Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 884 485,60 UAH
UA-2019-06-12-002421-b 0b50958c7f1841d883c49f3a73618a38
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт замовника: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа замовника: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 11:08
Очікувана вартість: 2 884 485,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 422,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Запасні частини до пасажирських вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Котел опалювальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
18 шт
Бойлер в комплекті з кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
36 шт
Планка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
18 шт
Кришка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
36 шт
Прокладка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 червня 2019 18:14
Електронний цифровий підпис
12 червня 2019 18:14
2861 ТД зч до пас.вагонів.docx
12 червня 2019 18:14
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000055 ● 6121f7c2ede642109261a38770d525f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-29
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-29 19:24:04
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-06-12-002421-b 12.06.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-12-0002421-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-12-0002421-b запасних частин до пасажирських вагонів. Згідно з висновком, ДАСУ встановила наступні порушення: - вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) щодо зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі; - вимог частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон); - вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі. 2. Відповідно до умов тендерної документації (пункт 1.4.3. та Додаток № 9 (проект Договору) місце постачання зазначається у рознарядках Замовника. 3. Пропозиція учасника ПАТ «ЮНІКОН» була визнана переможною. Учаснику було направлено повідомлення про намір укласти договір. Учасник у встановлений законом строк не підписав договір, тому його пропозицію було відхилено на підставі пункту 2 частини першої статті 30 Закону, а переможцем обрано іншого учасника. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2019-09-20 22:30:22

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 40081347, Україна, Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Прокладка, 2884485.6UAH, 34630000-2, ДК021, 36, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 0b50958c7f1841d883c49f3a73618a38, 2019-06-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 29 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.06.2019, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Юнікон» (далі – АТ «Юнікон»), повідомлення про перенесення строку розгляду тендерної пропозиції від 02.07.2019 № ЦЗВ-901/2861/2421-в, протокол розгляду тендерної пропозиції від 26.07.2019 № 2861/266/-19-Т та повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовник у тендерній документації не зазначив місце поставки товарів чим порушив пункт 4 частини другої статті 22 Закону. Крім того установлено, що Замовник визначив переможцем торгів АТ «Юнікон» з остаточною ціновою пропозицією 1 836 000,00 грн та оприлюднив 26.07.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Поряд з цим станом на 29.08.2019 (дата початку моніторингу закупівлі) Замовник у електронній системі закупівель не оприлюднив договір чим порушив абзац восьмий частини першої статті 10 Закону. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно з цим Законом замовник відміняє торги., 11 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 4 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, установлено порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АО "Юникон" 2 640 168,00
UAH з ПДВ
1 836 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "СЕАЛ"" 2 451 211,20
UAH з ПДВ
2 338 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "РІСТ" 2 884 248,00
UAH з ПДВ
2 709 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 13:39
Ц_нова пропозиц.PDF.p7s
27 червня 2019 13:39
Ц_нова пропозиц.PDF
27 червня 2019 13:39
Технична частина.zip.p7s
27 червня 2019 13:39
Технична частина.zip
27 червня 2019 13:39
Страхування.zip
27 червня 2019 13:39
Квал_ф_кац_йна частина.zip

Публічні документи

01 липня 2019 00:15
Техн частина ЕЦП.part1.rar
01 липня 2019 00:15
Техн частина ЕЦП.part2.rar
01 липня 2019 00:15
Квалификация ЕЦП.pdf
01 липня 2019 00:15
Квалификация ЕЦП.pdf.p7s
01 липня 2019 00:15
Цінова ЕЦП.pdf
01 липня 2019 00:15
Цінова ЕЦП.pdf.p7s
01 липня 2019 00:15
Техн частина.pdf
01 липня 2019 00:15
Цінова.pdf
01 липня 2019 00:15
Квалификация.pdf
01 липня 2019 00:15
Страховая гарантия.zip
01 липня 2019 00:15
Платежное поручение.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 10:13
Гарантія.7z
24 червня 2019 10:13
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2019 10:13
ТУ У 011 полное.pdf
24 червня 2019 10:13
Паспорт.pdf
24 червня 2019 10:13
ДВ_1.pdf
24 червня 2019 10:13
Данні на товар.pdf
24 червня 2019 10:13
Протокол свыше 50.pdf
24 червня 2019 10:13
Наказ Сутормін.pdf
24 червня 2019 10:13
Наказ Насвіт.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_4.3.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_3.2.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_3.1.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_1.3Г.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_1.3.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_1.1.pdf
24 червня 2019 10:13
Витяг ПДВ НВО РІСТ.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_6.1_2.5.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_5.1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АО "Юникон"
#23647276
Рішення скасоване 1 836 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:18
АО "Юникон"
#23647276
Відхилено 1 836 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:19
ТОВ "НВП "СЕАЛ""
#40526699
Переможець 2 338 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:22

Документи

16 вересня 2019 17:19
sign.p7s
16 вересня 2019 17:19
Протокол 2861.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "СЕАЛ""
#40526699
2 338 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 вересня 2019 17:41
ЦЗВ-03-10419-01.pdf укладений
30 вересня 2019 17:02

Актуальні тендери

До пошуку