Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння (метан))
Очікувана вартість
684 000,00 UAH
UA-2019-06-12-001287-a 867d9023a8124cc6b1d8c1a7d3c1eba6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ділін Віктор Леонідович

380627242068 komuntranskonst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "Міське комунальне підприємство "Комунтранс" Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 05420379
Місцезнаходження: 85106, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, вул. Олекси Тихого, буд. 516
Контактна особа: Ділін Віктор Леонідович
380627242068
komuntranskonst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 684 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45000 метри кубічні
Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння (метан)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85100, Україна, Донецька область, Костянтинівський район, АГНКС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника на підставі видаткової накладної/акту приймання-передачі протягом 20-ти (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару або його окремої партії. 10-2. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти підприємства Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 16:00
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов договору
Дата подання: 20 червня 2019 11:26
Дата відповіді: 21 червня 2019 17:56
Добрий День, Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією та проектом договору просимо внести відповідні зміни: 1. З метою уникнення ситуації, за якої Постачальник вимушено буде відпускати СПГ за різними цінами по рівнозначним угодам, вважаємо за доцільне запропонувати доповнити проект договору пунктом 3.5. та викласти його у наступній редакції: «3.5. Вартість Товару, отриманого Покупцем, визначається: - за ціною, яка діє на АГНКС Постачальника в момент заправки автотранспортних засобів, якщо ціна за одиницю Товару на АГНКС менше або дорівнює ціні, зазначеній у цьому Договорі; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Постачальника перевищить ціну, зазначену у цьому Договорі, Сторони за ініціативою Постачальника та за наявності підстав, передбачених ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», укладають додаткову угоду до цього Договору про збільшення ціни на Товар. До моменту підписання Покупцем зазначеної у цьому пункті додаткової угоди Постачальник має право припинити відпуск Товару Покупцю; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Постачальника перевищить ціну, зазначену у цьому Договорі, більше ніж на 10%, і відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладання додаткової угоди про збільшення ціни на Товар до цього Договору, Постачальник має право припинити відпуск Товару, письмово повідомивши про це Покупця не пізніше ніж у останній робочий день, який передую дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар. У такому випадку Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику весь Товар, що було отримано за цим Договором та не було оплачено.». 2. Пунктом 5.4. проекту договору передбачено, що проведення Постачальником технологічних та ремонтних робіт на АГНКС повинне узгоджуватись із Покупцем. У зв’язку із тим, що Постачальник не може ставити безпечну та безаварійну експлуатацію АГНКС у залежність від погодження із Покупцем, вважаю за доцільне виключити з п. 5.4. проекту договору наступні слова та символи: «, які будуть погоджуватись із Покупцем». 3. З метою уникнення неоднозначного трактування умов договору вважаю за доцільне у пункті 5.14. проекту договору слово «покупець» написати з великої літери. 4. Враховуючи те, що у відповідності до умов проекту договору Товар відпускається із відстрочкою платежу, вважаю за доцільне доповнити проект договору пунктом 7.5. та викласти його у наступній редакції: «7.5. У разі порушення Покупцем строку підписання первинної документації за цим Договором, або строку оплати за Товар, Постачальник має право припинити відпуск Товару за цим Договором до моменту підписання Покупцем первинних документів, які підтверджують отримання Покупцем Товару та повного погашення Покупцем заборгованості за отриманий Товар».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуваче!
У відповідь на Ваше звернення, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), зазначаємо наступне.
Щодо першого питання повідомляємо, що згідно частини четвертої ст. 36 Закону «умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури». Порядок зміни ціни за одиницю товару передбачений Замовником у пунктах 3.4., 11.1.2., 11.1.5., 11.1.6., 11.2., 11.3., 11.4. проекту договору про закупівлю з урахуванням частини четвертої ст. 36 Закону. Доводимо до Вашого відома, що ведення господарської діяльності Замовника, проведення процедури закупівлі та виконання умов договору про закупівлю, укладеного по результатам торгів, не має ніякого відношення до відпуску СПГ постачальником/переможцем на його АГНКС за різними цінами по рівнозначним угодам. Договір про закупівлю укладається за результатами аукціону, при цьому у відповідності до пункту 1 розділу V тендерної документації найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатами оцінки буде визначена тендерна пропозиція, що має найнижчу ціну. Таким чином, вартість товару, за якою Замовник повинен його отримати, визначається за результатами аукціону, а не за ціною, яка діє на АГНКС Постачальника в момент заправки автотранспортних засобів. Виключний перелік підстав для зміни ціни за одиницю товару встановлений частиною четвертою ст. 36 Закону та передбачений проектом договору. У разі зниження ціни такий факт за умовами проекту договору повинен бути попередньо погоджений сторонами шляхом укладання додаткової угоди та є обов’язковим у разі зниження середньоринкової ціни. Ріст ціни до 10 % повинен бути обґрунтованим та документально підтвердженим в порядку, встановленому чинним законодавством та проектом договору. Отже, запропонований Вами порядок зміни ціни за одиницю товару суперечить діючому законодавству у сфері публічних закупівель та такі істотні умови не можуть бути погоджені Замовником. Щодо другого питання – Замовником не вбачається порушення прав та законних інтересів Постачальника у разі повідомлення останнім про проведення технологічної перерви для ремонтних та профілактичних робіт для узгодження. Щодо третього питання – Замовник не вбачає іншого трактування слова «покупець» у проекті договору, ніж визначене преамбулою проекту договору. Щодо четвертого питання – враховуючи відсутність встановлених строків для підписання первинної документації за проектом договору, відсутня необхідність зазначення відповідальності Замовника (покупця) у разі порушення таких строків, які не встановлювалися. При цьому звертаємо увагу, що відповідальність Замовника у разі порушення строків оплати встановлена у пункті 7.3. проекту договору, а права Постачальника встановлені пунктом 6.4. проекту Договору.
Дякуємо за звернення!
Щодо умов договору
Дата подання: 20 червня 2019 11:36
Дата відповіді: 21 червня 2019 17:57
Ознайомившись з тендерною документацією згідно Вашого оголошення, просимо розглянути можливість заправки за допомогою смарт-карток.
Відповідь: Шановний Запитуваче!
У відповідь на Ваше звернення, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), повідомляємо наступне. Прийнятний для ведення господарської діяльності Замовника порядок заправки автотранспортних засобів – є заправка на підставі заправних відомостей, про що вказано у розділі V проекту договору про закупівлю. Можливість заправки за допомогою старт-карток не передбачається.
Дякуємо за звернення!
Щодо умов договору
Дата подання: 21 червня 2019 09:08
Дата відповіді: 21 червня 2019 18:01
Ознайомившись з тендерною документацією та проектом договору просимо внести наступні зміни: В пункті 1.1 зазначити назву товару: - Стиснений природний газ (метан) як моторне паливо для двигунів автотранспортних засобів. Скорочена назва - газ стиснений природний метан. В специфікації зазначити назву: Стиснений природний газ (метан) як моторне паливо для двигунів автотранспортних засобів. Скорочена назва - газ стиснений природний метан.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуваче!
У відповідь на Ваше звернення, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), (далі - Закон), повідомляємо наступне.
Вами винесено пропозицію щодо внесення змін до предмету проекту договору про закупівлю як частини тендерної документації.
Згідно частини четвертої ст. 36 Закону «умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури». При цьому відповідно до пункту 30 частини першої ст. 1 Закону «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації». Враховуючи норми абзацу другого ст. 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону. Отже, предмет договору про закупівлю, укладеного по результатам торгів, повинен відповідати предмету закупівлі в цілому.
Принагідно звертаємо увагу, що у відповідності до пункту 18 частини першої ст. 1 Закону «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається ЗАМОВНИКОМ у порядку, встановленому Уповноваженим органом».
Таким чином, згідно пункту 18 частини першої ст. 1 Закону Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, крім того, у відповідності до пункту 29 частини першої ст. 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується ЗАМОВНИКОМ і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав».
Отже, замовник самостійно визначає предмет закупівлі, самостійно розробляє та затверджує тендерну документацію, зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування (опису).
З огляду на вищезазначене, внесення змін до тендерної документації в частині проекту договору є недоцільним і таким, що суперечить чинному законодавству, оскільки предмет договору про закупівлю є істотною його умовою і повинен відповідати предмету закупівлі в цілому.
Дякуємо за звернення!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
01 липня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій