Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги) в м. Черкаси
Major repairs of the Sumhayitska street (from Odeska street to the 30-richchya peremohy street) in Cherkassy
Очікувана вартість
158 030 134,80 UAH
UA-2019-06-12-001404-a 5d9177f610514bdcbf807dfac2469972
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовіт Олександр Володимирович

380472337742 ukbck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Контактна особа: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Додаткові контактні особи: Пустовіт Олександр Володимирович
380472337742
ukbck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPARTMENT OF ARCHITECTURE AND MUNICIPAL BUILDING OF THE CHERKAS CITY COUNCIL
National ID: 38715770
Contact point: Pustovit Oleksandr Volodymyrovych
380472337742
ukbck@ukr.net
Additional contacts: Pustovit Oleksandr Volodymyrovych
380472337742
ukbck@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:10
Очікувана вартість: 158 030 134,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 790 150,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH
Publication date: 12 червня 2019 16:11
Enquiries until: 16 липня 2019 16:00
Complaints submission until: до 22 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 липня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 158 030 135 UAH including VAT
Minimal lowering step: 790 151 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Згідно вимог Замовника, що визначаються в тендерній документації
According to the requirements of the Customer, determined in the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги) в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Major repairs of the Sumhayitska street (from Odeska street to the 30-richchya peremohy street) in Cherkassy
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 50
Підписання договору кошти місцевого бюджету Аванс 15 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 17:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
18 липня 2019 17:31
тендерна документації_3міни.docx
11 липня 2019 12:45
тендерна документації_3.docx
04 липня 2019 12:22
тендерна документації_2.docx
11 липня 2019 12:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
04 липня 2019 12:22
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
12 червня 2019 16:12
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі).rar
12 червня 2019 16:12
тендерна документації.docx
12 червня 2019 16:12
Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору Генпідряду. Порядок змін умов договору про закупівлю).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 01 липня 2019 21:24
Дата відповіді: 04 липня 2019 12:24
Згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічного договору щодо будівництва об’єкту, який належить до інженерних споруд, що визначені групою 211 та відносять до об’єктів IІІ і ІV категорій складності (об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками) із обов’язковим підтвердженням у спосіб, визначений цією документацією, виконання в межах аналогічного договору переліку робіт, що обов’язково включає роботи по зніманню асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів та роботи по улаштуванню покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей ЩМАС асфальтоукладальником. Чи буде належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору учасником щодо будівництва об’єкту, який належить до інженерних споруд, що визначені групою 211 та відносять до об’єктів V категорії складності (об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками) ?? Адже це, логічно, що є ще кращим підтвердженням досвіду роботи учасника та можливості його виконати роботи за предметом закупівлі. Просимо надати чітку та зрозумілу відповідь, а не дублювати й так відомі вже умови тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за обґрунтоване звернення щодо роз’яснення тендерної документації. В результаті опрацювання Вашого звернення були внесені зміни до тендерної документації, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-001404-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 05 липня 2019 15:33
Щодо усунення дискримінаційних вимог про аналогічний договір
Наступним, звертаємось у дійсній закупівлі, до уповноваженої особи ДЕПАРТАМЕНТУ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, з метою внести зміни до попередньо об'явлених закупівель: UA-2019-06-25-001202-b "Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси (кошти місцевого бюджету)" та UA-2019-06-25-001095-b "Реконструкція вул. Ільїна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва) (І черга) (кошти місцевого бюджету)" у зв'язку з закінченням строку звернення за роз'ясненням у них, з вимогою аналогічно внести зміни до умов зазначених у вище вказаних закупівлях, щодо можливості надання аналогічного договору 5 категорії складності і значними наслідками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2019 13:48
Відповідно до вашого звернення повідомляємо, що керуючись ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право внести зміни до тендерної документації за результатами звернень. Згідно ч.1 ст. 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
При проведенні відкритих торгів за предметами закупівлі: «Реконструкція вул. Чехова від вул. Нижня Горова до вул. Гетьмана Сагайдачного м. Черкаси» та «Реконструкція вул. Ільїна (від вул. Чорновола до вул. Пацаєва) (І черга)» відповідних звернень не надходило.
Отже, в Замовника відсутні підстави для внесення змін до таких тендерних документації.
Номер вимоги: UA-2019-06-12-001404-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:41251371
Дата подання: 01 серпня 2019 12:39
Вимога
Рішення Замовника закупівлі ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-12-001404-a) Протокол розгляду тендерних пропозицій №108 опублікований в електронній системі закупівель від 30.07.2019 р. о 10:33 год має нечітке скановане зображення, що унеможливлює розпізнати текст та ідентифікувати важливу інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Вимагаємо Замовника усунути дане порушення та опублікувати читабельний (чітке зображення скан документа).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2019 15:24
На вашу вимогу завантажено витяг із протоколу розгляду

Документи

02 серпня 2019 15:18
ВИТЯГ.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-11-000014 ● 2c8734d44d834e578571d5ce17ab3f9a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2019 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.09.2019 № 262

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.09.2019 № 262


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-06-12-001404-a 12.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ

2019-11-11 11:01:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 липня 2019
UA-2019-06-12-001404-a5d9177f610514bdcbf807dfac2469972
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38715770
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

30 липня 2019 10:35
Протокол розгляду.pdf
30 липня 2019 10:36
Електронний підпис

Публічні документи

09 серпня 2019 17:06
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:06
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:04
довідки.pdf
26 липня 2019 14:19
Електронний підпис
26 липня 2019 14:19
Електронний підпис
26 липня 2019 14:19
Електронний підпис
26 липня 2019 14:18
уповноваження.zip
26 липня 2019 14:18
технiка.rar
26 липня 2019 14:18
Iншi.zip
26 липня 2019 14:18
Досвiд.rar
26 липня 2019 14:18
Досвiд_3.rar
26 липня 2019 14:18
розрахунки.rar
26 липня 2019 14:18
працiвники.rar
26 липня 2019 14:18
Досвiд_2.rar

Документи

30 липня 2019 10:36
Протокол розгляду.pdf
30 липня 2019 10:37
Електронний підпис

Документи

30 липня 2019 10:33
Протокол розгляду.pdf
30 липня 2019 10:34
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2019 15:59
Електронний підпис
26 липня 2019 15:57
3.pdf
26 липня 2019 15:45
Електронний підпис
26 липня 2019 15:41
виписка.zip
26 липня 2019 15:41
Технічна_частина_2.PDF
26 липня 2019 15:41
Технічна_частина_1.PDF
26 липня 2019 15:41
Розрахунки.PDF
26 липня 2019 15:41
SCAN0009.PDF
26 липня 2019 15:41
23-Договір № 406.pdf
26 липня 2019 15:41
22-Акти 406.pdf
26 липня 2019 15:41
21-Акти 173.pdf
26 липня 2019 15:41
8-МТБ.pdf
26 липня 2019 15:41
3_АД(Ічерга).pdf
26 липня 2019 15:41
3_АД(ІІчерга).pdf
26 липня 2019 15:41
2_АД(Ічерга).pdf
26 липня 2019 15:41
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
26 липня 2019 15:41
Dovirenist Savchenko.zip
26 липня 2019 15:41
Dovidka pro nazvu.zip
26 липня 2019 15:41
Bankivska Licenzia.zip
26 липня 2019 15:41
201929_ГР_500_350_000.zip
26 липня 2019 15:41
2602_350_000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ ШРБУ-48

КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 157 200 000,00
UAH з ПДВ
156 409 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ШРБУ-48 157 500 000,00
UAH з ПДВ
156 709 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 17:06
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:06
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:04
довідки.pdf
26 липня 2019 14:19
Електронний підпис
26 липня 2019 14:19
Електронний підпис
26 липня 2019 14:19
Електронний підпис
26 липня 2019 14:18
уповноваження.zip
26 липня 2019 14:18
технiка.rar
26 липня 2019 14:18
Iншi.zip
26 липня 2019 14:18
Досвiд.rar
26 липня 2019 14:18
Досвiд_3.rar
26 липня 2019 14:18
розрахунки.rar
26 липня 2019 14:18
працiвники.rar
26 липня 2019 14:18
Досвiд_2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ ШРБУ-48

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 156 409 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
156 409 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2024 11:03
Ду_22.pdf зміни до договору
22 лютого 2024 11:03
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 09:32
ДУ№21 кінець року.pdf зміни до договору
02 січня 2024 09:32
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2023 16:33
ДУ №20 від 31.10.23.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 16:32
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 16:36
Сумгаїтська ДУ№ 19 ВІД 12.10.2023.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 16:31
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2023 15:30
Ду №18 Сумгаїтська генпідряд.pdf зміни до договору
01 березня 2023 15:30
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 16:10
ДУ№17.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 16:10
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2022 09:59
ДУ№16 підряд.pdf зміни до договору
30 вересня 2022 09:58
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 13:34
ДУ №15 Сумгаїтська підряд.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 13:34
ДУ №8 Чехова підряд.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 13:34
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 13:31
ДУ№14.pdf зміни до договору
04 січня 2022 13:30
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 17:48
ДУ№13.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 17:48
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 09:50
ДУ №12 Сумгаїтська календарний графік.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 12:36
ДУ №11.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 09:05
ДУ №10 від 16 09 2021.pdf зміни до договору
21 вересня 2021 09:04
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 13:12
ДУ №9.pdf зміни до договору
25 березня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:17
ДУ_8.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:33
ДУ №7 від 30.12.2020 Сумгаїтська.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:32
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 08:02
ДУ_6.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 08:01
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 12:07
Доп Угода №5.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 08:39
ДУ_4.pdf зміни до договору
02 січня 2020 08:38
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 12:41
ДУ№3.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 12:40
Календарний Графік до ДУ №3.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 12:40
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 07:34
IMG_Календарний графік до ДУ№2.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 07:31
ДУ№2.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 07:31
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 09:02
ДУ_1.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 09:00
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 19:15
Дод 2-2-5 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-1 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-5 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-7 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-7 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-1 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-4 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-4 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-2 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-6 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-3 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-2 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-8 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 3-2-6 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-8 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-2-3 ІІ черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 1-2 ІІ черга ДЦ.pdf укладений
23 серпня 2019 19:13
Дод 2-1-2 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-8 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-8 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-10 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-12 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-11 І Черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-4 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-11 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-10 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-12 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-2 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-5 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-7 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-6 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-5 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-4 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-6 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-7 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-3 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-9 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-1 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-13 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 3-1-9 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-3 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 2-1-1 І черга.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 1-1 І черга ДЦ.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Договір №101 від 23.08.2019.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 4 до дог 101 від 23.08.2019.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12
Дод 1 ДЦ загальна.pdf укладений
23 серпня 2019 19:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розміру фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розміру фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань у відповідність до фактичних надходжень до спеціального фонду Замовника
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за поточним кошторисом
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): календарний графік в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання робіт та взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік, а також зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року та продовження строку дії та виконання договору згідно додаткової угоди, що додається
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення фінансування до фактичних видатків Замовника на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування поточного року та продовження строку дії та виконання договору згідно додаткової угоди, що додається
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML