхідної кількості лікарського засобу, що закуповується.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 18:40
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимоги стосовно відміни пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, повідомляємо наступне.
Усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводяться нами протягом 2019 року містять вимогу щодо надання зазначеного гарантійного листа, що передусім спрямовано на здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлює закупівлю фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції наша установа отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості, належної якості та з належним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим. Крім цього, незрозумілим є Ваші аргументи з приводу неможливості надання такого гарантійного листа виробника. Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа надає Вам можливість, як потенційному учаснику надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушенням, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. Враховуючи вищевикладене Ваша вимога залишається без задоволення.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.Севофлуран
Опис предмету закупівлі:
Севофлуран флакон, 250 мл.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 796 552,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 796,55 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 83896.56 UAH

Аукціон

Початок: 01 липня 2019 11:33
Закінчення: 01 липня 2019 11:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

550 флак
Севофлуран
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sevoflurane
АТХ: N01AB08
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Дата доставки: 15 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно договору Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-002495-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Нові Біотехнології, Код ЄДРПОУ:36590475
Дата подання: 14 червня 2019 15:42
Гарантійний лист
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Національного інституту раку від 11 червня 2019 року №65/6, учасник повинен надати гарантійний листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару.
Вважаємо, що таке положення потребує змін із наступних причин:

І. Хоча Законом України «Про публічні закупівлі» (частина 3 статті 22) замовникам надано право вносити у тендерну документацію іншу інформацію відповідно до законодавства, але це повинно бути зроблено таким чином, щоб не обмежувати конкуренцію та не призводити до дискримінації учасників (частина 4 статті 22).
Враховуючи відсутність у виробника / дилера тощо обов’язку будь-яким чином реагувати на відповідні запити учасників публічних закупівель щодо надання гарантійних листів можливість учасників подати тендерну пропозицію цілком залежить від волевиявлення третіх осіб – виробника (представництва, філії), представника, дилера, дистриб’ютора, і це обмежує можливість участі у торгах.
Доводи замовника про те, що жоден виробник / представник виробника і т.п. не відмовить учаснику у наданні таких листів не ґрунтується на законодавстві України і не спростовує суджень, викладених у попередніх абзацах.

ІІ. Формулювання пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації звужує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками предмета закупівлі, їх представництвами / філіями, дилерами тощо. Це суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівлі і позбавляє права участі осіб, які не мають прямих правовідносин із виробниками, їх дилерами тощо, але станом на момент проведення відкритих торгів володіють у повному обсязі предметом закупівлі (зараз на нашому складі наявні 640 одиниць Севофлурану) разом із супровідними документами на нього (н., документами про імпорт товару). Такі дії Замовника містять ознаки обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

ІІІ. Здатність учасника продати той чи інший лікарський засіб (можливість поставки у кількості, якості тощо) підтверджується, насамперед, відповідним дозволом держави у формі ліцензії, видача якого засвідчує матеріально-технічну здатність ліцензіата здійснювати розповсюдження медичних препаратів на території України.
Однак, замовник на перше місце ставить гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником), який, судячи зі змісту, слугуватиме для замовника єдиним доказом можливості учасника поставити предмет закупівлі.
При цьому, замовник не обґрунтовує як такий лист пов'язаний із можливістю учасника поставити товар, адже виробник товару може і не бути а ні учасником закупівель, а ні стороною договору про поставку, а тому не нестиме відповідальності перед замовником, у той час як відповідальним за поставку (як і за збитки, що можуть бути завдані невиконанням умов договору), є учасник, з яким такий правочин укладено.
Крім того, замовник не враховує, що предмет закупівлі може знаходитись у власності учасника торгів (наприклад, у нашому аптечному складі зараз знаходиться 640 одиниць Севофлурану). Таким чином, гарантійний лист позбавлений юридичної значимості, тому що його наявність / відсутність жодним чином не впливає на поставку товару, оскільки товар уже знаходиться в Україні.

За таких обставин, просимо Тендерний комітет Національного інституту раку:
- відмінити пункт 6 Розділу 3 Тендерної документації,
або (шляхом внесення змін у даний пункт):
- дозволити взяти участь у закупівлі особам, що володіють предметом закупівлі, однак не зв’язані з виробником медичних препаратів, його представництвом / філією, дилером, дистриб’ютором тощо. У такому разі учасника можна зобов’язати додати до своєї тендерної пропозиції складську довідку про наявність у нього необхідної кількості лікарського засобу, що закуповується.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 18:40
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимоги стосовно відміни пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, повідомляємо наступне.
Усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводяться нами протягом 2019 року містять вимогу щодо надання зазначеного гарантійного листа, що передусім спрямовано на здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлює закупівлю фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції наша установа отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості, належної якості та з належним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим. Крім цього, незрозумілим є Ваші аргументи з приводу неможливості надання такого гарантійного листа виробника. Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа надає Вам можливість, як потенційному учаснику надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушенням, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. Враховуючи вищевикладене Ваша вимога залишається без задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА" 1 468 307,50
UAH з ПДВ
1 468 307,50
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр" 2 590 577,00
UAH з ПДВ
2 590 577,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Зайдекс УА"

Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА"
#41335022
Переможець 1 468 307,50
UAH з ПДВ
17 липня 2019 19:23

Документи

17 липня 2019 19:23
Електронний підпис
17 липня 2019 19:23
85,1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 19:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА"
#41335022
1 468 307,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2019 19:23
Електронний підпис
17 липня 2019 19:23
85,1.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 11:57
ДУ 2 до договору 178 (2).pdf зміни до договору
28 лютого 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:55
ДУ до договору 178 (2).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:55
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 16:44
Договір 178.pdf укладений
02 серпня 2019 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України " Про публічні закупівлі", дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, а саме до 31.03.2020.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Сума договору збільшується на 293 661,50 грн.в т.ч. ПДВ, що не перевищує 20 % суми договору.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 761 969,00
UAH (в тому числі ПДВ 115 269,00 UAH)