Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
100 800,00 UAH
UA-2019-06-12-001563-a bbe9704d0ffa4a8dad38b16bb8543f13
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Топал Павло Володимирович

kmdktl_zak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ТУБЕРКУЛЬОЗНА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 01993687
Місцезнаходження: 04075, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, вулиця Гамарника, будинок 10
Контактна особа: Топал Павло Володимирович
kmdktl_zak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 червня 2019 14:02
Початок аукціону: 21 червня 2019 14:02
Очікувана вартість: 100 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 504,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штуки
Сурфаніос лемон фреш UA, 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, м.Київ, Оболонський район, вулиця Гамарника, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
5 штуки
ДДМ ЕКО, каністра 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, м.Київ, Оболонський район, вулиця Гамарника, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 штуки
Аніосгель 800 UA, 500мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, м.Київ, Оболонський район, вулиця Гамарника, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штуки
Сурфаніос преміум НПК UA, 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, м.Київ, Оболонський район, вулиця Гамарника, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
20 штуки
Бациллол АФ, 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, м.Київ, Оболонський район, вулиця Гамарника, будинок 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 16:56
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
12 червня 2019 16:56
Специфікація.xlsx
12 червня 2019 16:56
Медико-технічні вимоги.docx
12 червня 2019 16:56
Кваліфікаційні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-001563-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 04 липня 2019 13:21
упереджене рішення,неправомірне відхилення
Ну це вже занадто , різниця в ціні в два рази 52 140грн, проти 100 740грн. Ми надали еквівалентні засоби, які відповідають вимогам що до складу діючих речовин ( а не конкретного складу), спектру дії, призначенню, застосуванню та іншим загальним характеристикам.Вважаємо ,що дії замовника носять упередженість, адже з усього видно що закупівля носить дискримінаційний, договірний та корупційний характер.
Еквіваленти не пропонувати! А чому, бо тоді кудись дінеться різниця в 50 000грн? Це державна закупівля чи особиста? Тоді чому не дотримуєтесь законів цієї країни?! Наказ ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 затвердив Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону україни «Про публічні закупівлі», та виключив неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон Про публічні закупівлі , який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції . Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти.Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Жодного професійного обгрунтування для заборони дезінфікуючих засобів, які пройшли реєстрацію згідно чинного законодавства України та мають дозвільні документи не має! Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. У Технічних вимогах до дезінфекційних засобів вказані конкретні назви та ще раз нагадування : еквіваленти не пропонувати ! Запитуємо Вас, який наказ дає вам таке право, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!! А ще хочеться нагадати про ротацію засобів, про яку ви забули протягом довгих років, то ж можливо пора покласти край цим договірним закупівлям!
І що ми маємо в протоколі? Загальні фрази, про невідповідність складу, так це ж дискримінація, конкретний склад може відповідати лише заявленому засобу, а от групи діючих речовин однакові, відповідно і призначення теж , і спектр дії теж, лише ціна різна.А, вам не повні дані про Європейське тестування, то спустіться на землю, ми живемо в УКРАЇНІ, лікарня в КИЄВІ, це теж Україна, і тестування засобів проводиться згідно чинного законодавстваУкраїни. Дана вимог є неправомірною, оскільки дія вищезазначених директивів не може поширюватись на території України. Товари українського виробництва не мають та не можуть мати посилання на Європейські директиви 1999/45/ЄС та 67/548/ЄЕС, оскільки Україна не є членом ЄС. Відповідно до Законів України "Про стандартизацію" (2408-14) , "Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності" (3164-15) , Угоди про проведення узгодженої політики в галузі стандартизації, метрології і сертифікації (997_102) від 13.03.92 та з урахуванням висновків за результатами експертизи державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" НАКАЗУЮ:
Прийняти такі, що додаються, національні стандарти України, гармонізовані з міжнародними та європейськими стандартами, з набранням чинності з 01.02.2015: ДСТУ EN 13624:2014; ДСТУ EN 14348:2014; ДСТУ EN 14561:2014.
Отже ця вимога взагалі надмірна, та не має до вашого закладу ніякого відношення, про тестування Зіка та Еболу теж трішечки забудьте ,ще не має наказу в Украні про таке обов’язкове тестування. А от що до тестування по відношенню доMycobacteriumterrae, це так ,вірно. З протоколу нічого не зрозуміло про які засоби і що написано, до чого тут харчоблок, а до чого 0,3% концентрація засобу.
Вимагаємо,негайно відмінити рішення про визнання переможця, повернути нашу пропозицію, дати детальне пояснення невідповідності .В іншому випадку ми надішлемо листа до розпорядника коштів департаменту ОЗ та особисто головному лікарю за роз’ясненням принципів дотримання Закону Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 16:26
Відповідь на вимогу незадовільна. Оскільки процедура проведена з дотриманням вимог чинного законодавства.
Шановний Учасник !
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля UA-2019-06-12-001563-а є допороговою, тому має здійснюватися відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та відбуватися згідно з Інструкцією, затвердженою Наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом № 11 від 20.03.2019 р. «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
У зв’язку із наявною необхідністю, нами (Замовником) було сформовано предмет закупівлі та оголошено про закупівлю у повній відповідності до вищезазначених норм права. Варто зазначити, що стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, урегульовує закупівлі понад 200 000 грн. (наша закупівля - на суму 100 800,00 грн.).
Виходячи з вищевказаного, ми жодним чином не порушуємо чинне законодавство, а також, можемо і маємо право передбачати той тип виробника товару, який безпосередньо необхідний нам для нормальної та безперебійної роботи. Дані накази нас в цьому не обмежують.
Стосовно Вашої вимоги, щоб ми дозволили надавати аналоги продукції, повідомляємо, що нам потрібен виключно той товар, який закупляється по даній закупівлі. Вашу вимогу щодо того, щоб були надані інші аналоги / еквіваленти товарів ми не задовольняємо, оскільки це не забороняє чинне законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель.

Відносно атестації засобів згідно Європейських стандартів виникає питання, а де Ви живете, шановний Кандидат, якщо Ви цілеспрямовано заперечуєте своїм твердженням той факт, що Україна знаходиться на шляху інтеграції до Європейської спільноти, і виходячи з цього факту ми повинні сприймати та реалізовувати європейські правила та норми, що ми і вказали в своїх вимогах. Прохання уважно читати медико – технічні вимоги Замовника.
Виходячи зі специфіки роботи Дитячої туберкульозної лікарні, а також керуючись досвідом практичного застосування в умовах нашої лікарні, саме такі засоби забезпечують максимальний ефект при профілактиці та боротьбі зі збудниками інфекцій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 52 140,00
UAH з ПДВ
52 140,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дезант" 100 740,00
UAH з ПДВ
100 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дезант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 52 140,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 17:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дезант"
#34351252
Переможець 100 740,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 17:49

Документи

03 липня 2019 17:46
Електронний підпис

Документи

03 липня 2019 17:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дезант"
#34351252
100 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 17:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 13:56
Д 143s19-В.pdf укладений
24 липня 2019 11:33