Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дому (Матраци)
Очікувана вартість
297 500,00 UAH
UA-2019-06-12-002257-b 97bdb34ba357494aa4ced33628776777
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борис Сергійович Ганич

+380992705666 trpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "ТУР'Я-РЕМЕТІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03188547
Місцезнаходження: 89221, Україна , Закарпатська обл., Перечинський р-н., с. Тур'ї Ремети, вул. Мала, буд.16
Контактна особа: Борис Сергійович Ганич
+380992705666
trpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 20:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:38
Очікувана вартість: 297 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 487,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
326 штука
Меблі для дому (Матраци)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89221, Україна, Закарпатська область, село Тур'ї Ремети, ВУЛИЦЯ МАЛА, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 14:49
Матраци2.docx
12 червня 2019 17:05
Матраци.docx
18 червня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 14:49
Матраци2.docx
12 червня 2019 17:05
Матраци.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Висота матрацу
Дата подання: 14 червня 2019 16:11
Дата відповіді: 19 червня 2019 13:30
Добрий день. Чи можно пропонувати Вам висоту матрацу 10 см? Наше швейне обладнання не розраховано на виробництво матраців з такою висотою.
Відповідь: В документацію внесено зміни викладено в новій редакції. Дякую!!
Показник щільність
Дата подання: 14 червня 2019 16:12
Дата відповіді: 19 червня 2019 13:30
Добрий день. Уточніть цей показник: Щільність – 0175 кг/кВ. Щільність чого ? І в яких це одиницях?
Відповідь: В документацію внесено зміни викладено в новій редакції. Дякую!!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-21-000016 ● c47bb011fd4a4f538dfe75cb3c7eb930
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2019 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.06.2019 №27
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 21.06.2019 № 27
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-05-000634-a 05.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-06-11-000056-b 11.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-06-11-000064-b 11.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-06-12-002257-b 12.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 червня 2019 14:38
Коментар щодо відміни: Відповідно до листа Управління захисту економіки в Закарпатській області №3356/39/106/01-2019 від 21.06.2019 року про усунення порушень в сфері публічних закупівель
Документи:
21 червня 2019 14:38
Електронний підпис
21 червня 2019 14:38
матрац 002.jpg
21 червня 2019 14:38
матрац 001.jpg