Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15 (81D100HGRA) (код ДК 021-2015 (CPV):30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
7 450,00 UAH
UA-2019-06-12-000919-b 3b8f3a1af5c54bea892ade84561e4e1d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЛІСОВА МАРГАРИТА ОЛЕКСАНДРІВНА

+380974659292 centermsd-bd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42368260
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., МІСТО БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА .БУДИНОК 4
Контактна особа: ЛІСОВА МАРГАРИТА ОЛЕКСАНДРІВНА
+380974659292
centermsd-bd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2019 12:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 12:23
Початок аукціону: 18 червня 2019 15:21
Очікувана вартість: 7 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15 (81D100HGRA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, Місто Білгород-Дністровський, Вулиця Свято-Георгіївська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар згідно накладної. Оплата товару виконується згідно ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 10-ти банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 12:18
Додаток 3.Форма пропозиції..doc
12 червня 2019 12:18
Додаток 2 Проект договору ноутбук офісний.docx
12 червня 2019 12:18
Додаток 1. Технічні (якісні) вимоги до товару.docx
12 червня 2019 12:18
Оголошення (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 червня 2019 10:41
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Товари, які мають еквівалентні технічні характеристики, згідно технічні (якісним) вимогам до товару (додаток № 1 до оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель) допускаються до торгів.
2) ФОП неплатники ПДВ також допускаються до участі в закупівлі. Очікувана вартість закупівлі включає в себе всі обов'язкові витрати, в тому числі і ПДВ. Цінова пропозиція ФОП неплатника ПДВ розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 6 684,00
UAH з ПДВ
6 684,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" 6 996,00
UAH з ПДВ
6 876,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 7 020,00
UAH з ПДВ
6 906,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛОЗКО ІЛЛЯ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 7 287,00
UAH з ПДВ
7 287,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 7 311,00
UAH з ПДВ
7 311,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 11:37
Електронний підпис
14 червня 2019 11:36
згода з договором.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 19:04
Цінова пропозиція.pdf
13 червня 2019 19:04
Специфікація.pdf
13 червня 2019 19:04
Паспортні дані.pdf
13 червня 2019 19:04
Опис документів.PDF

Публічні документи

14 червня 2019 12:16
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"

ТОВ Сантарекс

ФОП "ЛОЗКО ІЛЛЯ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 6 684,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 14:48

Документи

20 червня 2019 14:48
Електронний підпис
20 червня 2019 14:47
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
6 684,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 14:48
Електронний підпис
20 червня 2019 14:47
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 14:24
договір укладений
26 червня 2019 14:23