Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
1 270 059,12 UAH
UA-2019-06-12-002275-b fcbf4c1105ab4877a495977813858d60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Семенцова

+380673498124 ooiyb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад вищої освіти "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02137097
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пров. Нахімова, 8
Контактна особа: Надія Семенцова
+380673498124
ooiyb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 12:27
Очікувана вартість: 1 270 059,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 700,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 найменувань
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65005, Україна, Одеська область, м. Одеса, пл. Михайлівська, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 17:16
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
26 червня 2019 17:16
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Канцелярс_кi_товари) 26.06.2019.doc
26 червня 2019 17:16
ТД_ДОДАТОК_3 26.06.2019.doc
26 червня 2019 17:16
Перелік змін 26.06.2019.docx
12 червня 2019 17:09
ТД_ДОДАТОК_2.doc
12 червня 2019 17:09
ТД_ДОДАТОК_5.doc
12 червня 2019 17:09
ТД_ДОДАТОК_1.doc
12 червня 2019 17:09
ТД_ДОДАТОК_4.docx
26 червня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 17:16
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
12 червня 2019 17:09
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
26 червня 2019 17:16
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Канцелярс_кi_товари) 26.06.2019.doc
12 червня 2019 17:09
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Канцелярс_кi_товари).doc
26 червня 2019 17:16
ТД_ДОДАТОК_3 26.06.2019.doc
12 червня 2019 17:09
ТД_ДОДАТОК_3.doc
26 червня 2019 17:16
Перелік змін 26.06.2019.docx
12 червня 2019 17:09
ТД_ДОДАТОК_2.doc
12 червня 2019 17:09
ТД_ДОДАТОК_5.doc
12 червня 2019 17:09
ТД_ДОДАТОК_1.doc
12 червня 2019 17:09
ТД_ДОДАТОК_4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДОДАТОК №3 до тендерної документації
Дата подання: 14 червня 2019 16:47
Дата відповіді: 20 червня 2019 17:21
Добрий день! Відповідно до ДОДАТОК №3до тендерної документації не зрозумілі Загальні вимоги, у таблиці №1 п.1 Корзина для матеріалів пластикова з кришкою---які технічні характеристки до цьго товару??? ,ані нема ні розмірів ані обїєму п.22 Блок паперу для фліпчарту 30 арк.--розміри блоку? ,ширина -довжина п.29 Лотки для документів вертикальні 3 шт.--3 шт це що ? а одиниці виміру шт....розтлумачте будь ласка п.32 Скотч вузький ----розміри ??? ширина ??? довжина п.33 Скотч широкий 300м----розміри ? широкий це скільки? п.34 Ніж канцилярський---розміри??у мм п,40 Плівка А4 для ламінатора 100 аркушів -плівка має такі властивості як щильність, скільки Вам потрібно ??? п.42 Папір А4 Xerox глянець 100 г/м2 пач. 20 ....а скільки аркушів у пачці? п.46 Стікери різних кольорів та форм---розмури стікерів? п.49 Скріпки --розмір ?? скільки у пачці п.52 Файли А-4 100 шт. упак. ,--- а одиниці виміру шт----не зазначена щильність ,не зрозуміло що таке "упак" і чому а одиниці виміру шт Відповідно до вимог :Товар повинен бути новим, без зовнішніх та внутрішніх пошкоджень. Товар має бути поставлений в упаковці що забезпечує захист товару від його пошкодження або псування під час транспортування і зберігання. Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ, показникам безпечності та якості, відповідати діючим в Україні державним стандартам та технічним умовам, встановленим для кожного виду товару. Питання ,які документи Ви маєте на увазі ,якими Участник документами має Вам підтвердити цю Вимогу "Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ, показникам безпечності та якості, відповідати діючим в Україні державним стандартам та технічним умовам, встановленим для кожного виду товару. " Будь ласка напішить чітко і зрозуміло для Участників які документи потрібні на цю Вимогу,бо складається враження з Вашого Додатку 3 ,що Ви за державні кошти намагаєтись закупити аби що .Та просите докумети для підтвердженя якості та безпечності аби які. Дякую за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Комунального закладу вищої освіти "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" повідомляє про наступне:
По першому питанню, п.1 Корзина для матеріалів пластикова з кришкою об'єм 12 літрів висота 165 мм ширина 270 мм длина 410 мм
п.22 Блок 2х3 паперу для фліпчарту А1 30 арк.
п. 29 Лоток для документів вертикальний на 3 секції
п. 32 Скотч вузький 18мм довжина 30 метрів
п. 33 Скотч широкий 48 мм довжина 300 метрів
п. 34 Ніж канцелярський 9 мм
п.40 Плівка А4/100 для ламінатора 100 microns
п.42 Папір А4/100 Xerox глянець 100 gsm
п. 46 Стікери різних кольорів та форм 70*70мм 50 арк.
п. 49 Скріпки 28 мм 100 шт в пачці
п.52 Файли А-4 100 шт 30 microns , одиниця виміру упак.
Щодо другого питання вважаємо за необхідне повідомити, що на виконання вимоги що відповідності вимогам ДСТУ, показникам безпечності та якості, відповідати діючим в Україні державним стандартам та технічним умовам, встановленим для кожного виду товару учасник повинен надати документальне підтвердження якості у вигляді паспортів якості, сертифікатів відповідності, протоколів випробувань, висновків контролюючих органів, тощо у разі якщо це передбачено чинним законодавством України.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-12-002275-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:38295925
Дата подання: 19 липня 2019 17:27
Рішенням (Протоколу № 39 засідання тендерного комітету Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради від 10.07.2019р. ) Замовника щодо визнання переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112)", як такої, яка не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить Закону.
Рішенням (Протоколу № 39 засідання тендерного комітету Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради від 10.07.2019р. ) Замовника щодо визнання переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112)", як такої, яка не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить Закону.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 18:00
Рішення від 24.07.2019 №9984+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 18:00
Рішення від 06.08.2019 №10759.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 11:29

Документи подані скаржником

19 липня 2019 17:27
490.ПРОТОКОЛ.FR12(1).pdf
19 липня 2019 17:27
Інформ. лист Клей.jpg
19 липня 2019 17:27
Інформ.лист Гумка.jpg
19 липня 2019 17:27
Лист.jpg
19 липня 2019 17:27
Наказ на призначення.pdf
19 липня 2019 17:27
Пропозиція.pdf
19 липня 2019 17:27
Скарга-01.pdf
19 липня 2019 17:27
скриншот.png

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 699 328,56
UAH з ПДВ
699 328,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 756 999,72
UAH з ПДВ
756 999,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 817 897,08
UAH з ПДВ
817 897,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 13:30
Електронний підпис
11 липня 2019 13:30
сканирование0528.pdf
11 липня 2019 11:22
Електронний підпис
11 липня 2019 11:21
Переможець 2.pdf
11 липня 2019 11:21
Переможець 1.pdf
04 липня 2019 14:27
Електронний підпис
03 липня 2019 11:31
Електронний підпис
03 липня 2019 11:31
Проект договору.pdf
03 липня 2019 11:31
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2019 11:31
Технічні вимоги.pdf
03 липня 2019 11:30
Кваліфікаційні док. 3.pdf
03 липня 2019 11:30
Кваліфікаційні док. 1.zip

Публічні документи

03 липня 2019 18:40
Електронний підпис
03 липня 2019 18:15
техн.pdf
03 липня 2019 18:15
кваліфік 2.pdf
03 липня 2019 18:15
кваліфік 1.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 16:50
Електронний підпис
02 липня 2019 16:43
технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 699 328,56
UAH з ПДВ
10 липня 2019 16:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
699 328,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 17:55
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 13:32
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 13:26
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 13:18
Додаткова угода 1.FR12.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 13:15
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 13:06
Договір .FR12.pdf укладений
12 серпня 2019 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в "Специфікацію" Додаток №1 до Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 52-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в п.3.2 Договру та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 52-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 699 328,56
UAH (в тому числі ПДВ 116 554,76 UAH)