Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

багатофункціональні пристрої (0851020 здійснення правосуддя Апеляційною палатою Вищого антикорупційного суду)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-06-12-001539-a 238173960d0048a7a9ad08767f3fe53d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зельдич Оксана

+380676728903 INBOX@HCAC.COURT.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩИЙ АНТИКОРУПЦІЙНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 42836259
Вебсайт: https://hcac.court.gov.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Зельдич Оксана
+380676728903
INBOX@HCAC.COURT.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:24
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
багатофункціональні пристрої (0851020 здійснення правосуддя Апеляційною палатою Вищого антикорупційного суду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Хрестовий, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019  —  05 серпня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 16:49
6 проект договору ТД БФП АП ВАС.docx
12 червня 2019 16:49
6 ТД БФП АП ВАКС.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 червня 2019 10:17
Дата відповіді: 14 червня 2019 19:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації відсутнє посилання на конкретну торгову марку предмету закупівлі, натомість у Додатку 1 до Тендерної документації вказані технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
При оцінці тендерних пропозицій Замовник керується принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Крім того, стаття 5 Закону забезпечує недискримінацію учасників, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Таким чином, брати участь у публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ.
Технічні характеристики
Дата подання: 13 червня 2019 15:42
Дата відповіді: 14 червня 2019 19:09
Шановний замовнику! В Додатку 2, Тендерної документації, вказана характеристика: "час виходу першої копії: не більше ніж 6,4 сек." . Чи задовольнятиме Ваші потреби, БФП, який за багатьма характеристиками кращий, за виключенням того, що час виходу першої копії приблизно- 6.5 сек., при цьому БФП задовольняє всім вимогам Тендернох документації? Чи буде для Вас це критичним, і чому?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зважаючи на специфіку роботи Вищого антикорупційного суду, швидкість друку є одним з ключових критеріїв техніки для друку та копіювання.
При оцінці тендерних пропозицій Замовник керується принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Таким чином, всі учасники мають право брати участь у публічних закупівлях на рівних умовах, а оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Мастер-сервіс 271 125,00
UAH з ПДВ
271 125,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 297 750,00
UAH з ПДВ
297 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 14:24
Довідка з МВС
06 липня 2019 17:29
Довідка з податкової
27 червня 2019 16:53
Пропозиція БФП АП ВАС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Мастер-сервіс

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Мастер-сервіс
#32000216
Переможець 271 125,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 17:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Мастер-сервіс
#32000216
271 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:24
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 14:58
дог №18 АП від 19.07.2019 БФП.pdf укладений
19 липня 2019 14:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 271 125,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 187,50 UAH)