Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гардеробні шафи (Меблі для дому)
Очікувана вартість
4 800,00 UAH
UA-2019-06-12-000436-a ● f8acbb6ce8ef4ac788e0cd29c6221256
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика |
Код ЄДРПОУ: | 01896702 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9 |
Контактна особа: |
Дубровська Вікторія Леонідівна +380442054824 VIKTORYA.DUBROVSKAYA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2019 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 4 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Джерело фінансування - кошти державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Гардеробна шафа 1900х580х800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 липня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Гардеробна шафа 1900х560х800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 липня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2019 11:07 |
Документація 3914.doc |
12 червня 2019 11:07 |
Додаток №1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 червня 2019 10:48
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.Будь-яке посилання на торгову марку в документації Замовника відсутнє. Запропонований Учасниками товар повинен відповідати вимогам технічного завдання.
2.Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Дякуємо за запитання.
1.Будь-яке посилання на торгову марку в документації Замовника відсутнє. Запропонований Учасниками товар повинен відповідати вимогам технічного завдання.
2.Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Дякуємо за запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
"ІНТЕР'ЄР" #31463492 |
Переможець |
4 734,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 490 від 02.07.19 - гардеробні шафи.pdf | укладений |
02 липня 2019 10:34
|