Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

86. Горщики для квітів (державний бюджет)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-06-12-002125-b d8f9fb8ff6fd46a58b6f62d2d97b9b72
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Горщики для квітів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, Грушевсього, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 16:37
Форма цінової пропозиції.docx
12 червня 2019 16:37
Специфікація.doc
12 червня 2019 16:37
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 червня 2019 10:18
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Ні, не допускаємо. Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. № 10 з урахуванням змін, внесених наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 р. № 11, Замовник у вимогах до предмета закупівлі вказав конкретні характеристики та вимоги. Пропозиції від Учасників стосовно аналогів та/або еквівалентів Замовником не вимагались (додаток № 1 до оголошення про проведення закупівлі). У специфікації вказано конкретні характеристики товару та вимоги до предмету закупівлі.
2. Допускаються на рівних умовах. Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 10 344,00
UAH з ПДВ
10 344,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 11:24
Електронний підпис
18 червня 2019 11:21
4. Документ якості.pdf
18 червня 2019 11:21
3. Специфікація.pdf
18 червня 2019 11:21
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 10 344,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 12:25

Документи

20 червня 2019 12:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
10 344,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 12:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 09:08
Договір № 24-97 від 26.06.2019 р..pdf укладений
26 червня 2019 09:08