Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2019 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 11:08 |
Очікувана вартість: | 2 884 485,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 422,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 86500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2019 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2019 18:14 |
2861 ТД зч до пас.вагонів.docx | |
12 червня 2019 18:14 |
Додаток №9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000055 ● 6121f7c2ede642109261a38770d525f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 19:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.08.2019 № 249
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-06-12-002421-b 12.06.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-12-0002421-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 вересня 2019 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-06-12-0002421-b запасних частин до пасажирських вагонів. Згідно з висновком, ДАСУ встановила наступні порушення: - вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) щодо зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі; - вимог частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон); - вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Останньою редакцією Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів передбачено поле 102. «Джерело фінансування закупівлі». Одночасно звертаємо увагу, що на момент розміщення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу в електронних формах відповідне поле було відсутнє. Отже Замовник був позбавлений можливості зазначити відповідну інформацію у відповідному полі. 2. Відповідно до умов тендерної документації (пункт 1.4.3. та Додаток № 9 (проект Договору) місце постачання зазначається у рознарядках Замовника. 3. Пропозиція учасника ПАТ «ЮНІКОН» була визнана переможною. Учаснику було направлено повідомлення про намір укласти договір. Учасник у встановлений законом строк не підписав договір, тому його пропозицію було відхилено на підставі пункту 2 частини першої статті 30 Закону, а переможцем обрано іншого учасника. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін
2019-09-20 22:30:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АО "Юникон" |
2 640 168,00
UAH з ПДВ
|
1 836 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "СЕАЛ"" |
2 451 211,20
UAH з ПДВ
|
2 338 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВО "РІСТ" |
2 884 248,00
UAH з ПДВ
|
2 709 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АО "Юникон" #23647276 |
Рішення скасоване |
1 836 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 17:18
|
АО "Юникон" #23647276 |
Відхилено |
1 836 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 17:19
|
ТОВ "НВП "СЕАЛ"" #40526699 |
Переможець |
2 338 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 14:07
|
ЦЗВ-03-10419-01.pdf | укладений |
31 липня 2020 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:32
|
ЦЗВ-03-10419-01 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2019 09:27
|
ПВЗ №ЦЗВ-03-10419-01 30.09.2019 (1).pdf | зміни до договору |
07 листопада 2019 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2019 17:41
|
ЦЗВ-03-10419-01.pdf | укладений |
30 вересня 2019 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-10419-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-10419-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |