Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гардеробні шафи (Меблі для дому)
Очікувана вартість
4 800,00 UAH
UA-2019-06-12-000436-a f8acbb6ce8ef4ac788e0cd29c6221256
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дубровська Вікторія Леонідівна

+380442054824 VIKTORYA.DUBROVSKAYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
Код ЄДРПОУ: 01896702
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9
Контактна особа: Дубровська Вікторія Леонідівна
+380442054824
VIKTORYA.DUBROVSKAYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 17:00
Очікувана вартість: 4 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Джерело фінансування - кошти державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Гардеробна шафа 1900х580х800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 липня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Гардеробна шафа 1900х560х800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 липня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 11:07
Документація 3914.doc
12 червня 2019 11:07
Додаток №1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 червня 2019 10:48
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1.Будь-яке посилання на торгову марку в документації Замовника відсутнє. Запропонований Учасниками товар повинен відповідати вимогам технічного завдання.
2.Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"ІНТЕР'ЄР" 4 734,00
UAH з ПДВ
4 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"ІНТЕР'ЄР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"ІНТЕР'ЄР"
#31463492
Переможець 4 734,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"ІНТЕР'ЄР"
#31463492
4 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 490 від 02.07.19 - гардеробні шафи.pdf укладений
02 липня 2019 10:34