Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
43 500,00 UAH
UA-2019-06-12-001400-a 39c57b3583174ee0b0b44f05bbb5fb76
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Монич Марія Василівна

+380567403032 q2303@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП НМЦ ЦЗ та БЖД Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 09822784
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 5а
Контактна особа: Монич Марія Василівна
+380567403032
q2303@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 16:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 16:14
Початок аукціону: 21 червня 2019 13:35
Очікувана вартість: 43 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, с. Старі Кодаки, вул. Аеропорт, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 червня 2019 10:23
Дата відповіді: 14 червня 2019 09:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торгах будуть розглядатися товари інших торгових марок. Критерії розгляду таких товарів: - відповідність технічних характеристик заявленій марці товару; - моніторинг ціни на марки товару, що пропонуються.
2) при розгляді учасників аукціону ФОП також розглядаються; що стосується ціни, то в технічних характеристиках до предмету закупівлі ціна визначена з ПДВ, тож відповідно ціна без ПДВ при додаванні ПДВ не повинна перевищувати заявлену в технічних вимогах до закупівлі.
Тендерна документація
Дата подання: 13 червня 2019 12:50
Дата відповіді: 14 червня 2019 10:31
Прошу надати вимоги стосовно тендерної документаціі.
Відповідь: Тендерна документація для розгляду пропозицій:
- цінова пропозиція закупівлі (з указанням строку гарантії);
- сертифікат якості на пропонуємий товар;
- установчі документи;
-виписка з ЄДР;
- шаблон договору (у разі, коли інші варіанти договорів не розглядаються);
- документ, що підтверджує повноваження на укладання договору(довіреність, наказ по підприємству, тощо)
- свідоцтво платника податку.
Моделі аналоги
Дата подання: 14 червня 2019 10:29
Дата відповіді: 14 червня 2019 11:10
Моделі аналоги по всім пунктам тех. хар. не можуть співпадати , вкажіть будь ласка основні .
Відповідь: - Базова частота процесора – 1,9;
- Кількість ядер процесора – 4;
- Об’єм оперативної памяті – не менше 4 Гб;
- Діагональ дисплея – 15,6 дюймів;
- Тип матриці – TN+film;
- Тип жорсткого диска – HDD;
- Об’єм жорсткого диска – 1 Тб;
- Наявність оптичного приводу;
- Тип відео карти – дискретна;
- роз҆єми: HDMI, VGA
Також при пропонуванні аналогів буде проводитись моніторинг цін на запропонований товар (аналог)
Договір
Дата подання: 14 червня 2019 10:55
Дата відповіді: 14 червня 2019 11:21
В документації не викладено Ваш Договір
Відповідь: В ході визначення переможця буде прийняте спільне рішення за яким зразком договора буде оформлено закупівлю. Основна вимога до договору з нашого боку вказана в закупівлі, а саме строки оплати товару: розрахунок за поставлений товар буде проведено в повному обсязі лише після отримання цього товару на підставі накладних.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-001400-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "КЕНФРАНТ", Код ЄДРПОУ:30552256
Дата подання: 26 червня 2019 20:45
Не відповідність пропозиції технічним вимогам
Ми, як учасник торгів, далі – Учасник, по закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-12-001400-a Ноутбуки в кількості згідно умов документації) проводиться замовником ДП НМЦ ЦЗ та БЖД Дніпропетровської області (Код за ЄДРПОУ: 09822784), далі - Замовник, маємо право вимагати відкритість і прозорість, а також контролювати додержання основних принципів державних закупівель. Всім постачальникам, які беруть участь у конкурсі, мають надаватись рівні права, можливості участі та рівний доступ до інформації. Пропозиція подана ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" має бути відхилена, як така, що не відповідає умовам Документації, а саме технічним вимогам.
Дана закупівля є державною закупівлею, відповідно до абзацу другого і третього частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначена – допороговою та регулюється Наказом № 10 від 19.03.2019р. ДП «ПРОЗЗОРРО» (далі – Наказ).
Згідно умов документації та логіки проведення закупівель, всі учасники повинні виконати вимоги замовника в тч. і підтвердити відповідність технічним параметрам, у разі закупівлі товару, в даному випадку – це ноутбуки. Натомість пропозиція подана ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" не містить підтвердження технічним вимогам замовника, що викладені в документації та надані на етапі уточнень від 14.06.19 час 10:29. З листа Цінова пропозиція (назва файлу 11. Цінова пропозиція.pdf) випливає, що пропонується модель ноутбука LENOVO IDEAPAD 330-15 (81DC009RRA). Згідно, офіційної інформації з сайту виробника Lenovo (де х – посилання на офіційний сайт виробника ноутбука, xx – посилання на офіційний сайт виробника процесору), дана модель вже знята в виробництва та комплектувалась процесором Intel® Pentium® Processor 4415U. За інформацією виробника процесор Intel® Pentium® Processor 4415U є Двоядерний процесор. Натомість, Замовником, чітко визначено – «Кількість ядер процесора – 4». Отже, запропонований ноутбук не відповідає технічним вимогам і така пропозиція має бути відхилена по невідповідності технічним вимогам.
Опираючись на вище викладене та п.12 Наказу вимагаємо усунути порушення та провести повторну оцінку з визначенням переможця по даній закупівлі. Вважаємо нашу вимогу обґрунтованою і справедливою.
Посилання на сайти:
x- https://shop.lenovo.ua/notebooks/noutbuk-lenovo-ideapad-330-15-onyx-black-81dc009rra.html#prodSpecs
xx - https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/96508/intel-pentium-processor-4415u-2m-cache-2-30-ghz.html
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 липня 2019 15:51
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 15:51
Розглянувши оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення UA-2019-06-12-001400-a (30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки), що надійшло 26.06.2019, 20:45 від ПП «КЕНФРАНТ» нами було прийняте рішення задовольнити вимоги вищезазначеного оскарження та провести повторну оцінку учасників закупівлі для визначення переможця.
Номер вимоги: UA-2019-06-12-001400-a.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "КЕНФРАНТ", Код ЄДРПОУ:30552256
Дата подання: 03 липня 2019 15:26
Оскарження рішення замовника
Ми, як учасник торгів, далі – Учасник, по закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-12-001400-a Ноутбуки в кількості згідно умов документації) проводиться замовником ДП НМЦ ЦЗ та БЖД Дніпропетровської області (Код за ЄДРПОУ: 09822784), далі - Замовник, котрий був допущений до кваліфікації не погоджуємось з Рішенням Замовника про дискваліфікацію, нас як Учасника , без номеру від 03.07.2019р., оскільки дане рішення не достатньо обґрунтоване. Наголошуємо, що всі учасники та Замовник мають дотримуватись, під час проведення закупівлі на всіх етапах, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а оскільки дана закупівля визначена – допороговою , також Наказу № 10 від 19.03.2019р. ДП «ПРОЗЗОРРО» (далі – Наказ).
Так, причиною до відхилення з Рішення Замовника: відсутність документів тендерної документації для розгляду пропозицій з переліку, що публікувався в період уточнень) . Це не відповідає дійсності, бо Замовником надана тендерна документація, посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-12-001400-a, де в 12 червня 2019р в 16-10 була розміщена документація (назва файлу «Технічні характеристики ноутбуки.pdf), зміни до документації не вносились, передбачені тільки технічні , кількісні вимоги до предмету закупівлі (ноутбуки) та наведений порядок здійснення оплати. Нами була виконана ця вимога, наданий Лист Вих № 73/ТД-03 від 20.06.2019р. Технічні характеристики.
Замовник має можливість на підставі Розділу II п. 3 Наказу вносити зміни в інформацію та документи щодо закупівлі до початку епату подання пропозицій учасників і якщо такі зміни вносяться, в даному випадку це окремий і єдиний файл документація (назва файлу «Технічні характеристики ноутбуки.pdf), має бути завантажений окремий файл зі змінами. Як зазначалось вище – зміни до документації не вносились. Безумовно, Замовник повинен на епапі уточнень, що тривав до 17.06.2019 16:14 надавати відповіді всім зацікавленим (потенційним) учасникам по змісту тендерної документації, а виходячи із змісту документації Замовника – це питання про технічні характеристики товару (ноутбуків) та порядку здійснення оплати. Наголошуємо, відповіді на питання – це коментар, уточнення до самої документації, у разі зміни самого змісту документації, доповнення її, передбачення окремих вимог, то такі дії мають бути відповідним чином оформлені на підставі Розділу II п. 3 Наказу, шляхом внесення змін до документації.
Так, по відповіді Замовника від 14.06.19 в 10:31 на питання стосовно, що тендерна документація має містити - цінова пропозиція закупівлі (з укаранням строку гарантії); - сертифікат якості на пропонуємий товар; - установчі документи; -виписка з ЄДР; - шаблон договору (у разі, коли інші варіанти договорів не розглядаються); - документ, що підтверджує повноваження на укладання договору(довіреність, наказ по підприємству, тощо) - свідоцтво платника податку, доповнюємо, що можливо і тендерна документація мала б містити перелічені документи, але тендерну ДОКУМЕНТАЦІЮ готує та надає (завантажує до систему) Замовник, а для учасників, що подають тендерну ПРОПОЗИЦІЯ, не передбачені такі вимоги по документам. Але, враховуючи наше бажання до співпраці, підтримуючи бажання Замовника провести процедуру закупівлі максимально чесно та прозоро, надаємо уточнюючі документи, які хоче бачити Замовник та котрі не передбачені тендерною документацією, на одному з етапів процедури закупівлі – визначення переможця (оскарження, вимога). Разом з цією вимогою надаємо документи (це не суперечить законодавству):
1. Лист Вих. № 73/ТД-04 від 03.07.2019р (щодо гарантії)
2. Сертифікат якості на пропонуємий товар, у вигляді Декларації про відповідність
3. виписка з ЄДР
4. шаблон договору
5. документ, що підтверджує повноваження на укладання договору (протокол, наказ)
6. свідоцтво платника податку

Опираючись на вище викладене та п.12 Наказу вимагаємо усунути порушення та провести повторну оцінку з визначенням переможця по даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

03 липня 2019 15:25
4_Лист_щодо_гарантії.pdf
03 липня 2019 15:25
A_Наказ.pdf
03 липня 2019 15:25
B_Протокол.pdf
03 липня 2019 15:26
D_виписка з ЄДР.pdf
03 липня 2019 15:26
Договор.pdf
03 липня 2019 15:26
І_Св_ПДВ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" 37 665,00
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 35 622,00
UAH з ПДВ
34 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович 40 800,00
UAH з ПДВ
40 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КЕНФРАНТ" 43 200,00
UAH з ПДВ
43 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 12:07
13. CЕС Lenovo.pdf
19 червня 2019 12:07
11. Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2019 12:07
5 .Відомості про ФОП.pdf
19 червня 2019 12:07
4. Паспорт.pdf
19 червня 2019 12:07
3. ІПН.pdf
19 червня 2019 12:07
2. Витяг з РПЄ.pdf
19 червня 2019 12:07
1. Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 15:44
Лист Гарантія (1).doc
19 червня 2019 15:44
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 15:17
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2019 15:17
Паспорт.pdf
19 червня 2019 15:17
Договір.pdf
19 червня 2019 15:17
Висновок СЕС .pdf
19 червня 2019 15:17
Iдентифiкацiйний_код.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 15:09
2_Інф_про_учасника.pdf
20 червня 2019 15:09
1_Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Андрусишин Андрій Сергійович

ПП "КЕНФРАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3358711471
Рішення скасоване 31 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 15:51
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3358711471
Відхилено 31 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 15:58
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 34 998,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 10:02
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович
#3174200810
Відхилено 40 800,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 10:32
ПП "КЕНФРАНТ"
#30552256
Відхилено 43 200,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 11:47

Документи

25 червня 2019 14:44
Рішення замовника

Документи

02 липня 2019 15:58
Рішення замовника

Документи

03 липня 2019 10:02
Рішення замовника

Документи

03 липня 2019 10:31
Рішення замовника

Документи

03 липня 2019 11:46
Рішення замовника

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій