Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для догляду за малюками (підгузки)
Очікувана вартість
1 347 860,00 UAH
UA-2019-06-12-000936-a 4f4a9f0023a84c7ba12f945784611901
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Афанасьєва Вікторія

380662103090 dru.ddi2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дружківський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 02770021
Вебсайт: http://druddi.ucoz.ua
Місцезнаходження: 84201, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул.Люксембург Р., буд . 38
Контактна особа: Афанасьєва Вікторія
380662103090
dru.ddi2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 11:22
Очікувана вартість: 1 347 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 478,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40435.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Засоби для догляду за малюками (підгузки) згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96300 штуки
Засоби для догляду за малюками (підгузки) згідно технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84201, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 14:08
__ _V43C7_V.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розміри
Дата подання: 13 червня 2019 11:17
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:48
Доброго дня. Вашим вимогам: "Підгузки дитячі 10-25 кг. " Відповідають Підгузки дитячі 11-25 кг. Це не помилка в вимогах? Дякуємо.
Відповідь: ні не помилка, це бажана вага

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-000936-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 14 червня 2019 14:46
Дискримінаційна вимога "торгівельних марок зазначених в Державному реєстрі медичної технікі та виробів медичного призначення"
Шановний Замовнику!
Відповідно із Додатком №1 до Тендерної документації, Вами зазначено про закупівлю наступних категорій товарів:
- підгузки дитячі 10-25 кг. торгівельних марок зазначених в Державному реєстрі медичної технікі та виробів медичного призначення згідно визначених технічних характеристик;
- підгузки для дорослих торгівельних марок зазначених в Державному реєстрі медичної технікі та виробів медичного призначення згідно визначених технічних характеристик;
- підгузки для дорослих торгівельних марок зазначених в Державному реєстрі медичної технікі та виробів медичного призначення згідно визначених технічних характеристик;
- підгузки для дорослих торгівельних марок зазначених в Державному реєстрі медичної технікі та виробів медичного призначення згідно визначених технічних характеристик;
- трусики для дорослих торгівельних марок зазначених в Державному реєстрі медичної технікі та виробів медичного призначення згідно визначених технічних характеристик.
Як вбачається, Замовник не орієнтується в юридичних та фактичних аспектах системи охорони здоров’я в частині обігу виробів.
Так, дійсно на певному етапі існувала вимога про здійснення державної реєстрації виробів медичного призначення.
Зокрема, відповідно п. 12 Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення зазначалось, що на підставі рішення про державну реєстрацію медичні вироби включаються до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення (далі - Реєстр), що ведеться Держлікслужбою, а заявнику видається свідоцтво про державну реєстрацію медичних виробів (далі - свідоцтво) за зразком згідно з додатком.
Однак, відповідно до п. 1 Переліку постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, постанова Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2004 року № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» втратила чинність.
Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 22 грудня 2017 року №1690 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16 липня 2012 року №533» було визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони здоров'я України від 16 липня 2012 року N 533 «Про затвердження Порядку зберігання Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 01 серпня 2012 року за N 1301/21613.
Таким чином, на момент оголошення закупівлі з ідентифікатором UA-2019-06-12-000936-a Державний реєстр медичної техніки та виробів медичного призначення був скасований, ведення і зберігання такого реєстру не здійснюється, а відтак жодні торгівельні марки медичної техніки та виробів медичного призначення фізично не можуть вноситись до такого реєстру через припинення його функціонування, видання жодних документів за таким реєстром не здійснюється.
Суб’єкти, які отримали документи про внесення відповідних товарів до Реєстру, можуть мати в своєму розпорядженні відповідні документи, але жодного юридичного значення такі документи не мають.
Враховуючи викладене, торгівельні марки підгузків дитячих, підгузків для дорослих та трусиків для дорослих на сьогодні не повинні буди включені до Державного реєстру медичної технікі та виробів медичного призначення. 
Крім того, наголошуємо, що вимоги до медичних виробів. їх маркування, умови введення їх в обіг та/або експлуатацію, а також проведення процедури оцінки відповідності встановлені Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
Відповідно до п. 9 розділу «Введення медичних виробів в обіг та/або в експлуатацію» Технічного регламенту, введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.
Отже, єдиною умовою введення в обіг медичного виробу є підтвердження його відповідності Технічного регламенту.
При цьому, відповідно до п.п. 9 п. 2 «Загальної частини» Технічного регламенту щодо медичних виробів, медичний виріб – будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти.
Таким чином, підгузки дитячі, підгузки-трусики дитячі взагалі не є медичними виробами у розумінні чинного законодавства України.
Що ж стосується підгузків для дорослих, то хоча вони й є медичним виробом, але торгівельні марки таких підгузків у зв'язку з скасуванням Державного реєстру медичної технікі та виробів медичного призначення, також не можуть включатись до вказаного реєстру через припинення його функціонування.
З досвіду участі у попередніх торгах, вбачається, що Ви просто намагаєтесь надати неправомірну перевагу пов’язаним суб’єктам, які колись отримали документ про внесення товару до Державного реєстру медичної технікі та виробів медичного призначення, але на сьогодні такий документ не має юридичного сенсу.
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність внесення товару до Державного реєстру медичної технікі та виробів медичного призначення має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2019 14:04
Згідно Додатку №3 тендерної документації, а саме : (- У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують)
Щодо скасування реєстра виробів медичного призначення
Номер вимоги: UA-2019-06-12-000936-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 14 червня 2019 14:49
Дискримінаційна вимога надання зразків
Шановний Замовнику!
У Додатку №1 Тендерної документації також зазначено «Переможець аукціону в період кваліфікації, в термін, що не перевищує чотири робочих дні з моменту визначення його електронною системою Переможцем, повинен надати зразки усіх найменувань запропонованого товару згідно зазначеного порядку. Зразки товару повинні відповідати технічним вимогам, викладеним в додатку № 1 до тендерної документації, а також мати товарний вигляд. У разі невідповідності зразків товару вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації, пропозиція Переможця відхиляється…Приймання зразків товару здійснюється від представника Переможця. Приймання товару здійснюється в присутності представника Постачальника. У разі відмови Учасника надати зразки, ненадання Учасником зразків усіх найменуваннь запропонованого товару у встановлений Замовником строк, або надання Учасником зразків товару, які не відповідають встановленим вимогам, або не відповідають розміру зазначеному виробником, Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції такого Учасника… У випадку ненадання зразків товару учасник дискваліфіковується. У випадку надання зразків товару, що не відповідає технічним умовам, зазначеним в документації, учасник дискваліфікується».
При цьому, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків.
Профільний Закон «Про публічні закупівлі» визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції.
Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення.
Вами у власній Тендерній документації не встановлено можливості проведення дослідження зразків продукції учасників та не визначено суттєвих елементів такого дослідження (як то суб’єкт дослідження, місце проведення, коло учасників такого дослідження). Замовник не має акредитованої лабораторії, а лише в ній можна незалежно та експертно дослідити зразок товару кожного учасника і зробити фаховий висновок за результатами дослідження.
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання зразків товару та можливість дискваліфікації учасника за цим критерієм має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2019 15:00
Зразки товару потрібні для впевнення в тому, що фактичні розміри та параметри предмету закупівлі, відповідають нашим вимогам (візуально та тактільно). Але ця вимога не буде крітерієм для відхилення про що в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо надання зразків Замовнику
Номер вимоги: UA-2019-06-12-000936-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 14 червня 2019 14:52
Дискримінаційна вимога по даті отримання деяких документів
Шановний Замовнику!
Відповідно до розділу І Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що «Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg в складі своєї пропозиції наступні документи…: Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи копія витягу з реєстру платників ПДВ (у разі сплати учасником ПДВ), або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копія витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), видані, по даті, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі».
Слід врахувати, що документи «свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ» та «свідоцтво про право сплати єдиного податку» відповідно до встановлених правил видавались разово на момент реєстрації відповідного податкового статусу і є дійсними протягом всього періоду існування такого статусу. Повторна видача таких документів не передбачалась та не передбачається.
Окрім того, витяги з реєстрів про податковий статус суб’єкта за загальним правилом видаються за фактом реєстрації за суб’єктом певного податкового статусу, такі витяги також не обмежені у часі і є підтвердженням наявності у реєстрі відповідної інформації про податковий статус суб’єкта. Замовник та інші зацікавлені суб’єкти мають можливість у вільному доступі через державні онлайн ресурси перевірити податковий статус платника податків.
В залежності від фактичних обставин та з урахуванням діючих правил відповідний витяг може оформлятися від кількох днів до кількох тижнів.
Вставлене Вами часове обмеження по даті оформлення витягів покликане лиш ускладнити для учасників процес формування тендерної пропозиції і є ні чим іншим як спробою «відсіяти» певну кількість Учасників.
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання перелічених документів з «обмеженою датою» має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2019 14:47
Дана інформація необхідна за для достовірної інформації на момент подання Тендерної пропозиції. Ця вимога стосується кожного учасника тому не може бути дискримінаційною і не має жодного обмеження як для платників ПДВ так і для платників єдиного податку. Зазначена інформація вимагається Замовником з метою перевірки місця реєстрації Учасника на території підконтрольній України на момент участі у процедурі Закупівлі, згідно наказу ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 126/2018
Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», тому зазначену вимогу не вважаємо діскримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Щодо надання документів у складі цінової пропозиції
Номер вимоги: UA-2019-06-12-000936-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 14 червня 2019 14:54
Дискримінаційна вимога надання документу про підтвердження відповідності Системи управління якістю на підприємстві
Шановний Замовнику!
Відповідно до розділу І Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що Учасник також повинен надати «Сертифікат на управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) виданий на ім’я учасника торгів, дійсний на момент розкриття пропозицій, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи)».
Слід зауважити, що наразі в Україні запроваджено та діє ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», який зазначає, що цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони. Тобто вказаний стандарт не є обов’язковим і може застосовуватись виключно за ініціативою суб’єкта. Наявність підтвердження вказаному стандарту жодним чином не впливає на якість продукції/товару, що можуть постачатися тим чи іншим суб’єктом.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім'я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тобто, законодавство не передбачає можливість встановлення такого кваліфікаційного критерію як підтвердження відповідності Системі управління якістю на підприємстві. Єдиним достатнім доказом підтвердження Учасником власної спроможності поставляти товари є наявність фактично реалізованих аналогічних договорів (що власне передбачає профільний Закон).
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання документу про підтвердження відповідності Системи управління якістю на підприємстві має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2019 14:05
Згідно Додатку №3 тендерної документації, а саме : (- У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують)
Щодо відсутних документів
Номер вимоги: UA-2019-06-12-000936-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 14 червня 2019 16:37
Дискримінаційні вимоги
Шановний, Замовник!
Відповідно до п.2.1. розділу ІІ Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що «На підтвердження наявності працівників необхідно надати трудові книжки (перша сторінка та сторінка де зроблений останній запис) або трудовий договір, або договір цивільно-правового характеру на працівників, які зазначені в довідці. Листи-згоди працівників, які надають інформацію про свої персональні дані у складі пропозиції учасника на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних», персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про захист персональних даних», порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних», згода суб'єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про захист персональних даних», доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити.
Таким чином, необхідно акцентувати увагу, що інформація з трудової книжки або трудового договору працівника (або цивільно-правового договору особи) відноситься до категорії персональних даних працівника (є його власністю).
Учасник процедури закупівлі не є власником такої інформації і не може використовувати таку інформацію на власний розсуд без чіткої згоди суб’єкта персональних даних.
Таким чином, для використання персональних даних, вказаних у Тендерній документації повинно бути щонайменше дві передумови:
- добровільне волевиявлення суб’єкта (власника) персональних даних (яким Учасник не являється) у вигляді згоди;
- взяття третьою особою, яка запитує персональні дані (в даному випадку Замовник), чіткого зобов’язання щодо забезпечення збереження персональних даних та виконання інших вимог Закону в частині обігу та використання персональних даних.
Щодо першої умови, то жоден учасник не в змозі надати персональні дані працівника, якщо останній відмовляється у наданні згоди на таке використання. В даному випадку виконання такої вимоги Тендерної документації лежить поза суб’єктивною волею Учасника і на нього не може бути покладений обов’язок щодо надання такої інформації у разі відсутності згоди працівника.
Щодо другої умови, то опублікована Тендерна документація та інші документи Замовника не містять жодних зобов’язань останнього в частині забезпечення збереження персональних даних та виконання інших вимог Закону «Про захист персональних даних» в частині обігу та використання персональних даних.
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання трудових книжок, трудових договорів, договорів цивільно-правового характеру на працівників, листів-згод працівників має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.

Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження має внести зміни до тендерної документації.

Враховуючи викладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації в частині перелічених вище положень, скасувати протизаконні та дискримінаційні умови Тендерної документації, що викладені у даній вимозі.

В свою чергу нагадуємо Вам, що відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» неправомірні дії чи бездіяльність Замовника можуть бути оскарженні до уповноваженого органу – Антимонопольного комітету України.
Тобто, у разі зволікання Вами у вирішенні поставлених питань ми будемо змушені звернутися до органу оскарження за наявними кричущими фактами порушень.

Крім того, буде вирішуватись питання щодо звернення до правоохоронних органів за фактами можливих корупційних зловживань.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2019 15:47
Дана вимога встановлена для того щоб мати розуміння чи виконає Постачальник свої зобов'язання перед нашою установою при виконанні договору. Тобто доставка товару до нашого заклада у встановлені строки. Дана вимога жодним чином не звужує коло учасників та не є діскримінаціною.
Щодо наявності працівників
Номер вимоги: UA-2019-06-12-000936-a.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович, Код ЄДРПОУ:3214601013
Дата подання: 16 липня 2019 11:08
Вимога щодо скасування рiшення щодо визнання переможцем ФОП Єрмілова Євгена Вікторовича
Зважаючи на численні суттєві порушення,що ставлять під сумніви можливість Учасника ФОП Єрмілова Євгена Вікторовича якісно та в зазначені терміни виконати умови договору, вимагаємо Тендерний Комітет Дружківського Дитячого будинку інтернат переглянути своє рішення, щодо визнання п ФОП Єрмілова Євгена Вікторовича переможцем відкритих конкурсних торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 3375000-2 «Засоби для догляду за малюками».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2019 15:45
Прийнято до розгляду тендерного комітета
Вимога щодо рішення про визначення Переможця
Номер вимоги: UA-2019-06-12-000936-a.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 24 липня 2019 14:12
Скарга - Вимога
Скарга - Вимога на рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2019 12:18
Шановний Учасник ТОВ «Альтернатива Трейд», детально розглянувши тендерну пропозицію Учасника фізичної особи – підприємця Садикова Руслана Казанфаровича надаємо обґрунтовану відповідь на Вашу вимогу:
1) У довідці № 3 від 26 червня 2019 року, наданій у складі тендерної пропозиції фізичної особи – підприємця Садикова Руслана Казанфаровича зазначено: «Для забезпечення ведення бухгалтерського обліку ФОП Садиков Р.К. самостійно обирає форми його організації. Тому я. ФОП Садиков Р.К. веду бухгалтерський облік самостійно та будь-які звіти здаю та заповнюю теж самостійно, затверджуючи їх своїм підписом та, за необхідністю, печаткою».
Тому, вважаємо пропозицію зазначеного Учасника такою що відповідає вимогам ТД.
2) У п.3 р.1 Додатку 3 ТД Замовник вимагає довідку про досвід виконання аналогічних договорів як виконаних так і тих , що знаходяться у стані виконання. Виконання договорів №95, №96 з Комунальним некомерційним підприємством Слов’янської міської ради « Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» Учасник підтвердив накладними, якість виконання підтверджується листами-відгуками. Лист – відгук завізований підписом директора та печаткою самої установи « Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська». Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку інтернату прийняв рішення вважати договори № 95 та № 96 за аналогічні та не вважати це порушенням вимог Тендерної документації.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату вважає що не має підстав для відхилення пропозиції Учасника з цієї причини.
3) Згідно з п.1 Розділу 3 Тендерної документації «У складі технічного завдання потрібно вказати країну походження товару, виробника, торгову назву, технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність вимогам замовника» , на дану вимогу Учасник Фізична особа – підприємець Садиков Руслан Казанфарович надав довідку № 30 від 25.06.2019 року із зазначенням країни походження товару, виробника, торгову назву, технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність вимогам замовника, яка повністю відповідає данній вимозі та Додатку 1 «Технічне завдання».
Учасником Фізичною особою – підприємцем Садиковим Русланом Казанфаровичем, надані пояснювальні документи стосовно якості товару та підтвердження походження товару, як виробів медичного призначення класу I та відповідності їх Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ № 753 від 02.10.2013 року, що зазначено на сторінках 49-83 тендерної пропозиції.
В Технічному завданні (стор.32 «Документи для підтвердження відповідності вимогам) Учасник своїм підписом та печаткою погоджується з тим що запропонований ним у «Ціновій пропозиції» товар відповідає вимогам замовника.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату вважає що не має підстав для відхилення пропозиції Учасника з цієї причини.
4) Щодо технічних параметрів товару, Тендерним комітетом було виставлено вимоги до дитячих підгузків (10-25 кг), але вивчивши більш детально дане питання, ми впевнились в тому, що дитячих підгузків з такими параметрами як (10-25 кг) не існує у жодного з виробників даної продукції. Тому Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку інтернату дійшов висновку, що не може відхилити ЖОДНОГО з Учасників, спираючись на дану вимогу в технічних параметрах.
5) Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку -інтернату не може задовільнити Вашу вимогу стосовно чіткості, читабельність та зрозумілість документів наданих Учасником Фізичною особою – підприємцем Садиковим Русланом Казанфаровичем. На зазначених Вами сторінках 44,45,46 файлу «Документи для підтвердження відповідності вимогам» вся вказана інформація читабельна.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату вважає що не має підстав для відхилення пропозиції Учасника з цієї причини.
6) Учасником Фізичною особою – підприємцем Садиковим Русланом Казанфаровичем у складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист Вих .№ 41 від 14.06.2019 року від «УКРАЇНСЬКО–АМЕРИКАНСЬКОГО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОМІКС» З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ» (стор.45 файлу «Документи для підтвердження відповідності вимогам») , як офіційного дистриб’ютора товариства з обмеженою відповідальністю «ЕССІТІ Україна», уповноваженого представника в Україні компанії «Ессіті Хфйджин енд Хеле АБ», виробника продукції Tena, Libero, Libresse, Zewa, Dry Kids із зазначенням номера процедури закупівлі, датою оголошення, назвою предмету закупівлі та повною назвою Замовника, Учасника згідно оголошення на можливість поставки предмета закупівлі, що повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Тенде Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату вважає що не має підстав для відхилення пропозиції Учасника з цієї причини.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату, ретельно розглянувши пропозицію Учасника Садикова Р.К., враховуючи нагальну потребу у підгузках для підопічних з особливими потребами нашого будинку-інтернату, вважає рішення оформлене протоколом №08/109 від 19.07.2019 про визнання переможцем ФОП Садиков Р.К. правомірним та таким що не порушує вимог діючого законодавства.
Сподіваємось на Вашу людяність та розуміння нагальних потреб та проблем дітей з інвалідністю.
Розгорнути Згорнути
Щодо рішення дій Замовника
Номер вимоги: UA-2019-06-12-000936-a.b10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЄРМІЛОВ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2364412311
Дата подання: 25 липня 2019 12:47
Вимога дискваліфікувати
Вимога дискваліфікувати
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2019 11:41
Шановний Учасник ФОП Єрмілов Євгеній Вікторович, детально розглянувши тендерну пропозицію Учасника фізичної особи – підприємця Садикова Руслана Казанфаровича надаємо обґрунтовану відповідь на Вашу вимогу.
Стосовно першого пункту вимоги.
Запропонована учасником торгів ФОП Садиков Р.К. продукція має незначні та непринципові відхилення щодо ваги дитячих підгузників. Тендерний комітет при розгляді пропозиції кваліфікував відхилення у один кілограм у ваговій категорії дитячих підгузків як не принципове та як такий розмір, який підходить для наших підопічних. Тому Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку інтернату дійшов висновку, що не може відхилити ЖОДНОГО з Учасників, спираючись на дану вимогу в технічних параметрах.

Стосовно розмірів підгузків. У документі з назвою «Документи для підтвердження відповідності вимогам» на стор. 84 є файл з назвою «Довідка щодо необхідних технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі» де вказана повна та уся необхідна інформація, яка вимагалась для надання у тендерній документації, а саме: вказана назва товару, який пропонується, країна походження, виробник, кількість поглинання, технічні характеристики товару та їх відповідність. Стосовно інформації у файлі з назвою «Технічні характеристики на продукцію», то цей файл сформовано уповноваженим представником виробника в Україні у відповідності з вимогами виробника.
При формуванні тендерної документації були вказані усереднені дані щодо окружності талії у сантиметрах по кожному розміру підгузків щоб уникнути дискримінаційних вимог щодо розмірів підгузків, бо вказівка на конкретні вимоги щодо технічних параметрів товару призводить до зазначення нами конкретної торгівельної марки, що згідно із ЗУ« Про публічні закупівлі» є дискримінацією. Відповідно, усі запропоновані ФОП Садиков Р.К. підгузки мають певні відхилення у окружності талії, але цілковито вкладаються у вимоги замовника щодо окружності талії кожного розміру і повністю відповідають тому чи іншому розміру (Tena Slip Small (58-85см.), Tena Slip Medium (73-122см.), Tena Slip Large (92-144см.), Tena Pants Normal Large (100-135см.), що підтверджується офіційними документами (файли «Технічні характеристики на продукцію» стор. 80, 82) представника виробника в Україні.
Учасником ФОП Садиковим Р.К., надані пояснювальні документи стосовно якості товару та підтвердження походження товару, як виробів медичного призначення класу I та відповідності їх Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ № 753 від 02.10.2013 року, що зазначено на сторінках 49-83 тендерної пропозиції.

Стосовно другого пункту вимоги.
У п.3 р.1 Додатку 3 ТД Замовник вимагає довідку про досвід виконання аналогічних договорів як виконаних так і тих , що знаходяться у стані виконання, на підтвердження якого надаються видаткові накладна або акти прийому-передачі. Виконання договорів №95, №96 з Комунальним некомерційним підприємством Слов’янської міської ради « Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» Учасник підтвердив накладними, якість виконання підтверджується листами-відгуками. Лист – відгук завізований підписом директора та печаткою самої установи « Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська». Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку інтернату прийняв рішення вважати договори № 95 та № 96 за аналогічні та не вважати це порушенням вимог Тендерної документації.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату, ретельно розглянувши пропозицію Учасника Садикова Р.К., враховуючи нагальну потребу у підгузках для підопічних з особливими потребами нашого будинку-інтернату, вважає рішення оформлене протоколом №08/109 від 19.07.2019 про визнання переможцем ФОП Садиков Р.К. правомірним та таким що не порушує вимог діючого законодавства.
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату вважає що жодним чином не проявив дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій Учасників аукціону, виявлені порушення вимог тендерної документації у інших учасників цього аукціону, пропозиції яких були відхилені, більш значні та суттєві, тому, вести мову про спотворення результатів аукціону і дискримінацію учасників вважаємо необ’єктивною та упередженою думкою.
Сподіваємось на Вашу людяність та розуміння нагальних потреб та проблем дітей з інвалідністю.
Розгорнути Згорнути
Щодо рішення Замовника про Переможця

Документи подані скаржником

16 липня 2019 11:07
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

25 липня 2019 12:47
CCI25072019.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-12-000936-a.a6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович, Код ЄДРПОУ:3214601013
Дата подання: 18 червня 2019 10:49
Щодо аналогiчного досвiду
Доброго дня!!!! Згідно кваліфікаційних вимог Вашої тендерної документації міститься така вимога: «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договорів 3.1. Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних договорів (аналогічним вважається договір на постачання товару за ідентичним кодом ДК до бюджетних установ ). 3.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати: Зазначені договори у повному обсязі. Договори, що підтверджують досвід поставки товару, виконання робіт, надання послуг, мають подаватися з видатковими накладними, або актами прийому-передачі тощо. 3.3 Листи - відгуки до цих договорів (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.» в котрій не зазначено жодної інформації щодо договорів, які знаходяться у періоді виконання!!! Чи буде помилкою використовувати у своїй тендерній документації договір, який ще виконується? чи можна його вважати за аналогічний досвід виконання? Уточнiть будьласка iнформацiю стосовно данного питання!
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технiчна помилка при визначеннi
Дата: 18 червня 2019 10:51
рішення від 21.06.2019 № 8189.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 22:43
Номер скарги: UA-2019-06-12-000936-a.a7
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 21 червня 2019 11:58
Скарга
Скарга в порядку ст. 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 25.06.2019 № 8354.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 19:56
Номер скарги: UA-2019-06-12-000936-a.b11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 29 липня 2019 15:30
Скарга
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 19:54
Рішення від 01.08.2019 №10471+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 19:54
Рішення від 16.08.2019 №11362.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про Переможця та відмінити відкриті торги у зв’язку з рішенням АМКУ № 11362 від 16.08.2019.
Дата виконання рішення замовником: 23 серпня 2019 14:36

Документи Органу Оскарження

21 червня 2019 22:43
рішення від 21.06.2019 № 8189.pdf

Документи подані скаржником

21 червня 2019 11:58
Скарга АМКУ 21 06 2019.pdf
21 червня 2019 11:58
Дод _ Скріншот_сайта.jpg

Документи Органу Оскарження

25 червня 2019 19:56
рішення від 25.06.2019 № 8354.pdf

Документи подані скаржником

29 липня 2019 15:30
Скарга АМКУ 29 07 2019.pdf

Документи подані замовником

23 серпня 2019 14:35
Скан.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альтернатива Трейд 1 099 281,00
UAH з ПДВ
782 686,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович 1 099 989,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄРМІЛОВ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ" 1 097 400,00
UAH з ПДВ
899 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович 1 219 926,00
UAH з ПДВ
1 219 926,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 10:47
Електронний підпис
27 червня 2019 10:26
документы.pdf
27 червня 2019 10:26
Підписаний_GarLIST 3849.pdf
27 червня 2019 10:26
договір про співпрацю.pdf
27 червня 2019 10:26
ТХ Тена Пантс ISO.pdf
27 червня 2019 10:26
ТХ Драй Кидс.pdf
27 червня 2019 10:26
Декларація Драй Кідс.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 11:17
оновлена пропозиція.docx
27 червня 2019 09:40
Витяг Єдиний податок.pdf
26 червня 2019 16:30
Електронний підпис
26 червня 2019 16:29
Підписаний_Лицензия.pdf
26 червня 2019 16:29
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
26 червня 2019 16:29
Підписаний_G0619-3695-GL_tender.pdf
26 червня 2019 16:29
Трудові договори.pdf
26 червня 2019 16:29
Паспорт.pdf
26 червня 2019 16:29
лист-відгук.pdf
26 червня 2019 16:29
Лист підтвердження.pdf
26 червня 2019 16:29
Карта характеристик.pdf
26 червня 2019 16:29
Документы Дружковка.pdf
26 червня 2019 16:29
Договір оренди.pdf
26 червня 2019 16:29
Водійське посвідчення.pdf
26 червня 2019 16:29
Відгук.pdf
26 червня 2019 16:29
Відгук(2).pdf
26 червня 2019 16:29
Виписка ЄДР.pdf
26 червня 2019 16:29
Виконані договори.pdf
26 червня 2019 16:29
inquiry_print.pdf
26 червня 2019 16:29
Document_USR_1005482032.pdf
26 червня 2019 16:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 12:32
Електронний підпис
18 липня 2019 12:31
002.jpg
18 липня 2019 12:31
001.jpg
26 червня 2019 14:33
Електронний підпис
26 червня 2019 14:26
Проект договора.pdf
26 червня 2019 14:26
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
26 червня 2019 14:26
Лицензия с эцп.pdf
26 червня 2019 14:26
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
26 червня 2019 14:26
G0619-3914-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альтернатива Трейд

ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович

ФОП "ЄРМІЛОВ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Альтернатива Трейд
#37878035
Відхилено 782 686,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 15:07
ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович
#3483109679
Відхилено 850 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 06:30
ФОП "ЄРМІЛОВ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2364412311
Рішення скасоване 899 990,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 11:24
ФОП "ЄРМІЛОВ ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2364412311
Відхилено 899 990,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 11:41
Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович
#3214601013
Очікує рішення 1 219 926,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 14:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович
#3214601013
Рішення скасоване 1 219 926,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 14:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

04 липня 2019 14:58
Електронний підпис

Документи

18 липня 2019 11:41
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович #3214601013

№ рішення у справі

70/78-р/к

Дата рішення у справі

17.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович #3214601013

№ рішення у справі

70/78-р/к

Дата рішення у справі

17.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

19 липня 2019 13:16
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 серпня 2019 14:38
Коментар щодо відміни: Скасувати рішення про Переможця та відмінити відкриті торги у зв’язку з рішенням АМКУ № 11362 від 16.08.2019.
Документи:
23 серпня 2019 14:38
Скан.PDF