Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери
Очікувана вартість
89 000,00 UAH
UA-2019-06-12-000050-b 4e32bf8d1488412f9909a1f5b69d8293
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Фефелова

+380563771947 e-tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Наталія Фефелова
+380563771947
e-tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2019 08:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 13:11
Очікувана вартість: 89 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 445,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Принтери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Принтери (Детальний опис закупівлі міститься в документації для проведення закупівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 червня 2019 10:57
Дата відповіді: 13 червня 2019 11:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Якщо технічні вимоги містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник повинен зазначити «або еквівалент». Замовник чітко вказав у технічних характеристиках вимоги до необхідного товару. Запропановані еквіваленти будуть розглядатись згідно технічних характеристик . 2. Проведення допорогових закупівель регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись цим наказом Замовник повинен вказувати очікувану вартість закупівлі з ПДВ для того щоб в закупівлі приймали участь і фізичні особи-підприємці і юридичні особи. В своїй діяльності при проведенні закупівель, замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у цьому Наказі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, якій переміг на аукціоні з найнижчою ціною відповідає вимогам замовника, то замовник акцептує дану пропозицію. Встановлювати виняток для платників податку на додану вартість та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – неприпустимо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 84 900,00
UAH з ПДВ
81 539,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 85 869,00
UAH з ПДВ
81 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 10:11
Сертификат Epson L805.pdf
21 червня 2019 10:11
СЕС Epson.pdf
21 червня 2019 10:11
СЕС Canon.pdf
21 червня 2019 10:11
Розвантаження.pdf
21 червня 2019 10:11
Наявність товару.pdf
21 червня 2019 10:11
витяг ПДВ_копія.pdf
21 червня 2019 10:11
копія Виписка з ЄДР.pdf
21 червня 2019 10:11
копія статуту.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 18:07
Гарантійний лист 2.pdf
20 червня 2019 18:07
СЕС Canon.pdf
20 червня 2019 18:07
Сертификат Epson L805.pdf
20 червня 2019 18:07
Гарантійний лист.pdf
20 червня 2019 18:07
СЕС БФП EPSON_.pdf
20 червня 2019 18:07
ДОГОВІР.pdf
20 червня 2019 18:07
Цінова пропозиція.pdf
20 червня 2019 18:07
Аналог.дог. відгук.pdf
20 червня 2019 18:07
Довідка без печатки.pdf
20 червня 2019 18:07
Відомості ФОП Виничук.pdf
20 червня 2019 18:07
Установчі док.(підпис).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 81 539,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 08:25

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 08:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
81 539,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір принтери.pdf укладений
10 липня 2019 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 81 539,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 589,83 UAH)