Капітальний ремонт вулиці Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги) в м. Черкаси
Major repairs of the Sumhayitska street (from Odeska street to the 30-richchya peremohy street) in Cherkassy
Очікувана вартість
158 030 134,80 UAH
UA-2019-06-12-001404-a 5d9177f610514bdcbf807dfac2469972
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа замовника: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Додаткові контактні особи: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Official name: DEPARTMENT OF ARCHITECTURE AND MUNICIPAL BUILDING OF THE CHERKAS CITY COUNCIL
National ID: 38715770
Contact point: Pustovit Oleksandr Volodymyrovych
380472337742
ukbck@ukr.net
Additional contacts: Pustovit Oleksandr Volodymyrovych
380472337742
ukbck@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:10
Очікувана вартість: 158 030 134,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 790 150,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 12 червня 2019 16:11
Enquiries until: 16 липня 2019 16:00
Complaints submission until: до 22 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 липня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 158 030 135 UAH including VAT
Minimal lowering step: 790 151 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 350 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Згідно вимог Замовника, що визначаються в тендерній документації
According to the requirements of the Customer, determined in the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги) в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Major repairs of the Sumhayitska street (from Odeska street to the 30-richchya peremohy street) in Cherkassy
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 50
Підписання договору кошти місцевого бюджету Аванс 15 Робочі 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 01 липня 2019 21:24
Дата відповіді: 04 липня 2019 12:24
Згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічного договору щодо будівництва об’єкту, який належить до інженерних споруд, що визначені групою 211 та відносять до об’єктів IІІ і ІV категорій складності (об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками) із обов’язковим підтвердженням у спосіб, визначений цією документацією, виконання в межах аналогічного договору переліку робіт, що обов’язково включає роботи по зніманню асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів та роботи по улаштуванню покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей ЩМАС асфальтоукладальником. Чи буде належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору учасником щодо будівництва об’єкту, який належить до інженерних споруд, що визначені групою 211 та відносять до об’єктів V категорії складності (об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками) ?? Адже це, логічно, що є ще кращим підтвердженням досвіду роботи учасника та можливості його виконати роботи за предметом закупівлі. Просимо надати чітку та зрозумілу відповідь, а не дублювати й так відомі вже умови тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за обґрунтоване звернення щодо роз’яснення тендерної документації. В результаті опрацювання Вашого звернення були внесені зміни до тендерної документації, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-001404-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 05 липня 2019 15:33
Щодо усунення дискримінаційних вимог про аналогічний договір
Наступним, звертаємось у дійсній закупівлі, до уповноваженої особи ДЕПАРТАМЕНТУ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, з метою внести зміни до попередньо об'явлених закупівель: UA-2019-06-25-001202-b "Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)" та UA-2019-06-25-001095-b "Реконструкція вул. Ільїна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва) (І черга) (кошти місцевого бюджету)" у зв'язку з закінченням строку звернення за роз'ясненням у них, з вимогою аналогічно внести зміни до умов зазначених у вище вказаних закупівлях, щодо можливості надання аналогічного договору 5 категорії складності і значними наслідками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2019 13:48
Відповідно до вашого звернення повідомляємо, що керуючись ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право внести зміни до тендерної документації за результатами звернень. Згідно ч.1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
При проведенні відкритих торгів за предметами закупівлі: «Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси» та «Реконструкція вул. Ільїна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва) (І черга)» відповідних звернень не надходило.
Отже, в Замовника відсутні підстави для внесення змін до таких тендерних документації.
Номер вимоги: UA-2019-06-12-001404-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:41251371
Дата подання: 01 серпня 2019 12:39
Вимога
Рішення Замовника закупівлі ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-12-001404-a) Протокол розгляду тендерних пропозицій №108 опублікований в електронній системі закупівель від 30.07.2019 р. о 10:33 год має нечітке скановане зображення, що унеможливлює розпізнати текст та ідентифікувати важливу інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Вимагаємо Замовника усунути дане порушення та опублікувати читабельний (чітке зображення скан документа).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2019 15:24
На вашу вимогу завантажено витяг із протоколу розгляду

Документи

02 серпня 2019 15:18
ВИТЯГ.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-11-000014 ● 2c8734d44d834e578571d5ce17ab3f9a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-11 17:52:55
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.09.2019 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.09.2019 № 262


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-06-12-001404-a 12.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 38715770, Україна, Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт вулиці Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги) в м. Черкаси, 158030134.8UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 5d9177f610514bdcbf807dfac2469972, 2019-06-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, про внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Пустовіт О.В. від 12.06.2019 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «Дорстрой» (далі – ПП «Дорстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» (далі – ТОВ «ШРБУ-48») та консорціум «Магістраль», протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2019 № 108, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2019 № 112, повідомлення про намір укласти договір, договір генпідряду від 23.08.2019 № 101 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода до Договору від 30.08.2019 № 1, додаткова угода до Договору від 05.09.2019 № 2. За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ШРБУ-48» не відповідає вимозі пункту 5.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині відсутності інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. Як наслідок, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШРБУ-48», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав із ПП «Дорстрой» Договір., 01 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШРБУ-48» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 30 липня 2019
UA-2019-06-12-001404-a5d9177f610514bdcbf807dfac2469972
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

30 липня 2019 10:35
Протокол розгляду.pdf
30 липня 2019 10:36
sign.p7s

Публічні документи

09 серпня 2019 17:06
sign.p7s
09 серпня 2019 17:06
sign.p7s
09 серпня 2019 17:04
довідки.pdf
26 липня 2019 14:19
sign.p7s
26 липня 2019 14:19
sign.p7s
26 липня 2019 14:19
sign.p7s
26 липня 2019 14:18
уповноваження.zip
26 липня 2019 14:18
технiка.rar
26 липня 2019 14:18
Iншi.zip
26 липня 2019 14:18
Досвiд.rar
26 липня 2019 14:18
Досвiд_3.rar
26 липня 2019 14:18
розрахунки.rar
26 липня 2019 14:18
працiвники.rar
26 липня 2019 14:18
Досвiд_2.rar

Документи

30 липня 2019 10:36
Протокол розгляду.pdf
30 липня 2019 10:37
sign.p7s

Документи

30 липня 2019 10:33
Протокол розгляду.pdf
30 липня 2019 10:34
sign.p7s

Публічні документи

26 липня 2019 15:59
sign.p7s
26 липня 2019 15:57
3.pdf
26 липня 2019 15:45
sign.p7s
26 липня 2019 15:41
виписка.zip
26 липня 2019 15:41
Технічна_частина_2.PDF
26 липня 2019 15:41
Технічна_частина_1.PDF
26 липня 2019 15:41
Розрахунки.PDF
26 липня 2019 15:41
SCAN0009.PDF
26 липня 2019 15:41
23-Договір № 406.pdf
26 липня 2019 15:41
22-Акти 406.pdf
26 липня 2019 15:41
21-Акти 173.pdf
26 липня 2019 15:41
8-МТБ.pdf
26 липня 2019 15:41
3_АД(Ічерга).pdf
26 липня 2019 15:41
3_АД(ІІчерга).pdf
26 липня 2019 15:41
2_АД(Ічерга).pdf
26 липня 2019 15:41
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
26 липня 2019 15:41
Dovirenist Savchenko.zip
26 липня 2019 15:41
Dovidka pro nazvu.zip
26 липня 2019 15:41
Bankivska Licenzia.zip
26 липня 2019 15:41
201929_ГР_500_350_000.zip
26 липня 2019 15:41
2602_350_000.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 157 200 000,00
UAH з ПДВ
156 409 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ШРБУ-48 157 500 000,00
UAH з ПДВ
156 709 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 17:06
sign.p7s
09 серпня 2019 17:06
sign.p7s
09 серпня 2019 17:04
довідки.pdf
26 липня 2019 14:19
sign.p7s
26 липня 2019 14:19
sign.p7s
26 липня 2019 14:19
sign.p7s
26 липня 2019 14:18
уповноваження.zip
26 липня 2019 14:18
технiка.rar
26 липня 2019 14:18
Iншi.zip
26 липня 2019 14:18
Досвiд.rar
26 липня 2019 14:18
Досвiд_3.rar
26 липня 2019 14:18
розрахунки.rar
26 липня 2019 14:18
працiвники.rar
26 липня 2019 14:18
Досвiд_2.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 156 409 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
156 409 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 серпня 2019 19:15
Дод 2-2-5 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-1 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-5 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-7 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-7 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-1 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-4 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-4 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-2 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-6 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-3 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-2 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-8 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-6 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-8 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-3 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 1-2 ІІ черга ДЦ.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-1-2 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-8 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-8 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-10 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-12 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-11 І Черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-4 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-11 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-10 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-12 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-2 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-5 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-7 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-6 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-5 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-4 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-6 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-7 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-3 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-9 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-1 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-13 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-9 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-3 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-1 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 1-1 І черга ДЦ.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Договір №101 від 23.08.2019.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 4 до дог 101 від 23.08.2019.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 1 ДЦ загальна.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
sign.p7s зміни до договору
06 вересня 2019 07:34
IMG_Календарний графік до ДУ№2.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 07:31
ДУ№2.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 07:31
sign.p7s зміни до договору
02 вересня 2019 09:02
ДУ_1.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розміру фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку