Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Устинівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144186 |
Місцезнаходження: | 28600, Україна , Кіровоградська обл., смт Устинівка, Ювілейна, 6 |
Контактна особа: |
Колісник Людмила Миколаївна 380523941008 osvitaustinovka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2019 08:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2019 11:36 |
Очікувана вартість: | 1 662 431,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,90% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 08:41 |
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ зі змінами в п.5.4.3.doc | |
21 червня 2019 08:26 |
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ з усуненням технічних помилок.doc | |
12 червня 2019 14:29 |
Тендерна документація копія.pdf | |
12 червня 2019 08:59 |
Додаток 4 Відомості про учасника.docx | |
12 червня 2019 08:59 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
12 червня 2019 08:59 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
12 червня 2019 08:58 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
12 червня 2019 08:58 |
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ.doc |
26 червня 2019 11:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||||||||
26 червня 2019 08:41 |
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ зі змінами в п.5.4.3.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
21 червня 2019 08:26 |
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ з усуненням технічних помилок.doc
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 червня 2019 14:29 |
Тендерна документація копія.pdf
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 червня 2019 08:59 |
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 червня 2019 08:59 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 червня 2019 08:59 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 червня 2019 08:58 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 червня 2019 08:58 |
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна помилка виправлена (Дивитися тендерна документація з внесеними змінами). Подавати інформацію за 2017-2018 роки.
Вимоги про усунення порушення
п.п. 5.4.3. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він володіє досвідом виконання аналогічного договору:
5.4.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору* за 2017-2018 роки, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; предмет договору з зазначенням обсягу; сума договору.
5.4.3.2. Договір по кожному контрагенту, інформація про укладення договору з яким вказана в Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за 2017-2018 роки.
5.4.3.3. Оригінал позитивного листа-відгуку від кожного контрагента, інформація про укладення договору з яким вказана учасником у Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за 2017-2018 рок дати закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, з зазначенням показника обсягу вугілля, яке має/мало бути поставлене згідно договору та числового показника кількості вугілля, яке було фактично відвантажене на момент формування листа-відгука.
прямо обмежують коло потенційних учасників, а саме суб'єктів підприємницької діяльності створених у 2019 р., але які вже мають знання та досвід виконання аналогічних договорів.
Вимогаємо Замовника самостійно внести зміни до тендерної документації, та не обмежувати коло потенційних Учасників, та викласти строки стосовно вищче згаданих пунктів з 2017 року по теперешній час, або якщо учасник є новоствореним суб'єктом підприємницької діяльності та не може надати інформацію про повне виконання аналогічного договору згідно пункту 5.4.3. цього Додатку, то він надає довідку в довільній формі з зазначенням цих обставин;
Згідно з частиною третьою ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не можуть встановлюватись дискримінаційні вимоги . Частиною четвертою ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-14-000006 ● d0ab067263854672ae176fa0d4d4f183
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2019 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.06.2019 № 35
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.06.2019 № 35
Витяг з переліку
процедур закупівель,
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-06-12-000056-a 12.06.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-14 14:26:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Тверде паливо - код ДК 021:2015 09110000-3 (вугілля кам’яне марки гм)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-12-000056-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-14 15:14:23
Про суть порушення
Щодо умов оплати договору внесено зміни до оголошення, щодо джерела фінансування вказано в тендерній документації та в додатках. Поле "джерело фінансування" активується у випадку коли закупівля здійснюється Замовником за кошти донорської організації (розяснення прозоро)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закупівля відмінена згідно ст.31 абзацу 3 ч.1 Закону України "Про публічні закупівлі"
2019-06-27 13:56:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2019-07-01 09:51:48
Інформація про відміну
Дата відміни: | 27 червня 2019 13:53 |
Коментар щодо відміни: | ст.31 абзац 3 ч.1 |
27 червня 2019 13:53
|
Протокол № 2 ст1.jpg |
27 червня 2019 13:53
|
Протокол № 2 ст2.jpg |