Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи: «Капітальний ремонт прибудинкової території вул.Кобринської,8 в місті Надвірна Івано-Франківської області»
Очікувана вартість
209 245,26 UAH
UA-2019-06-12-001189-a abfcd9f060f24329a39a2844afe47fcb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ціховська Оксана Теодорівна

+380347529078 fanta1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Надвірнянська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054257
Місцезнаходження: 78405, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29
Контактна особа: Ціховська Оксана Теодорівна
+380347529078
fanta1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи: «Капітальний ремонт прибудинкової території вул.Кобринської,8 в місті Надвірна Івано-Франківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, м. Надвірна, вул.Кобринської,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

12 червня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Сервіс-СІМ"
#25065220
Переможець 209 245,26
UAH
12 червня 2019 15:26

Документи

12 червня 2019 15:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 15:46
Довідка про вартість виконаних робіт укладений
26 червня 2019 15:45
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 15:42
Додаткова угода 1 зміни до договору
26 червня 2019 15:42
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 15:28
Договір укладений
12 червня 2019 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме узгодженої зміни ціни в бік зменшення(без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 73
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 203 324,21
UAH