Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка кулькова, пластіковий набір, маркер перманентний, стикери для заметок, файли, дирокол фігурний, готовальня, ніж канцелярський)
Очікувана вартість
11 400,00 UAH
UA-2019-06-12-000768-c 91a875d68fe84e18866334f8243baece
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Малая Тетяна Михайлівна

+380567671885 dneprocntt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді"
Код ЄДРПОУ: 02139952
Вебсайт: http://ocntt.dp.ua
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Ульянова, 4
Контактна особа: Малая Тетяна Михайлівна
+380567671885
dneprocntt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 15:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 15:50
Очікувана вартість: 11 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,88%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021-2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка кулькова, пластіковий набір, маркер перманентний, стикери для заметок, файли, дирокол фігурний, готовальня, ніж канцелярський)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
389 шт
ДК 021-2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка кулькова, пластіковий набір, маркер перманентний, стикери для заметок, файли, дирокол фігурний, готовальня, ніж канцелярський)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ульянова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 червня 2019 10:25
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає еквівалент вищезазначених товарів, але вони повинні відповідати якісним показникам вказаних виробів. У разі невідповідності співпраця буде неможливою, а переможець торгів з товаром невідповідної якості дискваліфікований.
2) Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Усі пропозиції розглядаються однаково та переможець обирається за найнижчою ціною та товаром відповідної якості, згідно оголошення. Ціна учасника розглядається як остаточна, без додавання ПДВ 20%. Усі цінові пропозиції під час торгів виставляються системою автоматично від найменшої до найбільшої

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 11 380,32
UAH з ПДВ
11 380,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 15:43
Пропозиція.pdf
21 червня 2019 15:43
Лист про сертифікати.pdf
21 червня 2019 15:43
Довідка про учасника.pdf
21 червня 2019 15:43
ПДВ.PDF
21 червня 2019 15:43
Довідка 4ОПП.pdf
21 червня 2019 15:43
Витяг 160119 заверен..pdf
21 червня 2019 15:43
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 11 380,32
UAH з ПДВ
27 червня 2019 11:16

Документи

27 червня 2019 11:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
11 380,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2019 11:16
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Угода укладений
17 липня 2019 15:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 380,32
UAH (в тому числі ПДВ 1 896,72 UAH)