Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо дизельне, бензин А-92
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2019-06-12-001315-b 51ecf16485cb4134a81245b4a2a9d173
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ситник

+380542700975 stu_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс"
Код ЄДРПОУ: 03328540
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Харківська, буд. 113
Контактна особа: Олександр Ситник
+380542700975
stu_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 13:52
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 13:52
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:29
Очікувана вартість: 3 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,13%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135540 літр
Паливо дизельне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Харківська,113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1700 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Харківська,113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 14:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 14:14
ПД.docx
12 червня 2019 14:14
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-001315-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 11 липня 2019 14:07
Порушення з боку ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
Просимо звернути увагу тендерного комітету на порушення принципів чесної конкуренції та надання завідомо неправдивої інформації з боку ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" ( далі Учасник), а саме:
Учасником було надано гарантійний лист про досвід виконання аналогічного договору вих. 341т/27 від 26.06.2019 року, у якому було зазначено, що ними виконувалися роботи у період 2018 року. Проте відповідно до наданих копій договорів жодних робіт ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" не виконували. Також у цій же довідці йдеться, що вартість виконаного Договору №18-203 від 04.09.2018 року склала 191 6000,00 грн, проте згідно листа відгука та додаткових угод можливо легко встановити, що загальна сума становила 229 913,30 грн.
Також неправдива інформація надана у гарантійному листі вих. 341т/22 від 26.06.2019 року про здійснення заправки автомобілів Замовника по паливних картках дизельним паливом та бензином А-92 по всій мережі АЗС. Це випливає із Довідки вих.341т/21 від 26.06.2019 року, яка була надана ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" із зазначенням мережі АЗС та розбивкою по видах палива, які є на них. 19 АЗС, відповідно до цієї довідки, не здатні забезпечити потреби Замовника, що складає більше 26 % від загальної кількості.
Також Учасником не було враховано сезонності товару, зокрема палива дизельного, адже закупівля проводиться з урахуванням потреб Замовника до 31 грудня 2019 року. У складі пропозиції було надано сертифікати відповідності та паспорти якості лише на літнє дизельне паливо, а жодних підтверджуючих документів, які свідчать про можливість поставки та якість нафтопродукту з боку Учасника не було надано.
Кречущим порушенням чесної конкуренції під час аукціону з боку ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" стало завантаження початкової пропозиції у розмірі 3 349 193,40 грн, хоча відповідно до Тендерної пропозиції вих..341т/24 вів 26.06.2019 року вона становила піч час подачі 3 390 180,40 грн ( паливо дизельне 24,71 грн/літр та бензин А-92 24,11 грн/літр), що дозволило їм бути у найвигіднішій позиції з вартістю, що далека від середньо ринкової у Сумській області та по україні вцілому (витяг з офіційного сайту https://index.minfin.com.ua додається).Такі дії жодним чином не могли розцінюватись, як формальна помилка, адже вони суттєво вплинули не перебіг торгів. Через вище зазначене пониження вартості на аукціоні відбувалися лише між двома іншими учасниками.
Через свої маніпуляції ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" були змушені в Тендерній пропозиції вих.350т від 09.07.2019 року зазначати вартість за 1 літр ПММ в гривнях із десятьма знаками після коми, що суперечить можливості надання видаткових ,податкових накладних та фіскальних чеків на АЗС відповідно до специфікації по договору, якщо він буде підписаний у такому вигляді.
Зважаючи не наведені факти вимагаємо визнати пропозицію ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та приступити до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 15:55
Повідомляємо, що ваша вимога учасника щодо оскарження визначеного переможця на закупівлю ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо дизельне, бензин А-92) від 11 липня 2019 р. №11/07-1 розглянута.
Повідомляємо наступне.
Під час визначення переможця на закупівлю ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (паливо дизельне, бензин А-92) тендерним комітетом взято до уваги лист про досвід виконання аналогічного договору ТОВ «Надежда Ритейл 2017» вих. 341т/27 від 26.06.2019 року. Договір від 04.09.2018 року №18-203 укладався на суму 191 600,00 грн, до якого наданні відповідні додаткові угоди про зміну ціни, видаткові накладні та довіреності, які підтверджують виконання даного договору.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації: під аналогічним договором вважається договір поставки бензину та/або палива дизельного укладений не раніше 2016 року, в якому учасник виступав в якості постачальника, а в гарантійному листі повинні бути копії видаткових накладних або копії актів приймання-передачі, або інших документів, що підтверджують факт передачі товару. Нами врахована додаткова угода від 26 грудня 2018 р. № 2 до договору від 04.09.2018 р. №18-203 про продовження строку його дії, згідно ч.5 ст. 36 закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) в результаті чого скорегована ціна договору на 229 913,30 грн.
Таким чином надана інформація учасника ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» є достовірною і такою, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору.
Згідно додатку №3 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції: довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про перелік діючих АЗС Учасника, із зазначенням їх місць розташування, на території м. Суми та по Україні, на яких Замовник матиме можливість користуватися паливними картками, виданими Учасником та здійснювати заправку паливом дизельним та бензином А-92. Така довідка несе тільки інформаційний характер. За умови, що учасник повинен мати не менше 2 (двох) діючих АЗС на території м. Суми, а найближча з них має розташовуватись на відстані не більше 3,0 км від адреси Замовника.
Дана інформація підтверджується у гарантійному листі від 26.06.2019 р. 341т/22 та довідкою від 26.06.2019 р. вих.341т/21 року, яка була надана учасником ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017".
У тендерній документації не зазначалося, стосовно сезонності товару. Тому надані учасником сертифікати відповідності та паспорти якості були прийняті, як відповідні та ті, що вимагалися замовником на момент проведення аукціону.
У Додатку № 3 визначено обов’язок учасника надати копію діючого сертифікату відповідності УкрСЕПРО на кожен вид товару, що є предметом закупівлі, а саме на паливо дизельне, бензин А-92.
Під час проведення аукціону ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" не порушено принцип добросовісної конкуренції (ст. 3 Закону) та дотримано вимоги ст. 29 Закону, щодо порядку проведення електронного аукціону.
Цивільний кодекс України не регламентує особливості визначання та пропису ціни товару в договорі, а ч. 2 ст.632 ЦК надає можливість зміни ціни після укладення договору, яке допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Законом визначено один із головних критеріїв оцінки, (абз. 3, ч.1 ст. 28 Закону) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціну.
Тому учасник з найбільш вигідною ціновою пропозицією відображається переможцем аукціону, адже ст. 3 Закону визначає принципи здійснення закупівель, одним із яких є максимальна економія та ефективність.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" надала всі необхідні документи для підписання договору. Протоколом тендерного комітету від 05 липня 2019 р. № 57 прийнято рішення визнати переможцем та укласти договір з ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" у відповідності до чинного законодавства.
Таким чином, ваша вимога щодо оскарження визначеного переможця нічим не підтверджена.
Номер вимоги: UA-2019-06-12-001315-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 15 липня 2019 15:55
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч. 6 додатку 3 тендерної документації передбачає вимогу технічного характеру: «Паливні картки повинні бути дійсними на всій території України в мережі АЗС Учасника». Учасник надає перелік АЗС лише на території декількох областей. Територія України складається з 24 адміністративно-територіальних одиниць. Із вищенаведеного випливає неможливість забезпечити Учасником відповідність тендерної пропозиції умовам технічного характеру.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017".
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

11 липня 2019 14:07
вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-12-001315-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 15 липня 2019 16:52
Невідповідність документів вимогам тендерної документації
Документи додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 липня 2019 16:29
рішення від 17.07.2019 № 9584 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 16:29
рішення від 31.07.2019 № 10398.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2019 22:34

Документи подані скаржником

15 липня 2019 16:50
Платіжка.pdf
15 липня 2019 16:51
Скарга.pdf

Документи подані замовником

24 липня 2019 16:43
File.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 3 349 193,40
UAH з ПДВ
3 349 193,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 656 073,60
UAH з ПДВ
3 628 625,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 3 704 107,60
UAH з ПДВ
3 628 625,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 17:13
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2019 17:13
Стаття 17 Закону.pdf
09 липня 2019 17:13
Довідка МВС.pdf
09 липня 2019 17:13
Довідка ДФС.pdf
27 червня 2019 19:25
Витяг з ЄДР.PDF
27 червня 2019 19:25
Платник ПДВ.PDF
27 червня 2019 19:25
Технічні вимоги.pdf
27 червня 2019 19:25
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 19:25
Стаття 17 Закону.pdf
27 червня 2019 19:25
Проект довору, згода.pdf
27 червня 2019 19:25
Зразок смарт-карти.pdf
27 червня 2019 19:25
Захист довкілля.pdf
27 червня 2019 19:25
Договір оренди_Канів.PDF
27 червня 2019 19:25
Довідки, листи.pdf
27 червня 2019 19:25
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 17:10
Цінова.pdf
27 червня 2019 17:10
Установчі.pdf
27 червня 2019 17:10
Тех вимога.pdf
27 червня 2019 17:10
Проект договору.pdf
27 червня 2019 17:10
МТБ.pdf
27 червня 2019 17:10
МВС2.pdf
27 червня 2019 17:10
МВС.pdf
27 червня 2019 17:10
Листи - гарантії.pdf
27 червня 2019 17:10
Довіреності.pdf
27 червня 2019 17:10
Довідки.pdf
27 червня 2019 17:10
Довідки 2.pdf
27 червня 2019 17:10
Довідка АЗС.pdf
27 червня 2019 17:10
Гарант лист договори.pdf
27 червня 2019 17:10
Аналог договори.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 11:59
Цінова прпозиція.pdf
27 червня 2019 11:59
Аналогічні договори.pdf
27 червня 2019 11:59
Технічні вимоги.pdf
27 червня 2019 11:58
Мат-техн. база.pdf
27 червня 2019 11:58
Стаття 17.pdf
27 червня 2019 11:58
Проект договору.pdf
27 червня 2019 11:58
Персональні дані.pdf
27 червня 2019 11:58
Термін дії пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
Переможець 3 349 193,40
UAH з ПДВ
05 липня 2019 15:41

Документи

05 липня 2019 15:41
Електронний підпис
05 липня 2019 15:40
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
3 349 193,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2019 15:41
Електронний підпис
05 липня 2019 15:40
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 09:23
3.pdf зміни до договору
03 січня 2020 08:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:50
2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:42
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 12:36
File0004.PDF зміни до договору
27 вересня 2019 12:32
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 14:44
File.PDF укладений
13 серпня 2019 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями укладеного між сторонами Договору, відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення закупівлі на 2020 р, Сторони домовилися продовжити дію Договору та внести зміни до п.10.1 розділу Х «Строк дії договору».
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 3 900 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 650 000,00 UAH)