Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки медичні
Очікувана вартість
19 626,60 UAH
UA-2019-06-11-002115-b ● 676d406d16ef4b6895c70f00cd5cf0c5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984398 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гусенка, 13 |
Контактна особа: |
Юлія Мартиненко +380503214055 ulialypka7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2019 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 15:59 |
Очікувана вартість: | 19 626,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 196,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47317 штука
Бланки медичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Гусенка, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10-ти календарних днів з моменту поставки товару. У разі затримки фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Постачальником протягом десяти робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
обгортка тверда, це яка???
Дата подання: 11 червня 2019 15:08
Дата відповіді: 11 червня 2019 15:32
1,5 мм, вінілова обтяжка або хромерзац??? аркуші на внутрішньому блоку журналів - офсет чи газетка?
Відповідь: аркуші всередені журналу офсет,переплет жерсткий
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-11-002115-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Коваленко М.Д., Код ЄДРПОУ:3585704138
Дата подання: 19 червня 2019 19:04
Безпричинная діскваліфікація
1) По-перше даний тендер ви не можете порівнювати з попереднім.
Ще до проведення тендера вас було проінформувати, що у друкарні багато роботи і виконати в термін ваше замовлення ми не зможемо. Але у відповідь ми отримали прохання все одно приступити до участі в тендері. В результаті проведеного тендера ми виграли його. Все обговорили за термінами. І приступили до виконання. В результаті роботи вами не були надані правильні макети (кількість сторінок не відповідало заявленим в тендері) .Що призвело до збільшення термінів виконання. Ви вимагали заміни тільки там де нами були допущені помилки в верстці макетів (які ми за умовами тендеру взагалі не повинні були робити). Якщо ви не були задоволені нашою роботою існує процедура за договором щодо накладення штрафів, пені та т.д. і т.п. Дана процедура не була проведена. Відповідно вас все влаштувало. Усунення браку було проведене строго за договором в термін. А шлюб зустрічається на будь-якому підприємстві.
Відповідно, дану дискваліфікацію можна розглядати як дискримінаційну і що ви вступили в змову з ФОП Шлюпенковим О.А ..
Ми вважаємо що відхилення нашої пропозиції не є доцільним і призводе до звеличення видатків бюджету України.
Розгорнути
Згорнути
Ще до проведення тендера вас було проінформувати, що у друкарні багато роботи і виконати в термін ваше замовлення ми не зможемо. Але у відповідь ми отримали прохання все одно приступити до участі в тендері. В результаті проведеного тендера ми виграли його. Все обговорили за термінами. І приступили до виконання. В результаті роботи вами не були надані правильні макети (кількість сторінок не відповідало заявленим в тендері) .Що призвело до збільшення термінів виконання. Ви вимагали заміни тільки там де нами були допущені помилки в верстці макетів (які ми за умовами тендеру взагалі не повинні були робити). Якщо ви не були задоволені нашою роботою існує процедура за договором щодо накладення штрафів, пені та т.д. і т.п. Дана процедура не була проведена. Відповідно вас все влаштувало. Усунення браку було проведене строго за договором в термін. А шлюб зустрічається на будь-якому підприємстві.
Відповідно, дану дискваліфікацію можна розглядати як дискримінаційну і що ви вступили в змову з ФОП Шлюпенковим О.А ..
Ми вважаємо що відхилення нашої пропозиції не є доцільним і призводе до звеличення видатків бюджету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 15:39
На Вашу вимогу пояснюємо.
Відповідно до чинного законодавства про публічні закупівлі замовник сам , на свій розсуд приймає рішення щодо переможця закупівель, а також дискваліфікації учасників. Крім вартості закупівлі , є важливий показник раціонального використання бюджетних коштів - якість поставленого товару або наданої послуги, а також терміни, виконання або постачання. Попередньо, згідно з договором № від 15.03.2019 р. заклад мав негативний досвід з термінів постачання,та якості продукції наданих вашим підприємством.
Крім того залишаємо за собою право звернутись до суду з приводу необгрунтованого звинувачення в нашу адресу , у змові з ФОП Шлюпенков.
Відповідно до чинного законодавства про публічні закупівлі замовник сам , на свій розсуд приймає рішення щодо переможця закупівель, а також дискваліфікації учасників. Крім вартості закупівлі , є важливий показник раціонального використання бюджетних коштів - якість поставленого товару або наданої послуги, а також терміни, виконання або постачання. Попередньо, згідно з договором № від 15.03.2019 р. заклад мав негативний досвід з термінів постачання,та якості продукції наданих вашим підприємством.
Крім того залишаємо за собою право звернутись до суду з приводу необгрунтованого звинувачення в нашу адресу , у змові з ФОП Шлюпенков.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коваленко М.Д. #3585704138 |
Відхилено |
11 738,50
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 14:30
|
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович #2919312898 |
Переможець |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 12:38
|
договір.pdf.pdf | укладений |
26 червня 2019 12:24
|