Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування металопластикових вікон та дверей
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-06-11-001421-a ee1431cda464458ab8376a80e062e5fa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігор Миколайович

+38(093)-040-37-73 BONDARENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Бондаренко Ігор Миколайович
+38(093)-040-37-73
BONDARENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3311 посл.
послуги з технічного обслуговування металопластикових вікон та дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг протягом 20 банківських днів з дня пдписання сторонами акту приймання Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 16:21
вікна.doc
02 липня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 16:21
вікна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні завдання
Дата подання: 14 червня 2019 11:29
Дата відповіді: 02 липня 2019 16:40
Надайте будь ласка технічне завдання (креслення вікон)
Відповідь: Заміна поворотно-відкидної фурнітури для металопластикового вікна, розмір стулки 600*2100 к-т. -15 шт
Заміна поворотно-відкидної фурнітури для металопластикового вікна, розмір стулки 900*1400 к-т -12 шт.
Заміна поворотно-відкидної фурнітури для дерев’яного євровікна, розмір стулки 500*1200 к-т -8 шт.
Заміна поворотно-відкидної фурнітури для дерев’яного євровікна, розмір стулки 700*1700 к-т.- 5 шт.
Заміна поворотно-відкидної фурнітури для алюмінієвого вікна (вентильованого фасаду REYNOBOND, розмір стулки 800*2100, профіль "європаз") к-т -5 шт.

Інформація про відміну

Дата відміни
09 липня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій