Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
3 936 753,00 UAH
UA-2019-06-12-001232-b c53a7b803752432ebd2b7c728e8f7ba4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миронець

+380961297235 yrist.rosdrzn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000116
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79
Контактна особа: Олександр Миронець
+380961297235
yrist.rosdrzn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 13:39
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 13:39
Очікувана вартість: 3 936 753,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

18 червня 2019 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 13:26
Додаток_1.docx
18 червня 2019 13:26
Зміни.doc
18 червня 2019 13:26
протокол.PDF
12 червня 2019 13:54
Додаток_3.doc
12 червня 2019 13:54
Додаток_2.doc
12 червня 2019 13:54
ТД.doc
18 червня 2019 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 13:26
Додаток_1.docx
12 червня 2019 15:12
Додаток_1 (9).docx
12 червня 2019 13:54
Додаток_1.docx
18 червня 2019 13:26
Зміни.doc
18 червня 2019 13:26
протокол.PDF
12 червня 2019 13:54
Додаток_3.doc
12 червня 2019 13:54
Додаток_2.doc
12 червня 2019 13:54
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 14 червня 2019 16:18
Дата відповіді: 18 червня 2019 10:15
Просимо врахувати лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та МОЗ України та ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ, на виконання рекомендацій АМКУ "Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 №4-рк , надісланих листом від 06.04.2018 №126-29/04-4251, а також абзацу 3 пункту 3 розділу 7 Рішення з окремих питань витягу з протоколу №37, прийнятого на засіданні КМУ 26.09.2018. п. 8 Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лз про можливість поставки лз у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: витяг з ПРОТОКОЛА № 80
засідання тендерного комітету
комунального підприємства «Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення» Рівненської обласної ради

«Пунктом 8 листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та МОЗ України №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 замовникам «не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарських засобів про можливість поставки лікарських засобів у визначені строки».
Пунктом 2.6. Додатку 1 тендерної документації визначено:
«Спроможність учасника поставити Товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації (гарантійних листів) від виробника або особи, що представляє виробника лікарських засобів на території України про можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів, та пропонується учасником, у необхідній кількості, необхідної якості зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цих торгів та повну назву Замовника.

Тобто, вимога, зазначена в листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 відрізняється від вимоги, визначеної в тендерній документації замовника, зокрема, щодо кола осіб, які можуть надати такий гарантійний лист, та змісту такого листа.
АМКУ неодноразово у рішеннях №91-р/пк-ск 03.02.2015, №975-р/пк-ск 16.05.2016, №782-р/пк-ск 27.05.2017 тощо висловлювало позицію щодо дискримінаційних вимог в частині вимоги гарантійних листів саме від виробників лікарських засобів без врахування уповноважених осіб таких виробників на території України.
Отже, враховуючи ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обсяги закупівлі, вимога щодо надання листів авторизації (гарантійних листів) не містить дискримінаційних вимог, враховує рекомендації МЕРТУ та МОЗУ і обумовлена метою запобігання закупівлі фальсифікатів, а також отримання гарантій на постачання пропонованих постачальниками лікарських засобів».

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Фармацевтична продукція
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 149 870,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 749,35 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 липня 2019 12:42
Закінчення: 02 липня 2019 13:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3890 пач
Мілдронат (Meldonium), Холін, його солі (Choline alfoscerate), Цитиколін (Сiticoline) Тіамін, піридоксин, ціанокабаламін (Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or), L-лізину есцинат (Lysine), L-орнітину-L-аспартат (Ornithine oxoglurate), Вісмуту субцитрату (Bismuth subcitrate), Мелоксикам (Meloxicam);
Джерело фінансування закупівлі: медична субвенція
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meldonium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, В'ячеслава Чорновола, 79
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки товару за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" 1 026 707,80
UAH з ПДВ
1 026 707,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" 1 095 728,15
UAH з ПДВ
1 095 728,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 14:50
Електронний підпис
09 липня 2019 14:46
Довідки з МВС.pdf
09 липня 2019 14:46
Довідка з ДПІ.pdf
19 червня 2019 16:43
Електронний підпис
18 червня 2019 09:35
Електронний підпис
18 червня 2019 09:32
Таблиця відповідності.pdf
18 червня 2019 09:32
Статут.pdf
18 червня 2019 09:32
Проект договору.pdf
18 червня 2019 09:32
Накладна.pdf
18 червня 2019 09:32
Наказ Янковський Д.І..pdf
18 червня 2019 09:32
Ліцензія.pdf
18 червня 2019 09:32
Лист КМП.pdf
18 червня 2019 09:32
Лист Галичфарм.pdf
18 червня 2019 09:32
Довіреність на підпис.pdf
18 червня 2019 09:32
Довідка щодо підпису.pdf
18 червня 2019 09:32
Довідка про транспорт.pdf
18 червня 2019 09:32
Довідка по ст.17.pdf
18 червня 2019 09:32
Відгук 3.pdf
18 червня 2019 09:32
Відгук 2.pdf
18 червня 2019 09:32
Відгук.pdf
18 червня 2019 09:32
Витяг з ЄДР.pdf
18 червня 2019 09:32
Аналогічні договора 2.pdf
18 червня 2019 09:32
Аналогічні договора.pdf
18 червня 2019 09:32
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 10:36
Установчі документи.zip
18 червня 2019 10:36
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"
#22065477
Переможець 1 026 707,80
UAH з ПДВ
08 липня 2019 09:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"
#22065477
1 026 707,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 10:41
1.PDF зміни до договору
31 липня 2019 10:39
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 11:29
58 санітас.PDF укладений
22 липня 2019 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з допущеною граматичною помилкою Додаток 1 до договору №58 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 026 707,80
UAH (в тому числі ПДВ 67 167,80 UAH)