Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво алеї набережної з велодоріжкою від вул. Підгірна до траси Р-30 в. м. Ірпінь Київської області "
Очікувана вартість
34 242 276,00 UAH
UA-2019-06-11-002686-b 7115af37ea07406fa1458efc8ff8962d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Калита

+380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05408846
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а
Контактна особа: Ольга Калита
+380459757552
viddiljkgirpin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 12:40
Очікувана вартість: 34 242 276,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 171 211,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи

Будівництво алеї набережної з велодоріжкою від вул. Підгірна до траси Р-30 в. м. Ірпінь Київської області "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, Ірпніь, (прибережна зона від вул. Підгірна до траси Р-30)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45243510-0 — Спорудження набережних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник за необхідності може здійснити попередню оплату авансу Генпідряднику відповідно до постанови КМУ № 117 від 23.04.2014 року в розмірі до 30 % від суми договору № (р/р 37122117002541 Держказначейська служба України, м.Київ), із врахуванням внесених змін Постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2018 р. № 1074 (доповнено пунктом 2.1. «Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім'я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг. Генпідрядник зобов’язується використати одержаний аванс в строк не більше тримісячного терміну з моменту початку будівельних робіт на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. По закінченні тримісячного терміну з моменту початку будівельних робіт невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 15:56
Електронний підпис
11 червня 2019 15:55
Додаток_1.docx
11 червня 2019 15:55
Додаток 3.pdf
11 червня 2019 15:55
додаток -2.doc
11 червня 2019 15:55
Тендерна_документацiя.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 червня 2019 15:09
Коментар щодо відміни: здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили», у зв’язку із необхідністю доопрацювати, відкоригувати та перевірити технічні та інші вимоги до предмета закупівлі
Документи:
14 червня 2019 15:05
Електронний підпис
14 червня 2019 15:04
Протокол.pdf