Меблі для дому (Матраци)
Очікувана вартість
297 500,00 UAH
UA-2019-06-12-002257-b 97bdb34ba357494aa4ced33628776777
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борис Сергійович Ганич

+380992705666 trpni@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: "ТУР'Я-РЕМЕТІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03188547
Місцезнаходження замовника: 89221, Україна, Закарпатська обл., Перечинський р-н., с. Тур'ї Ремети, вул. Мала, буд.16
Контактна особа замовника: Борис Сергійович Ганич
+380992705666
trpni@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 20:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:38
Очікувана вартість: 297 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 487,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
326 штука
Меблі для дому (Матраци)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89221, Україна, Закарпатська область, село Тур'ї Ремети, ВУЛИЦЯ МАЛА, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2019 15:08
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 14:49
Матраци2.docx
12 червня 2019 17:05
Матраци.docx
18 червня 2019 15:08
Електронний цифровий підпис
12 червня 2019 17:07
Електронний цифровий підпис
18 червня 2019 14:49
Матраци2.docx
12 червня 2019 17:05
Матраци.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Висота матрацу
Дата подання: 14 червня 2019 16:11
Дата відповіді: 19 червня 2019 13:30
Добрий день. Чи можно пропонувати Вам висоту матрацу 10 см? Наше швейне обладнання не розраховано на виробництво матраців з такою висотою.
Відповідь: В документацію внесено зміни викладено в новій редакції. Дякую!!
Показник щільність
Дата подання: 14 червня 2019 16:12
Дата відповіді: 19 червня 2019 13:30
Добрий день. Уточніть цей показник: Щільність – 0175 кг/кВ. Щільність чого ? І в яких це одиницях?
Відповідь: В документацію внесено зміни викладено в новій редакції. Дякую!!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-21-000016 ● c47bb011fd4a4f538dfe75cb3c7eb930
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-21 15:37:03
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.06.2019 №27
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 21.06.2019 № 27
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-05-000634-a 05.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-06-11-000056-b 11.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-06-11-000064-b 11.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-06-12-002257-b 12.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: "ТУР'Я-РЕМЕТІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, 03188547, Україна, Перечинський р-н., с. Тур'ї Ремети, вул. Мала, буд.16
  2. Інформація про предмет закупівлі: Меблі для дому (Матраци), 297500UAH, 39140000-5, ДК021, 326, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 97bdb34ba357494aa4ced33628776777, 2019-06-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.06.2019 б/н зі змінами. За результатами аналізу питання надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено, що Тур’я- Реметівським психоневрологічним інтернатом (далі - Замовник) 18 червня 2019 року була оприлюднена тендерна документація зі змінами на закупівлю товару «Меблі для дому (Матраци)», яка затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 18 червня 2019 року б/н. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Однак, Замовником в порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону не оприлюднено окремого документу, який би містив перелік змін, які вносилися до тендерної документації. Також, за результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель встановлено, що Замовником в форму оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію щодо джерела фінансування закупівлі, чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490 (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 зі змінами (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490)., 01 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, в частині надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, встановлено порушення частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог Наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час публікації рішення про початок проведення моніторингу закупівлі Замовником 21 червня 2019 року було відмінено процедуру закупівлі на підставі листа Управління захисту економіки в Закарпатській області №3356/39/106/01-2019 від 21.06.2019 року.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Інформація про відміну

Дата скасування
21 червня 2019 14:38
Причина скасування
Відповідно до листа Управління захисту економіки в Закарпатській області №3356/39/106/01-2019 від 21.06.2019 року про усунення порушень в сфері публічних закупівель
Документи
21 червня 2019 14:38 матрац 001.jpg
21 червня 2019 14:38 матрац 002.jpg
21 червня 2019 14:38 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку