Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру, розташованого за адресою: вулиця Шевченка, 2, село Виноградівка Арцизького району Одеської області
Очікувана вартість
18 258 718,40 UAH
UA-2019-06-12-002143-b 527a21854069438b96148a9954eee6b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Опанас Грозов

+380970169763 vinogr_sr@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виноградівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04377368
Місцезнаходження: 68452, Україна , Одеська обл., Арцизький р-н, с. Виноградівка, вул. Леніна, 114
Контактна особа: Опанас Грозов
+380970169763
vinogr_sr@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 14:49
Очікувана вартість: 18 258 718,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі замовником визначено у порядку, установленому Уповноваженим органом - за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Обсяг виконання робіт – згідно технічного завдання до тендерної документації. Строк виконання робіт є орієнтовним, та визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру, розташованого за адресою: вулиця Шевченка, 2, село Виноградівка Арцизького району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68452, Україна, Одеська область, АРЦИЗЬКИЙ РАЙОН, СЕЛО ВИНОГРАДІВКА, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Джерело фінансування - субвнція з місцевого бюджету на виконання інвестиційних проектів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 16:46
проект договору.docx
12 червня 2019 16:46
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення питань проектно-кошторисної документації
Дата подання: 19 червня 2019 12:43
Дата відповіді: 24 червня 2019 16:50
Для правильного прочитання розцінок, по документації яка пройшла експертизу, просимо надати інформаціонну модель з обнуленими цінами
Відповідь: Інформаційне моделювання будівель або скорочено BIM (Building Information Modeling) - це процес оптимізації проектування і будівництва. За допомогою BIM технології створюється інформаційна модель, яка забезпечує точне бачення проекту в цілому. Технології інформаційного моделювання будівель полягає в побудові тривимірної віртуальної моделі будівлі в цифровому вигляді і несе в собі повну інформацію про майбутній об’єкт. Застосування BIM технології в проектуванні будинків включає в себе збір та комплексну обробку технологічної, архітектурно-конструкторської, економічної інформації про будівлі, завдяки чому будівельний об’єкт і все, що до нього відноситься, розглядаються як єдине ціле.
Для розробки проектно-кошторисної документації щодо капітального ремонту адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру, розташованого за адресою: вулиця Шевченка, 2, село Виноградівка Арцизького району Одеської області Замовником було укладено договір з ПП «МЕГАПОЛІС-Л» (Договір № 80 від 03.06.2019).
Предметом відповідного договору є розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру, розташованого за адресою: вулиця Шевченка,2,село Виноградівка Арцизького району Одеської області».
Надання Замовнику інформаційної моделі не було передбачено умовами договору, відповідно Замовнику така інформація не надавалась. До того ж, ПП «МЕГАПОЛІС-Л» пояснює ненадання Замовнику інформаційної моделі у зв’язку з тим, що подібна інформація розцінюється ним, як комерційна таємниця, пояснюючи це наступним:
комерці́йна таємни́ця — інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Статтею 420 Цивільного кодексу України визначено, що комерційна таємниця є одним з об'єктів інтелектуальної власності. Відповідно майнові права інтелектуальної власності на комерційну таємницю належать особі, яка правомірно визнала інформацію комерційною таємницею, якщо інше не встановлено договором.
В складі тендерної документації Замовником надано дефектні акти, яких, на думку замовника, має бути цілком достатньо для складання локальних кошторисів згідно об’єкту та прорахунку вартості пропозиції.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що надав у тендерній документації всю необхідну інформацію для Учасників, аби останні могли підготувати та подати свою тендерну пропозицію за предметом закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі для надання послуг соціального та адміністративного характеру, розташованого за адресою: вулиця Шевченка, 2, село Виноградівка Арцизького району Одеської області»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД" 14 398 058,40
UAH з ПДВ
11 198 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрмежбуд" 12 880 800,00
UAH з ПДВ
11 198 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ" 17 045 575,00
UAH з ПДВ
11 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК-ДАРІНА" 17 472 256,65
UAH з ПДВ
14 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР-МЕТАЛ" 16 950 435,00
UAH з ПДВ
16 950 435,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Южспецмонтаж 17 727 062,15
UAH з ПДВ
17 727 062,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 10:38
Електронний підпис
11 липня 2019 10:30
Електронний підпис
11 липня 2019 10:25
відомість об. робіт.pdf
11 липня 2019 10:24
на буд. роботи 2-2-1.pdf
11 липня 2019 10:24
Договірна ціна.pdf
11 липня 2019 10:24
Пропозиція.pdf
11 липня 2019 10:24
поясн. записка.pdf
11 липня 2019 10:24
об-й кошторис.pdf
02 липня 2019 12:55
Електронний підпис
02 липня 2019 12:48
r_79_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
02 липня 2019 12:48
r_79_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
02 липня 2019 12:48
r_79_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf
02 липня 2019 12:48
r_79_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
02 липня 2019 12:48
r_79_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
02 липня 2019 12:48
r_79_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
02 липня 2019 12:47
r_79_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
02 липня 2019 12:47
r_79_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
02 липня 2019 12:47
r_79_ДЦ_ЛС1_2-2-2.rtf
02 липня 2019 12:47
r_79_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
02 липня 2019 12:47
r_79_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
02 липня 2019 12:47
r_79_ДЦ_ДЦ.rtf
02 липня 2019 12:47
УМБ 01 07 2019.rar
02 липня 2019 12:47
графік виконання.pdf
02 липня 2019 12:47
Довідка МТБ(1).pdf
02 липня 2019 12:47
довкілля.pdf
02 липня 2019 12:47
Пропозиція.pdf
02 липня 2019 12:47
довідка по п.8ч.1ст.17.pdf
02 липня 2019 12:47
згода Герасимчука.pdf
02 липня 2019 12:47
довідка по п.2ч.1 ст.17.pdf
02 липня 2019 12:47
Наказ на Герасимчука.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 13:53
Електронний підпис
02 липня 2019 13:44
Лист згода.pdf
02 липня 2019 13:44
Охорона праці.pdf
02 липня 2019 13:44
Санкції.pdf
02 липня 2019 13:44
Згода договір.pdf
02 липня 2019 13:44
ЗгодаТЗ.pdf
02 липня 2019 13:44
Проект договору.pdf
02 липня 2019 13:44
Субпідр.pdf
02 липня 2019 13:44
Довкілля.pdf
02 липня 2019 13:44
Ліцензія.pdf
02 липня 2019 13:44
Графік.pdf
02 липня 2019 13:44
r_3015_СД_ССР.xlsx
02 липня 2019 13:44
3015_СД_ЛС1_7-1-1.rtf
02 липня 2019 13:44
3015_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
02 липня 2019 13:44
3015_СД_ЛС1_2-1-5.rtf
02 липня 2019 13:44
3015_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
02 липня 2019 13:44
3015_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
02 липня 2019 13:44
3015_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
02 липня 2019 13:44
3015_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
02 липня 2019 13:44
Ст17.pdf
02 липня 2019 13:44
Аналог договір5.pdf
02 липня 2019 13:44
Аналог договір4.pdf
02 липня 2019 13:44
Аналог договір3.pdf
02 липня 2019 13:44
Аналог договір2.pdf
02 липня 2019 13:44
Аналог договір1.pdf
02 липня 2019 13:44
Аналог договір.pdf
02 липня 2019 13:44
Працівник.pdf
02 липня 2019 13:44
Мат_тех.pdf
02 липня 2019 13:44
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 липня 2019 13:44
Повноваження.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 16:32
Електронний підпис
02 липня 2019 16:31
Субпідряд.pdf
02 липня 2019 16:31
Статут СК-ДАРІНА.pdf
02 липня 2019 16:31
Санкції.pdf
02 липня 2019 16:31
Обробка даних.pdf
02 липня 2019 16:31
Витяг із статуту.pdf
02 липня 2019 16:31
Ст. 17.pdf
02 липня 2019 16:31
працівники.pdf
02 липня 2019 16:31
Обладнання.pdf
02 липня 2019 16:31
Відгук 2019.PDF
02 липня 2019 16:31
Довкілля.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 15:59
Електронний підпис
01 липня 2019 15:50
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
01 липня 2019 15:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
01 липня 2019 15:50
наказ.pdf
01 липня 2019 15:50
КАЛЕНДАРНЫЙ ГРАФИК.pdf
01 липня 2019 15:50
ЗГОДА.pdf
01 липня 2019 15:50
ДЦ ЛС1_2-1-5.rtf
01 липня 2019 15:50
ДЦ ЛС1_2-1-4.rtf
01 липня 2019 15:50
ДЦ ЛС1 2-2-2.rtf
01 липня 2019 15:50
ДЦ ЛС1 2-2-1.rtf
01 липня 2019 15:50
ДЦ ЛС1 2-1-9.rtf
01 липня 2019 15:50
ДЦ ЛС1 2-1-8.rtf
01 липня 2019 15:50
ДЦ ЛС1 2-1-7.rtf
01 липня 2019 15:50
ДЦ ЛС1 2-1-6.rtf
01 липня 2019 15:50
ДЦ ЛС1 2-1-3.rtf
01 липня 2019 15:50
ДЦ ЛС1 2-1-2.rtf
01 липня 2019 15:50
ДЦ ЛС1 2-1-1.rtf
01 липня 2019 15:50
довідка по ст 17.pdf
01 липня 2019 15:50
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
01 липня 2019 15:50
витяг зі статуту 1 001.jpg
01 липня 2019 15:50
виписка.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 14:31
Електронний підпис
01 липня 2019 11:20
Електронний підпис
01 липня 2019 09:37
Електронний підпис
01 липня 2019 09:33
Сертифікат.pdf
01 липня 2019 09:33
Дозвіл.pdf
01 липня 2019 09:33
Ліцензия з додатками.pdf
27 червня 2019 19:38
Електронний підпис
27 червня 2019 19:30
52.imd
27 червня 2019 19:30
42.Копія Статуту.pdf
27 червня 2019 19:30
41.Копія виписки з ЄДР.pdf
27 червня 2019 19:30
38.Копія сертифікату ISO.pdf
27 червня 2019 19:30
37.Копія дозволу.pdf
27 червня 2019 19:30
36.Копія ліцензії.pdf
27 червня 2019 19:30
34.Копія витягу ПДВ.pdf
27 червня 2019 19:30
30.Проєкт Договору.pdf
27 червня 2019 19:30
24.Наказ про директора.pdf
27 червня 2019 19:30
19.52.imd
27 червня 2019 19:30
11.Відгук УКБ ОМР.pdf
27 червня 2019 19:30
10.1.Копія Договору 190 16П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД"

ТОВ "Укрмежбуд"

ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ"

ТОВ "СК-ДАРІНА"

ТОВ "ЛІДЕР-МЕТАЛ"

ТОВ Южспецмонтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД"
#41424910
Відхилено 11 198 232,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 12:33
ТОВ "Укрмежбуд"
#33313546
Переможець 11 198 888,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 10:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Укрмежбуд" #33313546

№ рішення у справі

65/9-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрмежбуд"
#33313546
11 198 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 15:35
дод.уг№6від22.05.pdf зміни до договору
25 травня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 13:38
д.у.№5до дог.№109від22липня 19р..pdf зміни до договору
03 квітня 2020 13:37
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 16:27
план фінансування Укрмежбуд.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 16:25
дод.уг УКРМЕЖБУД.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 16:51
вiдомiст___об.__робiт.pdf укладений
22 липня 2019 16:47
Договор.pdf укладений
22 липня 2019 16:47
розрахунок__по__кошт.__2-2-1__на__фасад.pdf укладений
22 липня 2019 16:47
лок._кошт.__2-1-9__на__обладнання,_адмiн._прим..pdf укладений
22 липня 2019 16:47
лок.__кошт.__2-1-6__на__електрика__та__вентиляцiя.pdf укладений
22 липня 2019 16:47
розрахунок__по__кошт.__2-2-2__на__благоустрiй.pdf укладений
22 липня 2019 16:47
Договiрна_цiна.pdf укладений
22 липня 2019 16:47
розрахунок__по__которису__2-1-2__админ.__пом..pdf укладений
22 липня 2019 16:47
лок.__кошт.__2-1-4__на__спорт._залу.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
лок._кошт._2-1-2__на__адм._прим-ня.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
лок.__кошт._на__буд._роботи_2-2-1_на__фасад_,__благоустрiй_.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
розрахунок__по__кошторису__2-1-6.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
на__буд.__роботи__2-2-1.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
лок.__кошт__2-1-5__на__пiдсобне__прим..pdf укладений
22 липня 2019 16:46
розрахунок__по__кошторису__2-1-1__на__демонтажные__работы.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
розрахунок__по__кошторису__2-1-8.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
розрахунки_прямi__витрати.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
об.__кошт._2-1__адмiн__прим..pdf укладений
22 липня 2019 16:46
розрахунок__по__кошторису__2-1-3__амбулатория.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
лок._кошт.__2-1-1__на__демонт._роботи.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
лок._кошт.__2-1-3__на__амбулаторiя__адм._прим-ня.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
поясн._записка.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
розрахунок__по__кошторису____на__обладнання__2-1-9.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
лок.__кошт.__2-1-8__на__водопостачання__на__каналiзацiю.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
лок.__кош.__на__буд._роботи__2-2-2_на__благоустрый,_фасад.pdf укладений
22 липня 2019 16:46
розрахунок__по__кошторису__2-1-7.pdf укладений
22 липня 2019 16:45
лист_-пояснення__по____п._5_ч.1_ст_17.pdf укладений
22 липня 2019 16:45
розрахунок__по__кошторису__2-1-4.pdf укладений
22 липня 2019 16:45
пiдсумкова__вiдомiст_.pdf укладений
22 липня 2019 16:45
розрахунок__по__кошторису__2-1-5.pdf укладений
22 липня 2019 16:45
об-й__кошторис.pdf укладений
22 липня 2019 16:45
лок._кошт.__2-1-7__опалення_адм._прим..pdf укладений
22 липня 2019 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення додаткового пункту до договору про фінансування робіт. та додатку до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в реквізитах договору, календарному плану використання коштів,плану фінансування .
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів договору п. 13
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML