Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Training equipment for equipping the cabinets
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ізмаїльської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145168 |
Вебсайт: | http://rvoizmail.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 68601, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, проспект Суворова, 62 |
Контактна особа: |
Соколовська Тетяна Андріївна +380484121185 buh.rayoo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Educationof Izmail Rayon State Administration |
National ID: | 02145168 |
Contact point: |
Sokolovskaya Tetiana +380484121185 buh.rayoo@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2019 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2019 16:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2019 16:32 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 7 306 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 533,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 12 червня 2019 16:27 |
Enquiries until: | 05 липня 2019 16:32 |
Complaints submission until: | до 11 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 липня 2019 16:32 |
Information
Estimated total value: | 7 306 700 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 36 534 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2019 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2019 16:28 |
ТД Навчальне обладнання для оснащення кабінетів.pdf | |
12 червня 2019 16:28 |
ТД Навчальне обладнання для оснащення кабінетів.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-19-000009 ● 09e0ad0c4bce459e92fdb8ff9e843e22
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2019 11:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2019 Одеса № 208
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 18.06.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2019 № 208
витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2019-06-12-001466-a 12.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлення порушення законодавства з питань публічних закупівель, згідно п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2019-06-25 15:13:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2019-06-26 09:08:48
Інформація про відміну
Дата відміни: | 25 червня 2019 15:02 |
Коментар щодо відміни: | В зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (згідно ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі») |
25 червня 2019 15:02
|
Протокол |