Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по проекту: «Реконструкція розчищення каскаду ставків в с. Пришиб Кременчуцького району Полтавської області»
Очікувана вартість
3 982 807,40 UAH
UA-2019-06-12-001344-b 279cb315642c43349c335f23ebb2571e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Ємець

+380986329035 prishib.sil2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04384687
Місцезнаходження: 39750, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький район, село Пришиб, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 46
Контактна особа: Ніна Ємець
+380986329035
prishib.sil2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2019 19:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 12:54
Очікувана вартість: 3 982 807,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


закупівля здійснюється з метою виконання робіт по проекту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по проекту: «Реконструкція розчищення каскаду ставків в с. Пришиб Кременчуцького району Полтавської області». Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39750, Україна, Полтавська область, с. Пришиб, с. Пришиб
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45246000-3 — Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору шляхом: попередньої оплати, що надається Генпідряднику Замовником відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів на підставі Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох місяців в межах 40% від вартості обсягу робіт (за даними календарного графіку виконання робіт до договору), які Генпідрядник зобов’язаний виконати протягом поточного бюджетного періоду. Використання попередньої оплати Генпідрядник повинен підтвердити актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3). Надану попередню оплату Генпідрядник зобов’язаний використати в зазначений термін. Невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику. Якщо надання попередньої оплати припадає на IV квартал, то невикористані в зазначений термін кошти повертаються Замовнику не пізніше 20 грудня поточного року. поетапної оплати за виконані роботи, що проводиться Замовником щомісяця протягом 7 (сім) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Аванс 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 09:41
Перелік змін.pdf
18 червня 2019 09:41
Тендерна документація (нова редакція).doc
12 червня 2019 14:20
Додаток 3 Технічне завдання.docx
12 червня 2019 14:20
Додаток 2 Проект договору.docx
12 червня 2019 14:20
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
12 червня 2019 14:20
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
18 червня 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 09:41
Перелік змін.pdf
18 червня 2019 09:41
Тендерна документація (нова редакція).doc
12 червня 2019 14:20
Тендерна документація.doc
12 червня 2019 14:20
Додаток 3 Технічне завдання.docx
12 червня 2019 14:20
Додаток 2 Проект договору.docx
12 червня 2019 14:20
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
12 червня 2019 14:20
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 13 червня 2019 16:23
Дата відповіді: 14 червня 2019 14:21
Згідно тендерної документації в п.5.2.2." Надати копію діючого кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника на проектування в частині кошторисної документації." Ми ввважаємо , що ця вимога є дискримінаційною стосовно учасника. Тому що, організації , яка займається тільки будівництвом , не обовязково мати такий сертифікат. Згідно листа Держархбудінспекції від 25.07.2012 № 7/17-1227 «Про сертифікацію інженера-коштористника» кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати обов’язково відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, тому наявність кваліфікаційного сертифіката у розробника кошторисної частини проекту не є обов'язковим. Розрахунок договірної ціни учасник робить уже на основі кошторису , який є складовою частиною проекту "Реконструкція розчищення каскаду ставків в с.Пришиб Кременчуцького раойну Полтавської області" , і який пройшов експертизу . Тому просимо внести зміни в тендерну документацію стосовно цієї вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду порушеного Вами питання до тендерної документації будуть внесені зміни про які Вас буде поінформовано пізніше
тендерна документація
Дата подання: 14 червня 2019 14:22
Дата відповіді: 14 червня 2019 14:29
Тендерною документацією розділу 3 п.12. по об’єкту «Реконструкція розчищення каскаду ставків в с. Пришиб Кременчуцького району Полтавської області (регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи) передбачено надання копії свідоцтва Регістру судноплавства України про визнання підприємства для виконання робіт на судноплавних ГТС. Такі свідоцтва видаються для роботи на спорудах ГТС (порти, причали, шлюзи та інші) що включені до бази даних Регістру судноплавства України і пройшли обстеження, огляд, і регістрацію інспекторами Регістру про придатність безпечно приймати морські і річкові судна з обов’язковими характеристиками спруд (яких розмірів і вантажопідйомності судна може прийняти споруда ГТС). Згідно з технічним завданням, роботи що виконуються ніякого відношення до ГТС не мають, (це роботи по розчистці та днопоглибленню ставків). Гідротехнічні споруди, що є на каскаді ставків не внесені в реєстр Регістру та й не можуть мати регістрацію Регістра згідно «Положення…» №369\25046, а відповідно вимога про надання свідоцтва є необоснованою і дискримінаційною. Прошу Вас надати відповідь відповідно до вимог проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду порушеного Вами питання до тендерної документації будуть внесені зміни про які Вас буде поінформовано пізніше

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РУДІКО" 3 570 347,33
UAH з ПДВ
3 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К" 3 961 743,42
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД - 11" 3 981 876,91
UAH з ПДВ
3 981 876,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2019 14:21
Електронний підпис
28 червня 2019 14:18
ТП .pdf

Публічні документи

25 червня 2019 17:07
Електронний підпис
25 червня 2019 16:56
50_Проект договору.pdf
25 червня 2019 16:56
40_Локальний кошторис.pdf
25 червня 2019 16:56
41_Відомість ресурсів.pdf
25 червня 2019 16:56
35_Ліцензії СС3.pdf
25 червня 2019 16:56
30_Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2019 16:56
3_Статут.pdf
25 червня 2019 16:56
1_Реєстр документів.pdf
25 червня 2019 16:56
4_Рішення засновника.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 16:45
Статут.rar
26 червня 2019 16:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 червня 2019 16:45
Розрахунки №1-4.PDF
26 червня 2019 16:45
ПРОТОКОЛ ЗБОРІВ.PDF
26 червня 2019 16:45
Пояснювальна записка.PDF
26 червня 2019 16:45
Підсумкова відомість.PDF
26 червня 2019 16:45
наказ 22 ІНВЕСТБУД-11.PDF
26 червня 2019 16:45
Локал.коштор.PDF
26 червня 2019 16:45
Ліцензія 2018.PDF
26 червня 2019 16:45
Лист гарантія.PDF
26 червня 2019 16:45
Дозвіл 2018.PDF
26 червня 2019 16:45
Додаток №4.PDF
26 червня 2019 16:45
Додаток №3.PDF
26 червня 2019 16:45
Додаток №2 Договір.PDF
26 червня 2019 16:45
Додаток №1.PDF
26 червня 2019 16:45
Договірна ціна.PDF
26 червня 2019 16:45
дов.анал.догов.PDF
26 червня 2019 16:45
ВИПИСКА 2017.PDF
26 червня 2019 16:45
Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РУДІКО"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД - 11"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РУДІКО"
#40306312
Відхилено 3 295 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:29
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К"
#13965957
Переможець 3 300 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:31

Документи

02 липня 2019 16:29
Електронний підпис
02 липня 2019 16:21
Протокол розгляду.pdf

Документи

02 липня 2019 16:31
Електронний підпис
02 липня 2019 16:30
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К"
#13965957
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 16:31
Електронний підпис
02 липня 2019 16:30
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 09:14
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 11:59
Додаткова угода 30062020.pdf зміни до договору
02 липня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 16:00
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:38
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:17
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 10:05
Договір.pdf укладений
16 липня 2019 09:36
Додатки до договору.pdf укладений
16 липня 2019 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №48
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №48
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №48
Договір:
Номер додаткової угоди: №48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 300 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 550 000,00 UAH)