Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", код CPV 09110000-3 "Тверде паливо" (Вугілля кам'яне ДГ (25-100)
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2019-06-12-001059-a 470148e7e46349e88ed104461b5f0213
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петриченко Світлана Олександрівна

+380988653907 OPL42008@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МОЛОЧАНСЬКА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005220
Місцезнаходження: 71716, Україна , Запорізька обл., Молочанськ, ВУЛИЦЯ ШИРОКА, будинок 5
Контактна особа: Петриченко Світлана Олександрівна
+380988653907
OPL42008@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 13:24
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


«Тверде паливо», конкретна назва предмету закупівлі – вугілля кам’яне ДГ (25-100) – 306 тонн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
306 т
вугілля кам’яне ДГ (25-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної, відстрочка платежу за Товар становить 30 (тридцять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмір кусків вугілля
Дата подання: 24 червня 2019 10:01
Дата відповіді: 26 червня 2019 14:22
Шановний Замовнику, чи підійде вам вугілля ДГ з розміром кусків 25-80мм? Згідно з ГОСТ 19242-73 (Угли бурые, каменные и антрацит - Классификация по размеру кусков) дозволяються класи вугілля с заміной відповідно верхньої та нижньої меж крупності 100мм на 80 мм, 50мм на 40мм, 25мм на 20 і т.д. При чому показники якості вугілля ДГ (25-80) відповідають вашим вимогам в повній мірі. просимо надати конкретну відповідь. Заздалегідь спасибі З повагою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вугілля кам'яне марки ДГ з розміром кусків 25-80мм суперечить тендерній документації замовника, в якій чітко визначений предмет закупівлі - вугілля кам’яне ДГ (25-100). Для замовника важливий розмір кусків , враховуючі технічний стан обладнання котельні (вік котлів та допоміжного обладнання, термін та умови їх експлуатації). Багаторічний досвід закупівлі вугілля саме марки ДГ (25-100) у нашому випадку на практиці показав її оптимальність до використання у якості палива, переміщення (ручного) до складу та котельні, зберігання. Тому її і було обрано предметом закупівлі з конкретною назвою ДГ (25-100).
Додатково рекомендуємо ознайомитися з рішенням АМКУ № 946-р/пк-ск від 11.06.2013 щодо оскарження умов документації не зазначення замовником виразу еквівалент при закупівлі вугілля, в якому колегія АМКУ стала на бік замовника та зазначила, що Визначення Замовником предметом закупівлі, зокрема, вугілля марки Г з розміром кусків 13-100 мм не є посиланням на конкретну торгівельну марку або джерело його походження вугілля, а передбачає класифікацію вугілля кам'яного за параметрами, що характеризують стан вугілля в процесі термічної дії на нього, тобто є видом вугілля, сортом, маркою. Враховуючи наведене, Замовник визначивши предметом закупівлі вугілля марки Г 13-100мм , не порушив вимоги статті 22 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-12-001059-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП ПРОМБІЗНЕС+, Код ЄДРПОУ:39926001
Дата подання: 28 липня 2019 16:47
Незаконні дії Замовника
Скарга на незаконні дії Замовника Про рішення Уповноваженої особи Комунальна установа «Молочанська психіатрична лікарня» Запорізької обласної ради о прийняті незаконних дій процедури закупівлі за Класифікацією за ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо вугілля кам’яне ДГ (25-100) в порядку статті 18 згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» Скаржник: Приватне Підприємство «ПРОМБІЗНЕС+» Юридична адреса: Україна, 85347 Донецька обл.,(Красноармійський ) Покровський р-н, с. Маринівка вул. Щорса буд. 1 Тел.+380509716560 Адреса електронної пошти: lika.of2017@ukr.net Банківські реквізити: Розрахунковий рахунок рахунок 26003051828487 МФО 335496 в ПАТ «Приват Банк» код ЄДРПОУ: 39926001 Замовник: Комунальна установа «Молочанська психіатрична лікарня» Запорізької обласної ради Юридична адреса: 71716, Україна, Запорізька обл., Молочанськ, вулиця Широка, будинок 5 тел +380988653907, ел. адреса: OPL42008@UKR.NET код ЄДРПОУ 02005220 Відомості про процедуру закупівлі: Назва перцедури закупівлі: відкриті торги Дата та час проведення аукціоу: 09.07.2019 13:24 - 09.07.2019 13:51 Предмет закупівлі: Класифікація за ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо– вугілля кам’яне ДГ (25-100) Кількість та обсяг поставки: вугілля марки ДГ (25-100) – 306 тон Номер оголошення ID: UA-2019-06-12-001059-a 12.06.2019 року в системі публічних закупівель «PROZORO» Комунальною установою «Молочанська психіатрична лікарня» Запорізької обласної ради надалі (Замовник),через авторизований електронний майданчик оприлюднило на веб- про порталі оголошення - ID: UA-2019-06-12-001059-a про проведення відкритих торгів на закупівлю (код за ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо(вугілля кам`яне ДГ 25-100), в кількості 306 тон» надалі процедура закупівлі. Згідно з оголошенням аукціон відбувся 09.07.2019 13:24 - 09.07.2019 13:51 Відповідно до протоколу розкриття пропозицій від 02.05.2019 пропозиції надали такі учасники: Найменування Учасника Код за ЄДРПОУ Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 39635487 1`129`140.00 1`044`000.00 ПП ПРОМБІЗНЕС+ 39926001 1`095`480.00 1`095`480.00 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 42737308 1`346`400.00 1`346`400.00 Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі-Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки,зазначених замовником у тендерній документації,та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам документації з переліку учасників,починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Згідно рішення Замовника та протоколу уповноваженої особи Петриченко Світлани Олександрівни за №33 від 18 липня 2019року та повідомлення про намір укласти договір розміщених на електронному майданчику, тендерна пропозиція ПП «Інвест Альянс» визнана переможцем. 18.07.2019року о 14:05 годині Замовником через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило повідомлення про намір укласти договір з ПП «Інвест Альянс» ПП «Промбізнес+» вважає, Згідно Додатка 2 до тендерної документації-( інші документи)в п.6 де Замовник в тендерній документації прописує вимогу-« Кольорова копія паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння кольорова копія паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" від 20.11.2012 № 5492-VI (із змінами)» 1. Учасником ПП «Інвест Альянс» було надано кольорову копію паспорта у формі картки,але в даному паспорті відсутній запис де має бути інформація щодо місця проживання,на даний час згідно постанови Кабінета Міністрів України від 02 березня 2016р №207для підтвердження інформації стосовно місця реєстраціє є витяг або довідка №13 що є невід`ємною частиною паспорта. Технічної можливості,тобто пристрою щодо читання інформації з електронного чипа,(тим паче в електронному вигляді ) немає. Повної інформації,згідно вимог Замовника,як до відношення паспорту України оформленого у вигляді книжечки до паспорту оформленого у формі картки – інформація щодо місця реєстрації відсутня. Таким чином можна вважати що учасником ПП «Інвест Альянс» вимога Замовника виконана не в повному обсязі. Скаржник, ПП «Промбізнес+» вважає неправомірне відхилення нашої пропозиції відповідно протоколу №31 від 17.07.2019року,щодо сканованого оригіналу паспорту наданого в складі тендерної пропозиції (сторінки паспорта з 1-16 включно). 2.Згідно Розділу V оцінка тендерної пропозиції п.2інша інформація (Усі довідки, витяги, відомості, реєстри, видані учаснику процедури закупівлі іншими організаціями (органами, підприємствами, установами), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.) Учасником ПП «Інвест Альянс» у складі тендерної пропозиції надано Виписку з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб підприємців та громадських формувань раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу, тобто не 12.06.2019року. Отже надавши Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб підприємців та громадських формувань раніше дати виходу оголошення про торги, учасник ПП «Інвест Альянс» порушив умови тендерної документації. Однак, Замовник виявив намір на укладання договору з ПП «Інвест Альянс» ,пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника у тендерній Документації. Метою здійснення господарської діяльності ПП «Промбізнес+» зокрема, є отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Визнаючи переможцем відкритих торгів ПП «Інвест Альянс»» з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа- Петриченко Світлана Олександрівна своїми діями порушила наші законні інтереси щодо отримання прибутку, внаслідок задоволення законним шляхом інтересів і потреб Замовника в закупівлі вугілля кам’яного. 3. В наданих довідках та інших документах до тендерної пропозиції учасника ПП «Інвест Альянс»,відсутнє посилання до уповноваженої особи або тендерного комітету (як зауважив Замовник в протоколі №31 від17.07.2019року,протокол додається) . Оформлення тендерної пропозиції ПП «Інвест Альянс» здійснено з порушеннями вимог Замовника. Перелічені зауваження та невідповідності в документації ПП «Інвест Альянс» не відповідають вимогам Документації та мають бути відхилені Замовником на підставі вимог статті 30 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом,що ПП «Промбізнес+» є учасником відповідної процедури закупівлі та реальним учасником ринку постачання вугільної продукції, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору про закупівлю з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись частиною 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3.Зобов`язати Замовника скасувати своє рішення від 18.07.2019 року про визначення переможцем Учасника ПП «Інвест Альянс» щодо закупівлі вугілля кам’яного марки( код за ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо(вугілля кам`яне ДГ 25-100), в кількості 306 тон») ID на веб-порталі Уповноваженого органу- - ID: UA-2019-06-12-001059-a . Додатки: 1.Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги до органу оскаржень в сумі -5000,00грн. з підтвердженням зарахування іх до Державного бюджету України. 2 Протокол уповноваженої особи,відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель №31 від 17.07.2019року 3.Протокол уповноваженої особи,відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель (з рішенням щодо переможця тендеру) від 18.07.2019року №33 3.Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.07.2019року. Директор ПП «Промбізнес+»» _______________ /А.А. Калюжна/
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення №10359 від 31.07.2019.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 20:22

Документи подані скаржником

28 липня 2019 16:47
Скарга
28 липня 2019 16:47
Платіжне доручення.pdf
28 липня 2019 16:47
Протокол 31.pdf
28 липня 2019 16:47
Повідомлення.pdf
28 липня 2019 16:47
Витяг.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 1 129 140,00
UAH з ПДВ
1 044 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРОМБІЗНЕС+ 1 095 480,00
UAH з ПДВ
1 095 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 1 346 400,00
UAH з ПДВ
1 346 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 17:51
Електронний підпис
05 липня 2019 17:49
Технічні вимоги.pdf
05 липня 2019 17:49
Ст. 17.pdf
05 липня 2019 17:49
Банківські довідки.pdf
05 липня 2019 17:49
Кваліфікація.rar
05 липня 2019 17:49
Витяг ПДВ.pdf
05 липня 2019 17:49
Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 липня 2019 17:49
Статут.pdf
05 липня 2019 17:49
Повноваження.rar
05 липня 2019 17:49
Проект договору.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 08:50
Електронний підпис

Публічні документи

20 липня 2019 08:39
Електронний підпис
20 липня 2019 08:38
Довідки переможця.pdf
18 липня 2019 14:12
Електронний підпис
04 липня 2019 15:03
Електронний підпис
04 липня 2019 15:01
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"

ПП ПРОМБІЗНЕС+

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
Рішення скасоване 1 044 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 09:28
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
Відхилено 1 044 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 09:29
ПП ПРОМБІЗНЕС+
#39926001
Відхилено 1 095 480,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 15:46
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
Переможець 1 346 400,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 14:05

Документи

17 липня 2019 15:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
1 346 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 16:13
звіт про виконання договору.pdf укладений
18 вересня 2019 16:12
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 10:44
Підписаний договір №76 (Вугілля).pdf укладений
01 серпня 2019 10:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 346 400,00
UAH