Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ- 2122 на шасі МАЗ-4371N2 ( або еквівалент)
Очікувана вартість
1 680 000,00 UAH
UA-2019-06-11-002203-b a97258aba52e4ee3bc6725756b78b1aa
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Нерубайська сільська рада Біляївського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04377753
Місцезнаходження замовника: 67661, Україна, Одеська обл., с. Нерубайське, пл. Партизан, 4
Контактна особа замовника: Юлія Вікторівна Кошова
+380487737924
julinet@bigmir.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 15:33
Очікувана вартість: 1 680 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ- 2122 на шасі МАЗ-4371N2 ( або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67661, Україна, Одеська область, с. Нерубайське, пл. Партизан,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Договором здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами двостороннього Акту приймання-передачі та/або видаткової накладної. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 червня 2019 14:51
Електронний цифровий підпис
11 червня 2019 14:48
Проект Договору.doc
11 червня 2019 14:48
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-08-000015 ● 9fee86f0edc341b7853da375d3e9f035
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-08 15:02:24
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2019 Одеса № 237
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 08.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2019 № 237
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-06-11-002203-b 11.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-08 15:07:11

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (сміттєвоз з боковим завантаженням АТ-2122 на шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент))» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-11-002203-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатекс» (далі - ТОВ «Торговий дім «Альфатекс») умовам пункту 1 розділу 3 тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не завантажено в електронну систему закупівель інформацію про відповідний пошуковий код результатів надання адміністративної послуги при цьому у ТД зазначено, що у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати інформацію про відповідний пошуковий код результатів надання адміністративної послуги (наданий статут затверджено протоколом загальних зборів засновків ТОВ «Торговий дім «Альфатекс» від 25.01.2019; а відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань дата запису в цьому реєстрі – 28.01.2019)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-08 16:43:44

Пояснення на запит

На Ваш запит повідомляємо наступне:
Тендерним комітетом Нерубайської сільської ради Біляївського району Одеської області (далі - ТК) було оголошено закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ-2122 на шасі МАЗ-4371N2 (або еквівалент))» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-11-002203-b). На засіданні ТК від 01 липня 2019 року, протокол № 08-02-10.2 за результами розгляду та оцінки тендерних пропозицій було визначено переможцем процедури закупівлі: “ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ- 2122 на шасі МАЗ-4371N2 ( або еквівалент)) (ID: a97258aba52e4ee3bc6725756b78b1aa ; ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-11-002203-b) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС", пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації, також було прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" . Дійсно, згідно з умовам пункту 1 розділу 3 тендерної документації (далі - ТД) учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності) (для учасника - юридичної особи). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати інформацію про відповідний пошуковий код результатів надання адміністративної послуги. ТК не догледів те, що у своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" не надав інформацію про відповідний пошуковий код результатів надання адміністративної послуги.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону виявлене за результатами моніторингу Південним офісом Держаудитслужби закупівлі за предметом “ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ- 2122 на шасі МАЗ-4371N2 ( або еквівалент)) (ID: a97258aba52e4ee3bc6725756b78b1aa ; ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-11-002203-b) усунуто шляхом відміни торгів, відповідно до ч.1 ст.31 Закону.

2019-07-10 14:24:59

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Нерубайська сільська рада Біляївського району Одеської області, 04377753, Україна, с. Нерубайське, пл. Партизан, 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ- 2122 на шасі МАЗ-4371N2 ( або еквівалент), 1680000UAH, 34140000-0, ДК021, 1, штука
  3. Інформація про оприлюднення: a97258aba52e4ee3bc6725756b78b1aa, 2019-06-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 08 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Нерубайської сільської ради Біляївського району Одеської області (далі –Замовник) від 11.06.2019, тендерну пропозицію товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Альфатекс» (далі - ТОВ «Торговий дім «Альфатекс»), протокол засідання тендерного комітету від 01.07.2019 № 08-02-10.2 щодо прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір, відповідь Замовника на запит на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 08.07.2019. За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торговий дім «Альфатекс» не відповідає умовам тендерної документації Замовника через наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково учаснику необхідно надати інформацію про відповідний пошуковий код результатів надання адміністративної послуги. Учасник торгів ТОВ «Торговий дім «Альфатекс» у складі своєї тендерної пропозиції не надав інформацію про відповідний пошуковий код результатів надання адміністративної послуги, чим не дотримано вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації (наданий учасником у складі своєї тендерної пропозиції статут затверджено протоколом загальних зборів засновків ТОВ «Торговий дім «Альфатекс» від 25.01.2019; а відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань дата запису в цьому реєстрі – 28.01.2019). Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім «Альфатекс» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. При цьому Замовник визнав переможцем ТОВ «Торговий дім «Альфатекс» та оприлюднив 01.07.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір., 09 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2019-07-10 14:33:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС" 1 677 000,00
UAH з ПДВ
1 674 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Н.В.П." 1 675 000,00
UAH з ПДВ
1 675 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 10:34
sign.p7s
02 липня 2019 10:33
пропозиція.jpg
01 липня 2019 17:03
sign.p7s
01 липня 2019 17:03
документи переможця.pdf
27 червня 2019 16:31
sign.p7s
26 червня 2019 10:41
sign.p7s
26 червня 2019 10:40
Технічне завдання.pdf
26 червня 2019 10:40
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 червня 2019 10:40
Статут.pdf
26 червня 2019 10:40
ст.17.pdf
26 червня 2019 10:40
Проект договору.pdf
26 червня 2019 10:40
Інші довідки.pdf
26 червня 2019 10:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 15:30
обладнання.pdf
14 червня 2019 15:30
наявність працівників.jpg
14 червня 2019 15:30
технічна частина.pdf
14 червня 2019 15:30
стаття17.pdf
14 червня 2019 15:30
пропозиція.pdf
14 червня 2019 15:30
захист довкілля.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС"
#42775998
Переможець 1 674 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 16:38

Документи

01 липня 2019 16:38
sign.p7s
01 липня 2019 16:37
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕКС"
#42775998
1 674 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 16:38
sign.p7s
01 липня 2019 16:37
Протокол розгляду.PDF

Інформація про відміну

Дата скасування
10 липня 2019 14:24
Причина скасування
Відмінити відкриті торги на закупівлю: “ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз з боковим завантаженням АТ- 2122 на шасі МАЗ-4371N2 ( або еквівалент)) (ID: a97258aba52e4ee3bc6725756b78b1aa ; ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-11-002203-b) відповідно до ч.1 ст.31 Закону.
Документи
10 липня 2019 14:21 Протокол відміни.PDF
10 липня 2019 14:21 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку