Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника)
Очікувана вартість
1 242 540,00 UAH
UA-2019-06-11-003137-b ● 6553a0c949de4627ab0da1a4c383cddd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Тисмінецька +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2019 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 1 242 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12425.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 послуга
«Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника) (джерело фінансування – власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київ, м. Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс».
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг; джерело фінансування – власні кошти підприємства. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 14:12 |
ЗТД2 Інкасація грошових коштів.docx | |
22 липня 2019 14:12 |
Перелік змін 2.docx | |
20 червня 2019 17:08 |
Перелік змін 1.docx |
22 липня 2019 14:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 липня 2019 14:12 |
ЗТД2 Інкасація грошових коштів.docx
|
||||||
22 липня 2019 14:12 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
20 червня 2019 17:08 |
Перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість працівників
Дата подання: 12 червня 2019 17:07
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:42
п.2.1. ч.2. Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що Учасник має надати довідку Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (ПІБ, кваліфікація, стаж роботи у сфері охорони – зазначити на кожного працівника) - не менше 25-ти охоронників, з наданням копій.
Додатком 5 до ТД визначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Специфікація послуг» в якій зазначено: кількість авто – 3; кількість охоронників в автомобілі – 3; кількість інкасаторів – 3.
Беручи до уваги специфікацію послуг, та зробивши просту калькуляцію: 3 автомобіля, множимо на 3 необхідних охоронників в автомобілі, то виходить, що для надання послуг необхідно лише 9 охоронників.
Запитання!!! Чому Учасник має надати довідку та інформацію про не менше 25-ти охоронників, а не на 9-ть, як то вимагається специфікацією послуг (Додаток 5 до ТД)?????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Загальна кількість охоронників, які одночасно будуть задіяні для виконання умов договору щодо інкасації – складає 9 чоловік. Враховуючи попередній досвід, на випадок щорічної та додаткової відпустки, хвороби, звільнення, переводу і т.і. працівників (охоронників), які одночасно задіяні при інкасації, а також посилення рівня безпеки, за даним кваліфікаційним критерієм вимагається від Учасників надати для підтвердження даного пункту документи, щодо наявності в Учасників у достатній кількості та кваліфікації охоронників для покриття в необхідної кількості на вищезазначені випадки у кількості не менше 25-ти охоронників.
Загальна кількість охоронників, які одночасно будуть задіяні для виконання умов договору щодо інкасації – складає 9 чоловік. Враховуючи попередній досвід, на випадок щорічної та додаткової відпустки, хвороби, звільнення, переводу і т.і. працівників (охоронників), які одночасно задіяні при інкасації, а також посилення рівня безпеки, за даним кваліфікаційним критерієм вимагається від Учасників надати для підтвердження даного пункту документи, щодо наявності в Учасників у достатній кількості та кваліфікації охоронників для покриття в необхідної кількості на вищезазначені випадки у кількості не менше 25-ти охоронників.
чому вимгається надання Аналогічного договору, який не є предметом закупівлі
Дата подання: 12 червня 2019 17:27
Дата відповіді: 18 червня 2019 15:51
П.4.1. тендерної документації визначено предмет закупівлі: «Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника).
П.5. розділу 3 ТД визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, Учасник надає документи, зазначені в таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
П.п.3.1. п.3 Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що учасник має мати документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору, а саме: Аналогічний договір який підтверджує досвід надання послуг з охорони підприємств, установ чи організацій (не менше 3 цілодобових постів).
Звертаємо вашу увагу, що основними ознаками аналогічного договору є: вид договору; договір повинен бути подібним за змістом, правовою природою та предметом закупівлі.
З огляду на зазначене, та беручи до уваги, що предмет закупівлі «Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (здійснення інкасації грошових коштів від кас Замовника), тому напрошується логічне запитання – чому Замовник вимагає від учасників надання Аналогічного договору, який підтверджує досвід надання послуг з охорони підприємств, установ чи організацій (не менше 3 цілодобових постів), а не аналогічний договір про надання послуг з інкасації?, чому саме не менше 3 цілодобових постів?, ц е попри те, що тендерною документацією визначено графік надання послуг: з 15:00 до 21:00 годин. (Додаток № 5 до ТД).?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що законодавством не визначено поняття "аналогічний договір", тому Замовником визначено аналогічний договір виходячи з коду закупівлі.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що законодавством не визначено поняття "аналогічний договір", тому Замовником визначено аналогічний договір виходячи з коду закупівлі.
Невірне визначення предмета закупівлі
Дата подання: 13 червня 2019 09:58
Дата відповіді: 18 червня 2019 16:06
11.06.2019 року КП «Київпастранс» оголошено закупівлю Охоронних послуг за кодом 79710000-4 за ДК 021:2015. При цьому безпосереднім предметом закупівлі зазначено ЗДІЙСНЕННЯ ІНКАСАЦІЇ ГРОШОВИХ КОШТІВ ВІД КАС ЗАМОВНИКА.
Інкасація коштів – це збирання та доставка інкасаторами згідно з укладеними з клієнтами договорами валютних цінностей клієнтів ДО КАСИ БАНКУ або збирання коштів із підрозділів банку (підпункт 9 пункту 4 розділу I Інструкції з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні, затвердженої Постановою Національного банку України № 29 від 31.03.2017 р.).
ІНКАСАЦІЯ Є БАНКІВСЬКОЮ ПОСЛУГОЮ і для надання зазначених послуг необхідна ліцензія НБУ. Умови та порядок отримання ліцензії встановлено Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації, затвердженого Постановою Правління Національного банку України № 926 від 24.12.2015 р.
Відповідно до проекту договору доданого до тендерної документації, фактично передбачається закупівля різних послуг в рамках однієї закупівлі.
А саме передбачається закупівля послуг із приймання передачі коштів та/або документації Замовника (код 66110000-4 - Банківські послуги) . А також, окремо передбачається охорона уповноважених представників Замовника під час приймання від місць інкасації, доставки до місця призначення та передачі Матеріальних цінностей уповноваженим представникам Замовника (79710000-4 за ДК 021:2015) (розділ 1 проекту Договору).
Однак умови тендерної документації не встановлюють вимоги про:
- наявність у учасників торгів ліцензії на надання банкам послуг з інкасації;
- наявність у учасників працівників, що мають професію інкасатор;
- наявність оперативного автотранспорту третьому класу захисту згідно з Державним стандартом України ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", затвердженим наказом Державного стандарту України від 07 липня 2000 року № 429.
- тощо.
ЗАПИТАННЯ.
1. На якій підставі в одній закупівлі об’єднано різні за змістом предмети закупівлі (охоронні послуги та інкасація коштів)? Відповідь просимо надати з посилання на відповідний нормативно-правовий акт або роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
2. Чому тендерна документація не встановлює вимоги до учасників, щодо наявності у них матеріально-технічної бази, передбаченої вимогами Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації, затвердженого Постановою Правління Національного банку України № 926 від 24.12.2015 р?
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внески зміни до тендерної документації, якими виключити з неї всі вимоги НЕ ПОВ’ЯЗАНІ з наданням Виконавцем ОХОРОННИХ ПОСЛУГ при здійсненні УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ ЗАМОВНИКА переміщення матеріальних цінностей (інкасації).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Замовник ознайомився з Інструкцією з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні, затвердженої Постановою Правління Національного банку України 31.03.2017 № 29, на яку Ви посилаєтесь та звернув увагу, що згідно частини першої розділу І ця Інструкція, розроблена відповідно до Законів України "Про банки і банківську діяльність", "Про Національний банк України", інших нормативно-правових актів, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України (далі - Національний банк), та встановлює норми, що визначають порядок здійснення інкасації коштів і перевезення валютних цінностей банків та їх клієнтів в Україні.
Вимоги цієї Інструкції поширюються на:
1) банки України, їх філії (відділення), філії іноземних банків та клієнтів цих банків;
2) юридичних осіб, які надають банкам послуги з інкасації на підставі відповідної ліцензії Національного банку, отриманої відповідно до вимог Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 24 грудня 2015 року № 926 (зі змінами);
3) підрозділи перевезення цінностей Національного банку (якщо інше не регламентується розпорядчими актами Національного банку).
Наше підприємство, як Ви можете бачити не належить до кола перелічених суб’єктів і розуміємо, що в частині інкасації дані нормативні положення поширюють свою дію ВИКЛЮЧНО на банківські установи.
Таким чином зазначена Інструкція установлює норми, що визначають порядок здійснення інкасації коштів та перевезення валютних цінностей саме у банківських установах.
Також, Ви зауважуєте, що надання послуг з інкасації коштів суб’єктами охоронної діяльності регулюється постановою НБУ від 24.12.2015 № 926 «Про затвердження Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації» (далі – Положення НБУ №926). Слід зазначити, що пунктом 1 Положення НБУ № 926 передбачено, що Це Положення встановлює загальний порядок та умови видачі Національним банком України (далі - Національний банк) юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації. Тобто, дане положення поширюється на послуги з інкасації коштів банків. Постановою Правління Національного банку України 31.03.2017 № 29 також затверджено інструкцію з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні.
Комунальне підприємство «Київпастранс» не є банком, тому відповідно зазначені Інструкція та Положення не поширюються на послуги, стосовно яких ми, як Замовник, проводимо відкриті торги.
Комунальним підприємством «Київпастранс» оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015.
Оскільки п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього.
Тому, вважаємо, що нами вірно визначений предмет закупівлі, тендерна документація повністю відповідає вимогам чинного законодавства і тому, Ваше звернення підлягає відхиленню.
Замовник ознайомився з Інструкцією з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні, затвердженої Постановою Правління Національного банку України 31.03.2017 № 29, на яку Ви посилаєтесь та звернув увагу, що згідно частини першої розділу І ця Інструкція, розроблена відповідно до Законів України "Про банки і банківську діяльність", "Про Національний банк України", інших нормативно-правових актів, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України (далі - Національний банк), та встановлює норми, що визначають порядок здійснення інкасації коштів і перевезення валютних цінностей банків та їх клієнтів в Україні.
Вимоги цієї Інструкції поширюються на:
1) банки України, їх філії (відділення), філії іноземних банків та клієнтів цих банків;
2) юридичних осіб, які надають банкам послуги з інкасації на підставі відповідної ліцензії Національного банку, отриманої відповідно до вимог Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 24 грудня 2015 року № 926 (зі змінами);
3) підрозділи перевезення цінностей Національного банку (якщо інше не регламентується розпорядчими актами Національного банку).
Наше підприємство, як Ви можете бачити не належить до кола перелічених суб’єктів і розуміємо, що в частині інкасації дані нормативні положення поширюють свою дію ВИКЛЮЧНО на банківські установи.
Таким чином зазначена Інструкція установлює норми, що визначають порядок здійснення інкасації коштів та перевезення валютних цінностей саме у банківських установах.
Також, Ви зауважуєте, що надання послуг з інкасації коштів суб’єктами охоронної діяльності регулюється постановою НБУ від 24.12.2015 № 926 «Про затвердження Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації» (далі – Положення НБУ №926). Слід зазначити, що пунктом 1 Положення НБУ № 926 передбачено, що Це Положення встановлює загальний порядок та умови видачі Національним банком України (далі - Національний банк) юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації. Тобто, дане положення поширюється на послуги з інкасації коштів банків. Постановою Правління Національного банку України 31.03.2017 № 29 також затверджено інструкцію з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей банків в Україні.
Комунальне підприємство «Київпастранс» не є банком, тому відповідно зазначені Інструкція та Положення не поширюються на послуги, стосовно яких ми, як Замовник, проводимо відкриті торги.
Комунальним підприємством «Київпастранс» оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015.
Оскільки п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього.
Тому, вважаємо, що нами вірно визначений предмет закупівлі, тендерна документація повністю відповідає вимогам чинного законодавства і тому, Ваше звернення підлягає відхиленню.
про матеріальну базу
Дата подання: 16 червня 2019 16:36
Дата відповіді: 20 червня 2019 12:17
В п.п.1.1, п. 1 Наявність обладнання та матеріально – технічної бази Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що Учасник має надати: Довідку про наявність у підприємства обладнання моніторингу (контролю) шляхів пересування охоронників із зазначенням типів пристроїв та наданням підтверджувальних документів (видаткової накладної на придбання або договору оренди).
Запитання : Які саме шляхи пересування охоронників має на увазі Замовник, яка кількість обладнання повинна бути в наявності в Учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Вид послуг це здійснення інкасації кас та здача виручки (грошових коштів) у банк або пункт збору виручки. Під час надання даного виду послуг охоронники переміщуються від одного пункту до іншого. Відповідно Замовнику потрібно мати інформацію про шляхи переміщення охоронників під час надання послуг. Кількість обладнання яка повинна бути в наявності в Учасника повинна бути достатньою для здійснення моніторингу (контролю) шляхів пересування охоронників під час надання послуг.
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Вид послуг це здійснення інкасації кас та здача виручки (грошових коштів) у банк або пункт збору виручки. Під час надання даного виду послуг охоронники переміщуються від одного пункту до іншого. Відповідно Замовнику потрібно мати інформацію про шляхи переміщення охоронників під час надання послуг. Кількість обладнання яка повинна бути в наявності в Учасника повинна бути достатньою для здійснення моніторингу (контролю) шляхів пересування охоронників під час надання послуг.
про транспорт інкасації
Дата подання: 16 червня 2019 16:37
Дата відповіді: 20 червня 2019 12:23
В Додатку 5 до ТД визначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Специфікація послуг» в якій зазначено: кількість авто для здійснення інкасації – 3.
В технічних вимогах та в Додатку 2 до ТД відсутні вимоги для цього авто а в п.1 Додатка 2 до ТД взагалі не вимагається наявність цього транспорту.
Запитання: На яких автомобілях Виконавець повинен проводити інкасацію, чи повинні вони відповідати вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність» та мати спеціальні прилади і які саме. Який документ повинен надати Учасник на підтвердження авто для здійснення інкасації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Для відповідності вимогам тендерної документації та здійснення своєї охоронної діяльності Учасник повинен проводити інкасацію за допомогою транспорту реагування відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність». Відповідно до ч.12 Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960 обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог:
1. засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів;
2. на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності);
3. на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої);
4. використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Наявність в Учасника, що відповідає Закону України «Про охоронну діяльність», є обов’язковою. Документальне підтвердження наявності даного транспорту не вимагається.
Для відповідності вимогам тендерної документації та здійснення своєї охоронної діяльності Учасник повинен проводити інкасацію за допомогою транспорту реагування відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність». Відповідно до ч.12 Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18.11.2015 № 960 обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог:
1. засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів;
2. на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності);
3. на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої);
4. використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Наявність в Учасника, що відповідає Закону України «Про охоронну діяльність», є обов’язковою. Документальне підтвердження наявності даного транспорту не вимагається.
про працівників
Дата подання: 16 червня 2019 16:59
Дата відповіді: 20 червня 2019 12:25
В Додатку 5 до ТД визначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Специфікація послуг» в якій зазначено: кількість охоронників – 3, кількість інкасаторів - 3.
В технічних вимогах та в Додатку 2 до ТД відсутні вимоги для співробітників Учасника – інкасаторів, а в п.2 Додатка 2 до ТД наявність працівників відповідної кваліфікації взагалі не вимагається наявність в штаті Учасника інкасаторів.
Запитання : Яким вимогам повинні відповідати співробітники Учасника інкасатори ? Яка їх повинна бути кількість осіб, якщо в п.2.1 зазначено вимога Замовника мати в штаті Учасника охоронників не менш 25 осіб ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Співробітники Учасника інкасатори повинні відповідати кваліфікаційним вимогам персоналу охорони, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Загальна кількість працівників має бути не менш 25 осіб.
Співробітники Учасника інкасатори повинні відповідати кваліфікаційним вимогам персоналу охорони, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Загальна кількість працівників має бути не менш 25 осіб.
підтверджуючі документи на придбання
Дата подання: 16 червня 2019 17:28
Дата відповіді: 20 червня 2019 12:28
В п.п.1.6, п. 1 Наявність обладнання та матеріально – технічної бази Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що Учасник має надати "Довідку про наявність пломб та інкасаційних сумок з наданням підтверджуючих документів про придбання".
Запитання: На яку кількість пломб та інкасаційних сумок Учасник повинен надати підтверджуючі документи на придбання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Учасник повинен надати підтверджуючі документи на придбання пломб та інкасаційних сумок в кількості не менше ніж 2 інкасаційні сумки на об’єкт інкасації та не менше ніж 2 пломби на кожен день інкасації.
Учасник повинен надати підтверджуючі документи на придбання пломб та інкасаційних сумок в кількості не менше ніж 2 інкасаційні сумки на об’єкт інкасації та не менше ніж 2 пломби на кожен день інкасації.
запитання щодо періодів отримання документів
Дата подання: 16 червня 2019 17:33
Дата відповіді: 20 червня 2019 12:37
В п. 2.2 п. 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що Учасник має надати Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. Таблиці 1 тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме:
2.2.1. Документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) на кожного працівника, зазначеного в довідці пункту 2.1., (при цьому охоронці, які будуть задіяні в охороні об’єкту замовника, повинні мати не менше 3 розряду);
2.2.2. Документи на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог підпункту 2.1. Таблиці 1 тендерної документації, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
2.2.3. Документ на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог підпункту 2.1., який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий не раніше 2018 року.
Запитання :
Який термін дії документів які вимагаються п.п.22.1 та 2.2.2 ?
Якими правовими актами керувався Замовник встановлюючи максимальний термін отримання документів вказаних в п.п.2.2.3 18 місяців тобто до 31 грудня 2017 року ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Законодавством не встановлено строку дійсності документа про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець).
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих» працівники, які для виконання своїх професійних завдань і обов’язків повинні мати дозвіл на право придбання, зберігання, носіння, перевезення і використання зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони, боєприпасів, вибухових речовин і матеріалів мають проходити огляди один раз на три роки. Тобто строк дійсності Довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду становить три роки.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» працівники підприємств, установ та організацій, які для виконання своїх професійних обов'язків мають отримати, носити і використовувати вогнепальну зброю, в тому числі працівники воєнізованої охорони незалежно від відомчого підпорядкування періодичний профілактичний наркологічний огляд проводиться один раз на рік. Тобто термін дії сертифіката про проходження профілактичного наркологічного огляду становить три роки.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» під час прийняття на роботу Учасник зобов’язаний отримати від охоронців документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Документ має бути актуальним та дійсним на дату проведення Замовником торгів. Тому вимога, щодо терміну отримання документа, є обґрунтованою та доцільною в даному тендері.
Законодавством не встановлено строку дійсності документа про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець).
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих» працівники, які для виконання своїх професійних завдань і обов’язків повинні мати дозвіл на право придбання, зберігання, носіння, перевезення і використання зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони, боєприпасів, вибухових речовин і матеріалів мають проходити огляди один раз на три роки. Тобто строк дійсності Довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду становить три роки.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» працівники підприємств, установ та організацій, які для виконання своїх професійних обов'язків мають отримати, носити і використовувати вогнепальну зброю, в тому числі працівники воєнізованої охорони незалежно від відомчого підпорядкування періодичний профілактичний наркологічний огляд проводиться один раз на рік. Тобто термін дії сертифіката про проходження профілактичного наркологічного огляду становить три роки.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» під час прийняття на роботу Учасник зобов’язаний отримати від охоронців документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме: документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Документ має бути актуальним та дійсним на дату проведення Замовником торгів. Тому вимога, щодо терміну отримання документа, є обґрунтованою та доцільною в даному тендері.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-11-003137-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35417125
Дата подання: 16 червня 2019 16:44
Дискримінаційна вимога щодо розголошення конфіденційної інформації
В п.п.1.1, п. 1 Наявність обладнання та матеріально – технічної бази Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що Учасник має надати: довідку (лист) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за підписом уповноваженої посадової особи. Довідка (лист) повинна(-нен) містити адресу, де знаходиться пульт централізованого спостереження (моніторингова станція) в м. Києві, із зазначенням його марки (моделі).
В п.п.1.1.1 Замовник дозволяє оренду пульта централізованого спостереження (моніторингової станції) який по технічних можливостях може знаходитись в любому регіоні України , крім того адрес знаходження пульта являється комерційною таємницею так як існує загроза його знищення (усунення)не тільки фізичним шляхом але і за рахунок радіотехнічних пристроями шляхом здійснення перешкод та блокування сигналу тривога з охороняємого об’єкту,
крім того орендодавець пульта централізованого спостереження (моніторингової станції) може бути категорично проти розміщення інформації про місцезнаходження пульта в відкритих джерелах інформації зокрема системи «Прозорро».
Вимагаємо виключити з тендерної документації вимоги надати: " Довідку (лист) повинна(-нен) містити адресу, де знаходиться пульт централізованого спостереження (моніторингова станція) в м. Києві, із зазначенням його марки (моделі)" , як дискримінаційну вимогу що розголошує конфіденційну інформацію.
Розгорнути
Згорнути
В п.п.1.1.1 Замовник дозволяє оренду пульта централізованого спостереження (моніторингової станції) який по технічних можливостях може знаходитись в любому регіоні України , крім того адрес знаходження пульта являється комерційною таємницею так як існує загроза його знищення (усунення)не тільки фізичним шляхом але і за рахунок радіотехнічних пристроями шляхом здійснення перешкод та блокування сигналу тривога з охороняємого об’єкту,
крім того орендодавець пульта централізованого спостереження (моніторингової станції) може бути категорично проти розміщення інформації про місцезнаходження пульта в відкритих джерелах інформації зокрема системи «Прозорро».
Вимагаємо виключити з тендерної документації вимоги надати: " Довідку (лист) повинна(-нен) містити адресу, де знаходиться пульт централізованого спостереження (моніторингова станція) в м. Києві, із зазначенням його марки (моделі)" , як дискримінаційну вимогу що розголошує конфіденційну інформацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2019 16:12
Прийнято рішення задовольнити вимогу
Номер вимоги: UA-2019-06-11-003137-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35417125
Дата подання: 16 червня 2019 17:18
Незаконне використання радіоелектронного засобу в регіоні
В п.п.1.5, п. 1 Наявність обладнання та матеріально – технічної бази Таблиці 1 Додатку 2 ТД визначено, що Учасник має надати: Дозвіл на експлуатацію радіоелектронних засобів, на користування радіостанціями потужністю не менше 2 Вт, виданих Учаснику для експлуатації в регіоні м. Києва та/або Київської обл., дійсних на весь період надання послуг з охорони за цією закупівлею, в кількості не менше 3-х та копію договору з ДП «Українським державним центром радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності». В Додатку 5 до ТД визначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Специфікація послуг» в якій зазначено адреси місць інкасації, всі об’єкти знаходяться в місті Києві, тобто надання та використання дозволу на експлуатацію радіоелектронних засобів регіону Київська обл. не являється законним.
Вимагаємо виключити в п.п.1.5 Дозволи на використання радіостанцій які мають регіон користування тільки Київська обл.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо виключити в п.п.1.5 Дозволи на використання радіостанцій які мають регіон користування тільки Київська обл.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 16:09
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-06-11-003137-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35417125
Дата подання: 16 червня 2019 17:39
Про дискримінаційну вимогу про наявність у працівників учасника зброї
В Додатку 5 до ТД визначено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Специфікація послуг» та Технічні вимоги в яких зазначено що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в штаті підприємства співробітників, які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону та застосування посадових функцій щодо правопорушення (на підтвердження надати копії дозволів МВС України на право зберігання, носіння зброї (не менше ніж на 3 працівника).
Жодним законодавчим актом України не передбачено надання охоронникам право зберігання та носіння зброї крім спецзасобів передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 Київ тобто :
Бронежилети
Захисні каски
Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії
Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
Гумові кийки
Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання
Електрошокові пристрої
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною як прописану під конкретного Учасника
ВИМАГАЄМО виключити з обов’язків виконавця Технічних вимог виключити дискримінаційну вимогу що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в штаті підприємства співробітників, які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону та застосування посадових функцій щодо правопорушення (на підтвердження надати копії дозволів МВС України на право зберігання, носіння зброї (не менше ніж на 3 працівника).
Розгорнути
Згорнути
Жодним законодавчим актом України не передбачено надання охоронникам право зберігання та носіння зброї крім спецзасобів передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 Київ тобто :
Бронежилети
Захисні каски
Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії
Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
Гумові кийки
Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання
Електрошокові пристрої
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною як прописану під конкретного Учасника
ВИМАГАЄМО виключити з обов’язків виконавця Технічних вимог виключити дискримінаційну вимогу що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в штаті підприємства співробітників, які чинним законодавством наділені правами та повноваженнями на озброєну охорону та застосування посадових функцій щодо правопорушення (на підтвердження надати копії дозволів МВС України на право зберігання, носіння зброї (не менше ніж на 3 працівника).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 16:25
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-11-003137-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42020218
Дата подання: 21 червня 2019 20:52
Дата подання: 21 червня 2019 20:52
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 червня 2019 20:45
Рішення від 25.06.2019 № 8335 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 червня 2019 20:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2019 №9267.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 19:35
Рішення від 10.07.2019 №9267.pdf
Дата публікації: 15 липня 2019 22:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення органу оскарження є обов'язковими для виконання замовниками.
Дата виконання рішення замовником: 22 липня 2019 14:13
Номер скарги: UA-2019-06-11-003137-b.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ФЕДЕРАЦІЯ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42020218
Дата подання: 24 липня 2019 23:16
Дата подання: 24 липня 2019 23:16
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 29.07.2019 № 10199.pdf
Дата публікації: 29 липня 2019 20:38
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ" #37515980 |
Переможець |
1 224 840,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:14
|
повідомлення ДУ2 53.19-289ТОВ ХОП ШЕРИФ ч 5 ст 36.docx | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:13
|
повідомлення ДУ2 53.19-289ТОВ ХОП ШЕРИФ ч 5 ст 36.docx | зміни до договору |
23 грудня 2019 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2019 16:25
|
повідомлення ду 1 узгоджене зменшення ціни договір 53 19 289 ТОВ Шериф.docx | зміни до договору |
22 серпня 2019 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 15:56
|
53.19-289.pdf | укладений |
22 серпня 2019 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1. Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума договору після внесення змін: 1 224 754,69 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 53.19-289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 53.19-289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |