Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання для оснащення кабінетів
Training equipment for equipping the cabinets
Очікувана вартість
7 306 700,00 UAH
UA-2019-06-12-001466-a c0ca1f7fabe64a639e256f9928da3b23
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Тетяна Андріївна

+380484121185 buh.rayoo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145168
Вебсайт: http://rvoizmail.gov.ua/
Місцезнаходження: 68601, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62
Контактна особа: Соколовська Тетяна Андріївна
+380484121185
buh.rayoo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Educationof Izmail Rayon State Administration
National ID: 02145168
Contact point: Sokolovskaya Tetiana
+380484121185
buh.rayoo@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 16:32
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 16:32
Початок аукціону: 20 серпня 2019 14:53
Очікувана вартість: 7 306 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 533,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 червня 2019 16:27
Enquiries until: 05 липня 2019 16:32
Complaints submission until: до 11 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 липня 2019 16:32

Information

Estimated total value: 7 306 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 534 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, с. Каланчак, с. Кислиця, с. Озерне, с. Саф’яни, вул. Центральна, 3, вул. Шкільна, 43а, вул. 1 травня, 29а, вул. Ярослава Мудрого, 41-а
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету біології
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 20 серпня 2019
10 комплекти
Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, с. Багате, с. Кам’янка, с. Кирнички, с. Комишівка, с. Ларжанка, с. Нова Некрасівка, с. Першотравневе, с. Стара Некрасівка, с. Суворове, с. Утконосівка, вул. Центральна, 22, вул. Центральна, 105, вул. Шкільна,3, вул. 28 червня, 9, вул. Шкільна, 34, вул. Шкільна, 17, вул. Шкільна, 105, вул. Ізмаїльська, 34, вул. Пушкіна, 46, вул. Шкільна,3
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету математики
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 20 серпня 2019
2 комплекти
Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, с. Броска, с. Муравлівка, вул. Болградська, 90, вул. Кутузова, 6
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету фізики
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 20 серпня 2019
1 комплекти
Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, с. Матроска, вул. Пушкіна, 26
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Комплект навчального обладнання для оснащення кабінету хімії
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 20 серпня 2019
2 комплекти
Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (6+1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, с. Лощинівка, с. Нова Покровка, вул. Шкільна, 17, вул. Шкільна, 46
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (6+1)
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 20 серпня 2019
1 комплекти
Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (7+1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, с. Каланчак, вул. Центральна, 3
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (7+1)
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 20 серпня 2019
5 комплекти
Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (8+1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, с. Кирнички, с. Нова Некрасівка, с. Матроска, с. Муравлівка, с. Першотравневе, вул. Шкільна,3 вул. Шкільна, 17, вул. Пушкіна, 26, вул. Кутузова, 6, вул. Шкільна, 105
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (8+1)
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 20 серпня 2019
1 комплекти
Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (9+1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, с. Комишівка, вул. 28 червня, 9
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (9+1)
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 20 серпня 2019
5 комплекти
Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (10+1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, с. Броска, с. Кам’янка, с. Кислиця, с. Ларжанка, с. Стара Некрасівка, вул. Болградська, 90, вул. Центральна, 105, вул. Шкільна, 43а, вул. Шкільна, 34, вул. Ізмаїльська, 34
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (10+1)
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 20 серпня 2019
1 комплекти
Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (15+1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, с. Озерне, вул. 1 травня, 29а
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Комплект навчального обладнання для оснащення комп’ютерного класу (15+1)
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 20 серпня 2019
31 шт
Флеш-накопичувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, с. Суворове, с. Кам’янка, с. Утконосівка, с. Кирнички, с. Багате, с. Стара Некрасівка, с. Нова Некрасівка, с. Комишівка, с. Озерне, с. Першотравневе, с. Муравлівка, с. Саф’яни, с. Броска, с. Кислиця, с. Каланчак, с. Матроска, с. Ларжанка, с. Лощинівка, с. Нова Покровка, вул. Пушкіна, 46, вул. Центральна, 105, вул. Шкільна,3, вул. Шкільна,3, вул. Центральна, 22, вул. Ізмаїльська, 34, вул. Шкільна, 17, вул. 28 червня, 9, вул. 1 травня, 29а, вул. Шкільна, 105, вул. Кутузова, 6, вул. Ярослава Мудрого, 41-а, вул. Болградська, 90, вул. Шкільна, 43а, вул. Центральна, 3, вул. Пушкіна, 26, вул. Шкільна, 34, вул. Шкільна, 17, вул. Шкільна, 46
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Флеш-накопичувач
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 20 серпня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000009 ● 09e0ad0c4bce459e92fdb8ff9e843e22
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2019 11:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2019 Одеса № 208


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 18.06.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2019 № 208
витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2019-06-12-001466-a 12.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»

2019-06-25 15:13:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-06-26 09:08:48

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2019 15:02
Коментар щодо відміни: В зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (згідно ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Документи:
25 червня 2019 15:02
Протокол