Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для лічильників
Очікувана вартість
3 116 000,00 UAH
UA-2019-06-12-001432-a f68f4ffdc54a4c599c0da179f300359d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кульбашна Людмила

+380504477586 lminko@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22800735
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 285, м. Черкаси, Україна
Контактна особа: Кульбашна Людмила
+380504477586
lminko@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 08:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 15:52
Очікувана вартість: 3 116 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17654 шт
Контейнер для однофазного лічильника, КДЕ-1 або еквівалент (джерело фінансування закупівлі - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
4066 шт
Контейнер для трифазного лічильника, КДЕ-3 або еквівалент (джерело фінансування закупівлі - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
176540 шт
Фасадний кронштейн d25 (джерело фінансування закупівлі - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
40660 шт
Фасадний кронштейн d32 (джерело фінансування закупівлі - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару по факту поставки, з відстрочкою платежу до 60 днів. Замовник має право здійснити попередню оплату за Товар (або частину Товару) частково або в повному обсязі. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 16:20
Додаток 5_технічні вимоги.doc
12 червня 2019 16:20
Додаток 4_проект договору.doc
12 червня 2019 16:20
Додаток 3_документи для переможців.doc
12 червня 2019 16:20
Додаток 2_документи для учасників.doc
12 червня 2019 16:20
Додаток 1_тендерна пропозиція.doc
12 червня 2019 16:20
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповыдальныстю "СД Енергопласт" 2 939 884,80
UAH з ПДВ
2 939 884,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВФ "ПЛЮС-МАРКЕТ" 2 967 585,60
UAH з ПДВ
2 967 585,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 16:50
Електронний підпис
26 червня 2019 16:36
Технічна частина.PDF
26 червня 2019 16:36
Довiренiст__40.zip
26 червня 2019 16:36
гарантия_11347.zip
26 червня 2019 16:36
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповыдальныстю "СД Енергопласт"

ТОВФ "ПЛЮС-МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповыдальныстю "СД Енергопласт"
#33769732
Переможець 2 939 884,80
UAH з ПДВ
04 липня 2019 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповыдальныстю "СД Енергопласт"
#33769732
2 939 884,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 15:14
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2022 08:34
720-01-11-19 Енергопласт_контейнери для лічильників_додаткова угода_3.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 08:33
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2021 14:28
720-01-11-19 Енергопласт_контейнери для лічильників_додаткова угода_2.pdf укладений
20 липня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 10:53
Повідомлення про внесення змін до договору_додаткова угода_1.doc укладений
09 липня 2020 10:53
720-01-11-19 Енергопласт_контейнери для лічильників_додаткова угода_1.pdf укладений
09 липня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 08:37
720-01-11-19 Енергопласт_контейнери для лічильників.pdf укладений
16 липня 2019 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Користуючись даним нормативно встановленим правом, замовник уклав додаткову угоду та оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору в електронну систему закупівель.
Номер договору про закупівлю: 720-01/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №2 від 20.07.2021 року. 14. Сума договору після внесення змін – без змін 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – без змін
Номер договору про закупівлю: 720-01/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №3 від 22.02.2022 року. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору після внесення змін з ПДВ - без змін Кількість товарів - відповідно до договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 720-01/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 527 847,84
UAH (в тому числі ПДВ 587 974,64 UAH)