код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція 3 Лота (Лот №1 Севофлуран ; Лот №2 Тіопентал 1,0; Лот № 3 Пероксид водню 35%)
Очікувана вартість
3 544 552,00 UAH
UA-2019-06-12-002495-b 2484af9b3b39439baf214f3a49d86bb7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Національний інститут раку
Код ЄДРПОУ: 02011976
Місцезнаходження замовника: 03022, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43
Контактна особа замовника: Соловар Олена Михайлівна
044-259-70-57
YURISTNIR@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 22:00
Очікувана вартість: 3 544 552,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 106 336,56 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Лот №1 Севофлуран ; Лот №2 Тіопентал 1,0; Лот № 3 Пероксид водню 35%

Документація

Тендерна документація

12 червня 2019 21:30
Електронний цифровий підпис
12 червня 2019 21:29
Тендерна документація.doc
12 червня 2019 21:29
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-002495-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Нові Біотехнології, Код ЄДРПОУ:36590475
Дата подання: 14 червня 2019 15:42
Гарантійний лист
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Національного інституту раку від 11 червня 2019 року №65/6, учасник повинен надати гарантійний листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару.
Вважаємо, що таке положення потребує змін із наступних причин:

І. Хоча Законом України «Про публічні закупівлі» (частина 3 статті 22) замовникам надано право вносити у тендерну документацію іншу інформацію відповідно до законодавства, але це повинно бути зроблено таким чином, щоб не обмежувати конкуренцію та не призводити до дискримінації учасників (частина 4 статті 22).
Враховуючи відсутність у виробника / дилера тощо обов’язку будь-яким чином реагувати на відповідні запити учасників публічних закупівель щодо надання гарантійних листів можливість учасників подати тендерну пропозицію цілком залежить від волевиявлення третіх осіб – виробника (представництва, філії), представника, дилера, дистриб’ютора, і це обмежує можливість участі у торгах.
Доводи замовника про те, що жоден виробник / представник виробника і т.п. не відмовить учаснику у наданні таких листів не ґрунтується на законодавстві України і не спростовує суджень, викладених у попередніх абзацах.

ІІ. Формулювання пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації звужує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками предмета закупівлі, їх представництвами / філіями, дилерами тощо. Це суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівлі і позбавляє права участі осіб, які не мають прямих правовідносин із виробниками, їх дилерами тощо, але станом на момент проведення відкритих торгів володіють у повному обсязі предметом закупівлі (зараз на нашому складі наявні 640 одиниць Севофлурану) разом із супровідними документами на нього (н., документами про імпорт товару). Такі дії Замовника містять ознаки обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

ІІІ. Здатність учасника продати той чи інший лікарський засіб (можливість поставки у кількості, якості тощо) підтверджується, насамперед, відповідним дозволом держави у формі ліцензії, видача якого засвідчує матеріально-технічну здатність ліцензіата здійснювати розповсюдження медичних препаратів на території України.
Однак, замовник на перше місце ставить гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником), який, судячи зі змісту, слугуватиме для замовника єдиним доказом можливості учасника поставити предмет закупівлі.
При цьому, замовник не обґрунтовує як такий лист пов'язаний із можливістю учасника поставити товар, адже виробник товару може і не бути а ні учасником закупівель, а ні стороною договору про поставку, а тому не нестиме відповідальності перед замовником, у той час як відповідальним за поставку (як і за збитки, що можуть бути завдані невиконанням умов договору), є учасник, з яким такий правочин укладено.
Крім того, замовник не враховує, що предмет закупівлі може знаходитись у власності учасника торгів (наприклад, у нашому аптечному складі зараз знаходиться 640 одиниць Севофлурану). Таким чином, гарантійний лист позбавлений юридичної значимості, тому що його наявність / відсутність жодним чином не впливає на поставку товару, оскільки товар уже знаходиться в Україні.

За таких обставин, просимо Тендерний комітет Національного інституту раку:
- відмінити пункт 6 Розділу 3 Тендерної документації,
або (шляхом внесення змін у даний пункт):
- дозволити взяти участь у закупівлі особам, що володіють предметом закупівлі, однак не зв’язані з виробником медичних препаратів, його представництвом / філією, дилером, дистриб’ютором тощо. У такому разі учасника можна зобов’язати додати до своєї тендерної пропозиції складську довідку про наявність у нього необхідної кількості лікарського засобу, що закуповується.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 18:40
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимоги стосовно відміни пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, повідомляємо наступне.
Усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводяться нами протягом 2019 року містять вимогу щодо надання зазначеного гарантійного листа, що передусім спрямовано на здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлює закупівлю фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції наша установа отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості, належної якості та з належним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим. Крім цього, незрозумілим є Ваші аргументи з приводу неможливості надання такого гарантійного листа виробника. Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа надає Вам можливість, як потенційному учаснику надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушенням, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. Враховуючи вищевикладене Ваша вимога залишається без задоволення.

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.Севофлуран
Опис предмету закупівлі: Севофлуран флакон, 250 мл.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 796 552,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 796,55 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 83 896,56 UAH

Аукціон

Початок: 01 липня 2019 11:33
Закінчення: 01 липня 2019 11:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

550 флак.
Севофлуран
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sevoflurane
АТХ: N01AB08
Доставка: 03022, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Дата доставки: 15 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно договору Пiсляоплата 90 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-002495-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Нові Біотехнології, Код ЄДРПОУ:36590475
Дата подання: 14 червня 2019 15:42
Гарантійний лист
Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Національного інституту раку від 11 червня 2019 року №65/6, учасник повинен надати гарантійний листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару.
Вважаємо, що таке положення потребує змін із наступних причин:

І. Хоча Законом України «Про публічні закупівлі» (частина 3 статті 22) замовникам надано право вносити у тендерну документацію іншу інформацію відповідно до законодавства, але це повинно бути зроблено таким чином, щоб не обмежувати конкуренцію та не призводити до дискримінації учасників (частина 4 статті 22).
Враховуючи відсутність у виробника / дилера тощо обов’язку будь-яким чином реагувати на відповідні запити учасників публічних закупівель щодо надання гарантійних листів можливість учасників подати тендерну пропозицію цілком залежить від волевиявлення третіх осіб – виробника (представництва, філії), представника, дилера, дистриб’ютора, і це обмежує можливість участі у торгах.
Доводи замовника про те, що жоден виробник / представник виробника і т.п. не відмовить учаснику у наданні таких листів не ґрунтується на законодавстві України і не спростовує суджень, викладених у попередніх абзацах.

ІІ. Формулювання пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації звужує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками предмета закупівлі, їх представництвами / філіями, дилерами тощо. Це суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівлі і позбавляє права участі осіб, які не мають прямих правовідносин із виробниками, їх дилерами тощо, але станом на момент проведення відкритих торгів володіють у повному обсязі предметом закупівлі (зараз на нашому складі наявні 640 одиниць Севофлурану) разом із супровідними документами на нього (н., документами про імпорт товару). Такі дії Замовника містять ознаки обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

ІІІ. Здатність учасника продати той чи інший лікарський засіб (можливість поставки у кількості, якості тощо) підтверджується, насамперед, відповідним дозволом держави у формі ліцензії, видача якого засвідчує матеріально-технічну здатність ліцензіата здійснювати розповсюдження медичних препаратів на території України.
Однак, замовник на перше місце ставить гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником), який, судячи зі змісту, слугуватиме для замовника єдиним доказом можливості учасника поставити предмет закупівлі.
При цьому, замовник не обґрунтовує як такий лист пов'язаний із можливістю учасника поставити товар, адже виробник товару може і не бути а ні учасником закупівель, а ні стороною договору про поставку, а тому не нестиме відповідальності перед замовником, у той час як відповідальним за поставку (як і за збитки, що можуть бути завдані невиконанням умов договору), є учасник, з яким такий правочин укладено.
Крім того, замовник не враховує, що предмет закупівлі може знаходитись у власності учасника торгів (наприклад, у нашому аптечному складі зараз знаходиться 640 одиниць Севофлурану). Таким чином, гарантійний лист позбавлений юридичної значимості, тому що його наявність / відсутність жодним чином не впливає на поставку товару, оскільки товар уже знаходиться в Україні.

За таких обставин, просимо Тендерний комітет Національного інституту раку:
- відмінити пункт 6 Розділу 3 Тендерної документації,
або (шляхом внесення змін у даний пункт):
- дозволити взяти участь у закупівлі особам, що володіють предметом закупівлі, однак не зв’язані з виробником медичних препаратів, його представництвом / філією, дилером, дистриб’ютором тощо. У такому разі учасника можна зобов’язати додати до своєї тендерної пропозиції складську довідку про наявність у нього необхідної кількості лікарського засобу, що закуповується.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 18:40
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимоги стосовно відміни пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, повідомляємо наступне.
Усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводяться нами протягом 2019 року містять вимогу щодо надання зазначеного гарантійного листа, що передусім спрямовано на здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлює закупівлю фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції наша установа отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості, належної якості та з належним строком придатності. Досягти аналогічного результату при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим. Крім цього, незрозумілим є Ваші аргументи з приводу неможливості надання такого гарантійного листа виробника. Встановлена вимога щодо надання гарантійного листа надає Вам можливість, як потенційному учаснику надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушенням, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. Враховуючи вищевикладене Ваша вимога залишається без задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр" 2 590 577,00
UAH з ПДВ
2 590 577,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА" 1 468 307,50
UAH з ПДВ
1 468 307,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 09:15
sign.p7s
19 липня 2019 09:12
Документи переможця.pdf
01 липня 2019 12:58
sign.p7s
27 червня 2019 11:37
sign.p7s
27 червня 2019 11:31
sign.p7s
27 червня 2019 11:30
Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 11:30
Інші документи.pdf
27 червня 2019 11:30
Зайдекс УА_гарантия.zip
27 червня 2019 11:30
Кваліфікаційні вимоги.pdf
27 червня 2019 11:30
Проект договору.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА"
#41335022
Переможець 1 468 307,50
UAH з ПДВ
17 липня 2019 19:23

Документи

17 липня 2019 19:23
sign.p7s
17 липня 2019 19:23
85,1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 19:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА"
#41335022
1 468 307,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2019 19:23
sign.p7s
17 липня 2019 19:23
85,1.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 серпня 2019 16:44
Договір 178.pdf укладений
02 серпня 2019 16:43

Актуальні тендери

До пошуку