Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої; 42132000-3 Частини кранів та клапанів, (запасні частини до запірної арматури)
Очікувана вартість
3 765 789,06 UAH
UA-2019-06-12-002465-b 9bc2e409a19f4caca4611fe624c855bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 19:36
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 19:41
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 19:41
Початок аукціону: 08 серпня 2019 15:06
Очікувана вартість: 3 765 789,06 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3446 шт
ДК 021:2015 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої; 42132000-3 Частини кранів та клапанів, (запасні частини до запірної арматури)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1, м. Київ; вул. Дніпроводська, 1А, м. Київ, 04077; вул. Електротехнічна, 16, м. Київ, 02217.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару.Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал» Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 19:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 19:37
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтерекст LTD" 3 439 145,40
UAH з ПДВ
3 439 145,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕР АТОМ" 3 599 240,16
UAH з ПДВ
3 599 240,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 09:23
ДФС.jpg
19 серпня 2019 11:36
МВС МАРКУС Г.В..jpg
06 серпня 2019 16:16
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:15
Довідка_Ш.pdf
06 серпня 2019 10:00
Електронний підпис
06 серпня 2019 10:00
Довідки на 07.08.2019.pdf
06 серпня 2019 10:00
Витяг 05.08.2019.pdf
06 серпня 2019 10:00
Документи Інтерекст.rar
06 серпня 2019 10:00
антикорупция, №22,23.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 16:23
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:21
Статут Інтер Атом с п.pdf
06 серпня 2019 16:21
Довідки.pdf
06 серпня 2019 16:21
Договір.pdf
06 серпня 2019 16:21
ЄДР.pdf
06 серпня 2019 16:21
Протокол-Наказ.pdf
06 серпня 2019 16:21
Витяг ПДВ с п.pdf
06 серпня 2019 16:21
Працівникі.pdf
06 серпня 2019 16:21
МТБ.pdf
06 серпня 2019 16:21
Додаток 3_тех.pdf
06 серпня 2019 16:21
Додаток 4_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтерекст LTD"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕР АТОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтерекст LTD"
#23708824
Переможець 3 439 145,40
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтерекст LTD"
#23708824
3 439 145,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 14:15
Звіт 1319.docx укладений
01 липня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:08
ПОВІДОМЛЕННЯ Інтерекст 1319.docx зміни до договору
24 грудня 2019 17:02
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 11:36
Договір укладений
04 вересня 2019 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі - 670 633, 35 (шістсот сімдесят тисяч шістсот тридцять три грн. 35 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 3 439 145,40 грн. (три мільйони чотириста тридцять дев’ять тисяч сто сорок п’ять грн. 40 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 2 865 954,50 грн. (два мільйони вісімсот шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят чотири грн 50 коп.), ПДВ – 573 190, 90 грн. (п’ятсот сімдесят три тисячі сто дев’яносто грн 90 коп.) 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 4 109 778,75 (чотири мільйони сто дев’ять тисяч сімсот сімдесят вісім грн. 75 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 3 424 815,63 (три мільйони чотириста двадцять чотири тисячі вісімсот п'ятнадцять грн. 63 коп.), ПДВ – 684 963,12 (шістсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот шістдесят три грн. 12 коп.) 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “30” квітня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1319/24/16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 64 032,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 672,00 UAH)