Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги оздоровлення та відпочинок
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-06-12-000080-b d62300ade64b46dfa98f51bb04e7cc50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тріскун Олександр Вікторович

+380433251219 triskun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жмеринська РДА
Код ЄДРПОУ: 03084227
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Б.Хмельницького, 14
Контактна особа: Тріскун Олександр Вікторович
+380433251219
triskun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 08:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 08:49
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 08:49
Початок аукціону: 04 липня 2019 15:18
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 шт
Послуги оздоровлення та відпочинок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м.Жмеринка, вул.Б.Хмельницького, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 08:45
ТД 2019.docx
12 червня 2019 08:45
Додаток_2.Технiчне_завдання.docx
12 червня 2019 08:45
Додаток 1. Форма пропозиція.doc
12 червня 2019 08:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 3. на оздоровлення.docx
12 червня 2019 08:45
Оголошення путівки.doc
19 червня 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 08:45
ТД 2019.docx
12 червня 2019 08:45
Додаток_2.Технiчне_завдання.docx
12 червня 2019 08:45
Додаток 1. Форма пропозиція.doc
12 червня 2019 08:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 3. на оздоровлення.docx
12 червня 2019 08:45
Оголошення путівки.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-15-000016 ● 631ad134647b4518a804ac7aed8f047b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 10:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.07.2020 №37
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2020 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-06-12-000080-b 12.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-16 11:55:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-06-12-000080-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 26 липня 2019 року №81?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-20 15:03:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з оздоровлення та відпочинку (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-06-12-000080-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «Пансіонат з лікування «АІФА», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 08 липня 2019 року №16), обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- довідки про наявність пляжів, рятувальників та спецзасобів (із зазначенням найменування, місця розташування, загальної характеристики, площі пляжу, наявності огорожі території пляжу та акваторії, відстані від дитячого закладу до пляжу, кількості рятувальників, наявності спецзасобів для рятування дітей на воді), (пункт 5 розділу 3 тендерної документації);
- довідки про наявність педагогічного персоналу із зазначенням кількості працівників, посади, прізвища з ініціалами та стажу роботи в учасника (пункт 5 розділу 3 тендерної документації);
- довідки про наявність медичного персоналу із зазначенням кількості, прізвищ з ініціалами, освітнього рівня (пункт 5 розділу 3 тендерної документації);
- довідки про наявність обслуговуючого персоналу із зазначенням кількості, посади обслуговуючого персоналу (пункт 5 розділу 3 тендерної документації).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-21 11:12:26

Пояснення з власної ініціативи

Жмеринська района державна адміністрація повідомляє щодо закупівлі UA-2019-06-12-000080-b, договір підписаний та виконаний сторонами в поному обсязі та загружено до системи прозоро 27.07.2020

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-22 08:49:25

Пояснення з власної ініціативи

Направляємо довідки

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-22 08:52:07

Пояснення з власної ініціативи

направляємо довідки

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-22 09:12:27

Пояснення з власної ініціативи

договір про медичне обслуговування, паспорт пляжу

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на лист 26-02-05-14/2926 від 23.07.2020

2020-08-03 08:41:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" 449 400,00
UAH з ПДВ
449 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Димитров Сергій Вікторович 449 925,00
UAH з ПДВ
449 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 12:56
довідка мвс
10 липня 2019 12:56
довідка дфс
04 липня 2019 17:28
2. Кваліфікаційні.7z
02 липня 2019 13:52
5. Фото ч.3.7z
02 липня 2019 13:52
5. Фото ч.2.7z
02 липня 2019 13:52
5. Фото Ч.1.7z
02 липня 2019 13:52
3. Технічні вимоги.7z
02 липня 2019 13:52
2. Кваліфікаційні.7z
02 липня 2019 13:52
1. Установчі.7z

Публічні документи

02 липня 2019 17:42
жмеринка.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"

ФОП Димитров Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"
#38543296
Переможець 449 400,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 09:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"
#38543296
449 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 09:53
005.jpg укладений
21 липня 2020 09:50
004.jpg укладений
21 липня 2020 09:50
003.jpg укладений
21 липня 2020 09:50
002.jpg укладений
21 липня 2020 09:50
001.jpg укладений
21 липня 2020 09:50
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 17:23
005.jpg укладений
29 липня 2019 17:11
004.jpg укладений
29 липня 2019 17:11
003.jpg укладений
29 липня 2019 17:11
002.jpg укладений
29 липня 2019 17:11
001.jpg укладений
29 липня 2019 17:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 449 400,00
UAH