Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 884 485,60 UAH
UA-2019-06-12-002421-b 0b50958c7f1841d883c49f3a73618a38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 11:08
Очікувана вартість: 2 884 485,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 422,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до пасажирських вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Котел опалювальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
18 шт
Бойлер в комплекті з кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
36 шт
Планка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
18 шт
Кришка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
36 шт
Прокладка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 18:14
2861 ТД зч до пас.вагонів.docx
12 червня 2019 18:14
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000055 ● 6121f7c2ede642109261a38770d525f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 19:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.08.2019 № 249

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-06-12-002421-b 12.06.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-12-0002421-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-12-0002421-b запасних частин до пасажирських вагонів. Згідно з висновком, ДАСУ встановила наступні порушення: - вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) щодо зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі; - вимог частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон); - вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі. 2. Відповідно до умов тендерної документації (пункт 1.4.3. та Додаток № 9 (проект Договору) місце постачання зазначається у рознарядках Замовника. 3. Пропозиція учасника ПАТ «ЮНІКОН» була визнана переможною. Учаснику було направлено повідомлення про намір укласти договір. Учасник у встановлений законом строк не підписав договір, тому його пропозицію було відхилено на підставі пункту 2 частини першої статті 30 Закону, а переможцем обрано іншого учасника. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2019-09-20 22:30:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АО "Юникон" 2 640 168,00
UAH з ПДВ
1 836 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "СЕАЛ"" 2 451 211,20
UAH з ПДВ
2 338 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "РІСТ" 2 884 248,00
UAH з ПДВ
2 709 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 13:39
Ц_нова пропозиц.PDF.p7s
27 червня 2019 13:39
Ц_нова пропозиц.PDF
27 червня 2019 13:39
Технична частина.zip.p7s
27 червня 2019 13:39
Технична частина.zip
27 червня 2019 13:39
Страхування.zip
27 червня 2019 13:39
Квал_ф_кац_йна частина.zip

Публічні документи

01 липня 2019 00:15
Техн частина ЕЦП.part1.rar
01 липня 2019 00:15
Техн частина ЕЦП.part2.rar
01 липня 2019 00:15
Квалификация ЕЦП.pdf
01 липня 2019 00:15
Квалификация ЕЦП.pdf.p7s
01 липня 2019 00:15
Цінова ЕЦП.pdf
01 липня 2019 00:15
Цінова ЕЦП.pdf.p7s
01 липня 2019 00:15
Техн частина.pdf
01 липня 2019 00:15
Цінова.pdf
01 липня 2019 00:15
Квалификация.pdf
01 липня 2019 00:15
Страховая гарантия.zip
01 липня 2019 00:15
Платежное поручение.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 10:13
Гарантія.7z
24 червня 2019 10:13
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2019 10:13
ТУ У 011 полное.pdf
24 червня 2019 10:13
Паспорт.pdf
24 червня 2019 10:13
ДВ_1.pdf
24 червня 2019 10:13
Данні на товар.pdf
24 червня 2019 10:13
Протокол свыше 50.pdf
24 червня 2019 10:13
Наказ Сутормін.pdf
24 червня 2019 10:13
Наказ Насвіт.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_4.3.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_3.2.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_3.1.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_1.3Г.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_1.3.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_1.1.pdf
24 червня 2019 10:13
Витяг ПДВ НВО РІСТ.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_6.1_2.5.pdf
24 червня 2019 10:13
Довідка_5.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АО "Юникон"

ТОВ "НВП "СЕАЛ""

ТОВ "НВО "РІСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АО "Юникон"
#23647276
Рішення скасоване 1 836 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:18
АО "Юникон"
#23647276
Відхилено 1 836 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:19
ТОВ "НВП "СЕАЛ""
#40526699
Переможець 2 338 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:22

Документи

16 вересня 2019 17:19
Електронний підпис
16 вересня 2019 17:19
Протокол 2861.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "СЕАЛ""
#40526699
2 338 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 14:07
ЦЗВ-03-10419-01.pdf укладений
31 липня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:32
ЦЗВ-03-10419-01 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 09:27
ПВЗ №ЦЗВ-03-10419-01 30.09.2019 (1).pdf зміни до договору
07 листопада 2019 09:27
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 17:41
ЦЗВ-03-10419-01.pdf укладений
30 вересня 2019 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-10419-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-10419-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 337 988,32
UAH (в тому числі ПДВ 389 664,72 UAH)