Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства "Міжнарожний аеропорт "Одеса"
Очікувана вартість
1 144 215 018,11 UAH
UA-2019-06-12-001991-b f626814d118f408ea4941645909dad8c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Свирида

+380959200125 irinasvyryda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ З БУДІВНИЦТВА МІЖНАРОДНОГО АЕРОПОРТУ "ОДЕСА"
Код ЄДРПОУ: 38054466
Місцезнаходження: 65054, Україна , Одеська обл., м. Одеса, АЕРОПОРТ ЦА (ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ)
Контактна особа: Ірина Свирида
+380959200125
irinasvyryda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Будівельно-монтажні роботи з реконструкції та будівництва аеродромного комплексу КП «Міжнародній аеропорт Одеса» здійснюються на підставі та у відповідності до:
• Проектно-кошторисної документації Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу КП “Міжнародний аеропорт Одеса”», розробленої Генеральним проектувальником – УДПТ НДІ ЦА «Украеропроект»,
• Позитивного експертного звіту комплексної державної експертизи від 18.07.2013 р. № 00-0539-13/ПБ, виданого ДП «Укрдержбудекспертиза», яким в тому числі затверджено кошторисну вартість будівельно-монтажних робіт в сумі 1,628 млн. грн..
• Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2013 року №1031-р «Про затвердження проекту та титулу будови “Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу КП “Міжнародний аеропорт Одеса”»
• Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт Одеса» від 26 грудня 2013 року укладеного з генеральним підрядником – ТОВ «СПЕЦРЕМБУД» за результатами проведення конкурентної процедури відкритих торгів - протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій) від 29.11.2013;
• Дозволу на виконання будівельних робіт Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 22 грудня 2016 року № ІУ 115163572967 замовнику - ДП «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту «Одеса» (ЄДРПОУ 38054466) та Генеральному підряднику - ТОВ «СПЕЦРЕМБУД» (ЄДРПОУ 20741141).
Слід зазначити, що доброчинність та відповідність чинному законодавству України укладеного Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт Одеса» від 26 грудня 2013 року підтверджено Рішенням колегії Господарського суду Одеської області від 19 вересня 2014 р. по справі № 916/2656/14. Цим же Рішенням встановлено, що процедура конкурсних торгів ДП «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту Одеса» та їх результат, оформлений протоколом оцінки пропозицій конкурсних торгів від 29.11.2013, яким визнано ТОВ «Спецрембуд» переможцем торгів за предметом «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт «Одеса» є такими, що повністю відповідають вимогам чинному законодавству України.
Зважаючи на те, що з незалежних від Замовника причин, а саме – відсутність фінансування в період з 2013 року по 2017 рік, було суттєво порушено терміни виконання робіт та істотного зростання цінових показників, що застосовуються для розрахунку кошторисної вартості будівництва, Державне підприємство «Дирекція з будівництва міжнародного аеропорту «Одеса»» листом від 24.01.2018 року № 18 звернулося до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі - Мінрегіонбуд) щодо уточнення твердої договірної ціни у зв’язку із зростанням вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів по об’єкту.
Листом від 30.01.2018 № 8/15-55-18 управління ціноутворення, економіки та договірних відносин у будівництві Мінрегіонбуду в межах своєї компетенції надало роз’яснення згідно з яким, якщо з об'єктивних причин фінансування зазначеного об'єкта будівництва за період від проведення конкурсних торгів до початку здійснення будівництва (з 2013 по 2017 роки) було відсутнє, у зв'язку з чим порушені нормативні терміни будівництва та за цей час відбулося збільшення вартості будівництва, зокрема вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, відшкодування замовником обґрунтованого збільшення вартості цих ресурсів здійснюється за рахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, та ризику всіх учасників будівництва, передбачених у зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва (ЗКР). У разі якщо коштів, передбачених ЗКР, недостатньо, замовником вживаються заходи щодо коригування ЗКР та уточнення договірної ціни. Коригування кошторисної документації та подальше перезатвердження проектної документації здійснюється у встановленому порядку з обов'язковим проведення експертизи у частині, що не відповідає раніше затвердженому проекту будівництва відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Зважаючи на викладене, Замовником було прийняте рішення про здійснення корегування проектних матеріалів стадії «Проект» на підставі та у відповідності до:
• Завдання на коригування проекту «Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт Одеса» (УДПТ НДІ ЦА «Украеропроект», Арх. № 3533) від 26.04.2018, погодженого та затвердженого у встановленому порядку;
• Договору від 21.06.2018 року № 2744 про виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації (стадія «П»), по об’єкту «Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт «Одеса», укладеного з Українським державним проектно-технологічним науково-дослідним інститутом цивільної авіації «Украеропорект»;
• Містобудівних умов та обмежень на проектування об’єкту будівництва реконструкція, будівництво аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт «Одеса», затверджених Наказом управління архітектури та містобудування Одеської міської ради від 06.08.2018 № 01-06/145 (на заміну містобудівних умов і обмежень № 01-06/59 від 11.04.2013 р., що втратили силу);
• Зміни до Завдання на коригування проекту «Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт Одеса» (УДПТ НДІ ЦА «Украеропроект», Арх. № 3533) від 25.01.2019р., погодженого та затвердженого у встановленому порядку;

Експертним звітом щодо розгляду проектної документації за проектом «Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт «Одеса» (Коригування)» №00-0114-19/ПБ від 01.03.2019 року ДП «Укрдержбудекспертиза», затверджено проектні зміни та кошторисну вартість будівельно-монтажних робіт в сумі 2,852 млн. грн..

Згідно Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт Одеса» від 26 грудня 2013:
• Встановлено тверду ціну договору в сумі 1 629 885 953,89 грн. з урахуванням ПДВ - п. 3.1. розділ 3 «Ціна договору»
• Визначено термін будівництва – 2013-2015 рр. (п. 1.1. розділу 1 «Предмет договору»)
У відповідності до умов Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт Одеса» від 26 грудня 2013 року, генеральним підрядником ТОВ «СПЕЦРЕМБУД» станом на 27.02.2019 виконано будівельно-монтажних робіт на суму 803955,033 тис. грн., в тому числі підготовчі роботи з організаційно-планової підготовки будівництва
1. Роботи підготовчого періоду.
Відповідно до вимог Проекту організації будівництва UA-ODS-04/3533-ПОБ-11 і, зважаючи на те, що майданчик будівництва розташовано в межах міста, передбачається перевезення будівельників автомобільним транспортом до моменту закінчення робіт зі спорудження мобільних інвентарних будівель, призначених для постійного розміщення робітників. Аеропорт це режимне підприємство, самостійне пересування робітників по льотному полю не допускається, тому в межах території аеропорту необхідно створити Будівельну базу.
Для створення виробничої бази було виконано ряд робіт по влаштуванню тимчасових будівель та споруд, які ввійшли в Главу 8 ПКД, і були профінансовані Замовником.
2. Будівельно-монтажні роботи з організації виробничої бази у складі:
• 2х бетонних заводів GBS CJMPACT 120 CJNCRETE BATCHING PLANT виробництва фірми GOKER (терція) з п’ятисекційним складом 5х30 (150 м3) – висновки експертизи від 27.09.2018 р. №51.-04.-31.-0331.-18 та №51.-04.-31.-0330.-18 щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки виданий Державним підприємством «Чорноморський експертно-технічний центр Держпраці», автоматизованою системою управління для виробництва бетону. Виробничою потужністю до 120 м3/год. Заводи підключено до мереж електропостачання та водопостачання на основі окремо розроблених проектів.
Цементобетонні заводи змонтовані на монолітні фундаменти з бетону В20 (С16/20, М250) з вмонтованими в них закладними деталями (згідно специфікації виробника).
• грунтозмішувальної установки ColdFALT Wet Mix Concrete Plant для приготування піскоцементної суміші – висновок експертизи від 27.09.2018 р. №51.-04.-31.-0329.-18 щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки виданий Державним підприємством «Чорноморський експертно-технічний центр Держпраці» , яка встановлена на фундаментах зі збірних бетонних блоків ФБС-40. Для подачі інертних матеріалів в бункери дозатори для приготування суміші влаштовано рампи з підпірної стінки і засипки. Підпірна стінка виконана з бетонних фундаментних блоків.
• майданчиків під складування інертних матеріалів. Інертні матеріали, що зберігаються на попередньо підготовленій території площею 41783 м², призначені для приготування бетонної суміші та улаштування основи на ШЗПС. Зберігання кам’яних матеріалів здійснюється у вигляді штабелів висотою до 8 м. Розрахунок об’єму штабелю (виробничого запасу) виконано з урахуванням добової потреби матеріалу, способу і періодичності доставки та нерівномірності постачання і споживання.
• установки для сортування матеріалів, вагової, пересувної випробувальної лабораторії (Свідоцтво про технічну компетентність № ІФ 026 від 05 вересня 2016 року видане Державним підприємством «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» Мінекономрозвитку України) ,
• роботи з укладання бетону виконуються магістральним бетоноукладальним комплексом GOMAKO GP4 у складі GP4; IDBI; TC-600 (заводський номер 904400-28), машини для зняття фасок CEDIMA CF-206.2B, машини щіточної CEDIMA CВМ-35B, швонаріжчиків CEDIMA CF 2500D, 2500 DFB, 6021, змащувальної помпи бочкового типу на колесах емісію 15 кг, 275 бар, машини для заливки швів HYROG ZSK-500, компресора CPS5.0, висновок експертизи від 27.09.2018 р. №51.-04.-31.-0333.-18 щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки виданий Державним підприємством «Чорноморський експертно-технічний центр Держпраці». Комплекс здійснює автоматичне укладення неперервного цементно-бетонного полотна завширшки 7,5 м, товщиною шару до 40 см, з вирівнюванням, ущільненням та анкеруванням. Комплекс оснащено «інтелектуальною» системою керування.
3. Для створення прийнятних побутових і санітарних умов для працюючих організовано адміністративно-побутовий комплекс на території будівництва. Тимчасові будівлі для проживання працюючих (робочих і службовців) розраховані на розміщення 124 осіб (кількість працюючих в найбільш навантажену зміну згідно з даними ПОБ). Тимчасові будівлі улаштовані на стрічковому фундаменті з монолітного бетону В20 (С16/20, М250). Навколо будівель влаштовується відмостка з монолітного бетону.
Замовником будівництва в межах підготовки до проведення повторних конкурсних торгів та з метою забезпечення швидкого та ефективного продовження виконання робіт було прийнято рішення звернутись до спеціалізованих експертних організацій, для проведення аналізу ефективності вже виконаних робіт з реконструкції Міжнародного аеропорту та виявлення потенційних ризиків заміни існуючої підрядної організації.
Відповідно до висновків:
1. Науково-технічний аналіз ефективності робіт при реконструкції Міжнародного аеропорту в м. Одеса, наданий Харківським Національним автомобільно-дорожнім університетом від 13.05.2019 №1560/01, яким визначено:
«… заміна «Підрядника для продовження робіт за проектом, недоцільна. Навпаки, вважається за доцільне, і в подальшому як виконавця робіт застосувати само ТОВ «Спецрембуд». З точки зору забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, забезпечення уніфікації та стандартизації в цілому, заміна виконавця робіт може призвести до: несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацію та обслуговування устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, систематизації та стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними. Зміна «Підрядника» приведе до втрати гарантій якості на велику кількість будівельно-монтажних робіт та робіт по інженерному обладнанню, які знаходяться на різни стадіях виконання. Оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим. Це стосується також гарантій на змонтовані конструкції і взагалі може привести до зниження показників, визначених у проектній документації та можливості експлуатації об’єкта протягом гарантійного терміну»
2. Експертний висновок, щодо визначення ризиків з безпеки польотів при технічній експлуатації аеродромного аеронавігаційного обладнання різних виробників на об’єкті «Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт «Одеса», наданий Національним авіаційним університетом від 13.05.2019 року, згідно з яким (розділ 8 «Висновки»):
«2. За результатами науково-технічної експертизи встановлено, що експлуатація аеродромного аеронавігаційного обладнання різних виробників в складі кожної локальної системи сприяє неправильному функціонуванню цієї системи та створює додаткові ризики щодо безпеки польотів на аеродромі»
Виходячи з вищевикладених негативних факторів, заміна «Підрядника» для продовження робіт за проектом, недоцільна. З точки зору забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, забезпечення уніфікації та стандартизації в цілому, заміна виконавця робіт може привести до: несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно – монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, систематизації та стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними. Зміна «Підрядника» приведе до втрати гарантій якості на велику кількість будівельно – монтажних робіт та робіт по інженерному обладнанню, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим. Це стосується також гарантій на змонтовані конструкції і взагалі може привести до зниження показників, визначених у проектній документації, та можливості експлуатації об’єкта протягом гарантійного терміну.
Відповідно до отриманих висновків, заміна виконавця робіт (Підрядника) у цих умовах може привести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговування, а також несумісністю технологій та матеріалів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:37
Оскарження наміру укласти договір: 23 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: державні кошти, в тому числі кошти, що залучаються під державні гарантії.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства "Міжнарожний аеропорт "Одеса"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання вищезазначених документів згідно графіка фінансування (Додаток №3) у разі надходження таких коштів з державних джерел фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

12 червня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 16:11
ХНАДУ.PDF
12 червня 2019 16:11
НАУ.PDF
12 червня 2019 16:11
Експертний звіт від 01.03.2019.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000017 ● 5925884535f94a92af6cc54aade04c17
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019 13:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2019 Одеса № 208


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 18.06.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2019 № 208

Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
12. UA-2019-06-12-001991-b 12.06.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-02 10:19:54

запит на пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 1 144 215 018,11 грн?
2. Чи розглядалось тендерним комітетом Замовника питання щодо проведення закупівлі робіт з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Одеса» за процедурою «відкриті торги»?
3. На підставі яких нормативно-правових актів Харківський Національний автомобільно-дорожній університет та Національний авіаційний університет мають право надавати експертні висновки щодо правомірності заміни виконавця робіт (Підрядника)?
4. Чому «Форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури» не містить інформації про джерело фінансування закупівлі та місця виконання робіт?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо укладання додаткової угоди до Договору генерального підряду на виконання робіт по об’єкту «Роботи з реконструкції, будівництва аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнарожний аеропорт «Одеса» від 26.12.2013 за результатами переговорної процедури, в той час як відповідно до частини 1 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами переговорної процедури замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-04 15:48:00

Відповідь на питання

Відповідь на питання Південного офісу Держаудитслужби, що виникли під час проведення моніторингу даної закупівлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦРЕМБУД"
#20741141
Переможець 1 144 215 018,11
UAH з ПДВ
12 червня 2019 16:37

Документи

12 червня 2019 16:37
Електронний підпис
12 червня 2019 16:35
графік робіт.pdf
12 червня 2019 16:35
НАУ.PDF
12 червня 2019 16:35
ДУ проект.PDF
12 червня 2019 16:35
ПП 2019.PDF
12 червня 2019 16:35
ХНАДУ.PDF
12 червня 2019 16:35
план фін1.pdf
12 червня 2019 16:35
план фін.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 16:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦРЕМБУД"
#20741141
1 144 215 018,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 16:37
Електронний підпис
12 червня 2019 16:35
графік робіт.pdf
12 червня 2019 16:35
НАУ.PDF
12 червня 2019 16:35
ДУ проект.PDF
12 червня 2019 16:35
ПП 2019.PDF
12 червня 2019 16:35
ХНАДУ.PDF
12 червня 2019 16:35
план фін1.pdf
12 червня 2019 16:35
план фін.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 17:52
Доп угода. № 28 від 30.06.2021.pdf зміни до договору
02 липня 2021 17:51
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 17:48
Доп. 27 Спецрембуд 30.06.2021.pdf зміни до договору
02 липня 2021 17:47
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 12:24
ДУ 25 графік фінансування.jpg зміни до договору
05 березня 2021 12:20
ДУ 25 від 05 березня 2021 року.pdf зміни до договору
05 березня 2021 12:20
ДУ 25 графік виконання.jpg зміни до договору
05 березня 2021 12:20
ДУ 25 договірна ціна.pdf зміни до договору
05 березня 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 14:08
ДУ 24-.PDF зміни до договору
29 вересня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 10:24
Додаткова угода 16.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 10:18
План фін 2020 від 14_08_19.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 09:13
Допугода 22.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 09:13
План фін 2019 від 14_08_19.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 09:13
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 17:42
Додаткова угода № 11 з додатками.pdf укладений
24 червня 2019 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження нової редакції Додатку №3 "Графік фінансування" до Договору генерального підряду на виконання робіт по об'єкту "Роботи з реконструкції, будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Одеса" №б/н від 26.12.2013
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: №15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити ціну Договору (без зменшення обсягу та якості робіт і послуг) на 9 000 000 (дев’ять мільйонів) гривень 00 копійок, з ПДВ, на підставі чого змінити ціну договору з 2 774 100 972 (два мільярда сімсот сімдесят чотири мільйона сто тисяч дев'ятсот сімдесят дві) гривні 00 копійок на 2 765 100 972 (два мільярда сімсот шістдесят п'ять мільйонів сто тисячі дев'ятсот сімдесят дві) гривні 00 копійок.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Погодити зміни до проектної документації I та ІІ черг будівництва, у зв'язку з чим внести відповідні зміни до Договору. 2. Зменшити обсяг закупівлі та відповідно ціну Договору на 42 441 535,00 (сорок два мільйони чотириста сорок одну тисячу п'ятсот тридцять п'ять гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% - 7 073 589,17 грн. (сім мільйонів сімдесят три тисячі п'ятсот вісімдесят дев'ять гривень 17 копійок).
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення Сторонами річної вартості робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна обсягів робіт без зміни вартості робіт
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна обсягу робіт на поточний рік без зміни вартості
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML