Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ТВЕРДЕ ПАЛИВО - КОД ДК 021:2015 09110000-3 (ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ МАРКИ ГМ)
Очікувана вартість
1 662 431,00 UAH
UA-2019-06-12-000056-a 704d3dc62ce046b392ebc178bfd9c3fa
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колісник Людмила Миколаївна

380523941008 osvitaustinovka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Устинівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144186
Місцезнаходження: 28600, Україна , Кіровоградська обл., смт Устинівка, Ювілейна, 6
Контактна особа: Колісник Людмила Миколаївна
380523941008
osvitaustinovka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 08:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 11:36
Очікувана вартість: 1 662 431,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 тони
ТВЕРДЕ ПАЛИВО - КОД ДК 021:2015 09110000-3 (ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ МАРКИ ГМ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28600, Україна, Кіровоградська область, смт Устинівка, вул. Ювілейна,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 08:41
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ зі змінами в п.5.4.3.doc
21 червня 2019 08:26
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ з усуненням технічних помилок.doc
12 червня 2019 14:29
Тендерна документація копія.pdf
12 червня 2019 08:59
Додаток 4 Відомості про учасника.docx
12 червня 2019 08:59
Додаток 2 Технічні вимоги.docx
12 червня 2019 08:59
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
12 червня 2019 08:58
Додаток 3 Проект договору.docx
12 червня 2019 08:58
Тендерна документація ВУГІЛЛЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 19 червня 2019 14:57
Дата відповіді: 21 червня 2019 08:39
У ДКТ № UA-2019-06-12-000056-a на закупівлю категорія 09110000-3 Тверде паливо встановлена вимога, а самє: Розділі 3 п. 5.4.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору* за 2017-2018 роки, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; предмет договору з зазначенням обсягу; сума договору. На нашу думку це обмежуе коло учасників, а самє у частині надання: "Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору* за 2017-2018 роки ...." підприємств які організовані та почали свою діяльність у 2019 р., та мають досвід постачання самє у 2019р. Дана вимога на нашу думку є незаконною та звужує коло учасників процедури закупівлі, обмежуючи його лише тими учасниками, що мають досвід поставок у 2017-2018 р.р. Дії Замовника щодо встановлення зазначених вимог Тендерної документації порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Таким чином, Замовник має внести відповідні зміни до своїх вимог в цій частині та не порушувати законодавство про публічні закупівлі, та допустити до участі у процедурі усіх можливих учасників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку із тим, що закупівля передбачає забезпечення твердим паливом закладів освіти району та забезпечення належної підготовки до опалювального сезону у закладах, де перебувають діти, з метою уникнення соціальної напруги внесено відповідну вимогу. Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Устинівської РДА не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Загальне питання (технична помилка)
Дата подання: 19 червня 2019 15:07
Дата відповіді: 21 червня 2019 08:41
Просимо надати пояснення що, до надання оформлених належним чіном документів для участі у торгах, які описані у Розділу 3 п.п. 5.4.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору* за 2017-2018 роки, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; предмет договору з зазначенням обсягу; сума договору. виходячі із вимог потрібно надати довідку про виконання аналогічного договору за 2017-2018 роки, але згідно п.п. 5.4.3.2. Договір по кожному контрагенту, інформація про укладення договору з яким вказана в Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за 2016-2017 роки, виходячі із цього потрібно надати інформацію про укладення договору з яким вказана в Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за 2016-2017 роки. Прошу усунути техничну помилку, або надати пояснення яким чіном надати документи, щоб виконати вимоги ДКТ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна помилка виправлена (Дивитися тендерна документація з внесеними змінами). Подавати інформацію за 2017-2018 роки.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 20 червня 2019 10:30
Дата відповіді: 21 червня 2019 08:44
Встановивши вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за 2016-2017 роки, Замовник порушує основні принципи здійснення закупівлі та звужує коло потенційних учасників, обмежуючи їх лише тими, які здійснювали поставку у 2016-2017 рр. та усуває від участі інших учасників торгів, які мають досвід виконання договорів по поставкам вугілля у 2018-2019 рр. За 2018-2019 рр. ми маємо достатній позитивний досвід, проте ми не можемо прийняти участь оскільки Замовник зазначив інший період часу, тим самим порушуючи наші права. Згідно з частиною третьою ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не можуть встановлюватись дискримінаційні вимоги . Частиною четвертою ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію і призводять д дискримінації учасників. Враховуючи вище викладене, просимо усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку із тим, що закупівля передбачає забезпечення твердим паливом закладів освіти району та забезпечення належної підготовки до опалювального сезону у закладах, де перебувають діти, з метою уникнення соціальної напруги внесено відповідну вимогу. Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Устинівської РДА не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Технічна помилка виправлена (Дивитися тендерна документація з внесеними змінами). Подавати інформацію за 2017-2018 роки.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-12-000056-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПГ АГРОПРОМ", Код ЄДРПОУ:38678095
Дата подання: 21 червня 2019 11:05
Дискримінаційна вимога
Вимоги документації викладені у Розділі 3
п.п. 5.4.3. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він володіє досвідом виконання аналогічного договору:
5.4.3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору* за 2017-2018 роки, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору та адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; предмет договору з зазначенням обсягу; сума договору.
5.4.3.2. Договір по кожному контрагенту, інформація про укладення договору з яким вказана в Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за 2017-2018 роки.
5.4.3.3. Оригінал позитивного листа-відгуку від кожного контрагента, інформація про укладення договору з яким вказана учасником у Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за 2017-2018 рок дати закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, з зазначенням показника обсягу вугілля, яке має/мало бути поставлене згідно договору та числового показника кількості вугілля, яке було фактично відвантажене на момент формування листа-відгука.

прямо обмежують коло потенційних учасників, а саме суб'єктів підприємницької діяльності створених у 2019 р., але які вже мають знання та досвід виконання аналогічних договорів.
Вимогаємо Замовника самостійно внести зміни до тендерної документації, та не обмежувати коло потенційних Учасників, та викласти строки стосовно вищче згаданих пунктів з 2017 року по теперешній час, або якщо учасник є новоствореним суб'єктом підприємницької діяльності та не може надати інформацію про повне виконання аналогічного договору згідно пункту 5.4.3. цього Додатку, то він надає довідку в довільній формі з зазначенням цих обставин;
Згідно з частиною третьою ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не можуть встановлюватись дискримінаційні вимоги . Частиною четвертою ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2019 08:37
У розділ 3 п.5.4.3 тендерної документації внесено зміни
Номер вимоги: UA-2019-06-12-000056-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТПГ АГРОПРОМ", Код ЄДРПОУ:38678095
Дата подання: 25 червня 2019 09:48
Дискримінаційна вимога
Встановивши вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за 2016-2017 роки, Замовник порушує основні принципи здійснення закупівлі та звужує коло потенційних учасників, обмежуючи їх лише тими, які здійснювали поставку у 2016-2017 рр. та усуває від участі інших учасників торгів, які мають досвід виконання договорів по поставкам вугілля у 2018-2019 рр. За 2018-2019 рр. ми маємо достатній позитивний досвід, проте ми не можемо прийняти участь оскільки Замовник зазначив інший період часу, тим самим порушуючи наші права. Згідно з частиною третьою ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не можуть встановлюватись дискримінаційні вимоги . Частиною четвертою ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію і призводять д дискримінації учасників. Враховуючи вище викладене, просимо усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2019 08:39
У розділ 3 п.5.4.3 тендерної документації внесено зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-14-000006 ● d0ab067263854672ae176fa0d4d4f183
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019 14:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.06.2019 № 35

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.06.2019 № 35

Витяг з переліку
процедур закупівель,

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-06-12-000056-a 12.06.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-14 14:26:11

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Тверде паливо - код ДК 021:2015 09110000-3 (вугілля кам’яне марки гм)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-12-000056-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-14 15:14:23

Про суть порушення

Щодо умов оплати договору внесено зміни до оголошення, щодо джерела фінансування вказано в тендерній документації та в додатках. Поле "джерело фінансування" активується у випадку коли закупівля здійснюється Замовником за кошти донорської організації (розяснення прозоро)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля відмінена згідно ст.31 абзацу 3 ч.1 Закону України "Про публічні закупівлі"

2019-06-27 13:56:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-07-01 09:51:48

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 червня 2019 13:53
Коментар щодо відміни: ст.31 абзац 3 ч.1
Документи:
27 червня 2019 13:53
Протокол № 2 ст1.jpg
27 червня 2019 13:53
Протокол № 2 ст2.jpg