«Реконструкція Малівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Терновій, 37 в с. Малеве Демидівського району Рівненської області (благоустрій території, реконструкція даху, зовнішнє опорядження фасадів, протипожежні заходи)» (ДК 021:2015: код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
15 319 682,00 UAH
UA-2019-06-11-001359-a ac42e6896e78459e83bb6feb709a8770
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Боремельська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04386580
Місцезнаходження замовника: 35210, Україна, Рівненська обл., с.Боремель, Першотравнева 64
Контактна особа замовника: Корінь Віктор Михайлович
380673636313
sr_boremel@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 13:56
Очікувана вартість: 15 319 682,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 196,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельно-монтажні роботи по об'єкту «Реконструкція Малівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Терновій, 37 в с. Малеве Демидівського району Рівненської області (благоустрій території, реконструкція даху, зовнішнє опорядження фасадів, протипожежні заходи)»
Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція Малівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Терновій, 37 в с. Малеве Демидівського району Рівненської області (благоустрій території, реконструкція даху, зовнішнє опорядження фасадів, протипожежні заходи)»
(ДК 021:2015: код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Дата виставлення рахунку Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт згідно з актами приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-21-000007 ● df3aa440db7c4b69ae6353a574d6d7ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-21 15:50:34
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.06.2019 № 28

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о начальника управління ОЛЕНА ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2019 № 28.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-06-11-001359-a 11.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

В межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція Малівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Терновій, 37 в с. Малеве Демидівського району Рівненської області (благоустрій території, реконструкція даху, зовнішнє опорядження фасадів, протипожежні заходи)» повідомляємо про те, що було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку. Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів додано інформацію, передбачену пунктом «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «10-2. Джерело фінансування закупівлі».

2019-06-27 15:52:35

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Боремельська сільська рада, 04386580, Україна, с.Боремель, Першотравнева 64
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція Малівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Терновій, 37 в с. Малеве Демидівського району Рівненської області (благоустрій території, реконструкція даху, зовнішнє опорядження фасадів, протипожежні заходи)» (ДК 021:2015: код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), 15319682UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: ac42e6896e78459e83bb6feb709a8770, 2019-06-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Боремельською сільською радою Демидівського району Рівненської області від 11.06.2019 № 30. За результатами аналізу закупівлі встановлено в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктами «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі»., 25 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" 14 400 000,00
UAH з ПДВ
13 940 407,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 15 199 976,40
UAH з ПДВ
13 946 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 14 981 990,00
UAH з ПДВ
14 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 14 618 436,00
UAH з ПДВ
14 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрбудреммонтаж інжиніринг" 14 749 880,40
UAH з ПДВ
14 749 880,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 13:56
62 (1).bdcu
03 липня 2019 17:29
кошторис.pdf
03 липня 2019 17:29
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2019 17:29
ліцензія.pdf
03 липня 2019 17:29
лист про статут.pdf
03 липня 2019 17:29
Інформація про МТБ.pdf
03 липня 2019 17:29
довідка про санкції.pdf
03 липня 2019 17:29
Відомості ЄДР.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 16:41
sign.p7s
02 липня 2019 16:34
32 bsdu.zip
02 липня 2019 16:34
31 банк.PDF
02 липня 2019 16:34
30 шумськ аналогічний.PDF
02 липня 2019 16:34
28 відомості єдрпоу.PDF
02 липня 2019 16:34
26 договір оренди тз.PDF
02 липня 2019 16:34
25 ліцензія.PDF
02 липня 2019 16:34
24 витяг пдв виписка.PDF
02 липня 2019 16:34
22 статут опис.PDF
02 липня 2019 16:34
21 паспорт директор.PDF
02 липня 2019 16:34
20 кошториси ч3.PDF
02 липня 2019 16:34
20 кошториси ч2.PDF
02 липня 2019 16:33
20 кошториси ч1.PDF
02 липня 2019 16:33
19 проект договору.PDF
02 липня 2019 16:33
13 гарантійний якість.PDF
02 липня 2019 16:33
11 лист-згода проект.PDF
02 липня 2019 16:33
08 субпірядник.PDF
02 липня 2019 16:33
07 довкілля.PDF
02 липня 2019 16:33
06 бенефіціар.PDF
02 липня 2019 16:33
05 гарантійний ст 17.PDF
02 липня 2019 16:33
04 лист-відгук шумськ.PDF
02 липня 2019 16:33
04 довідка аналогічні.PDF
02 липня 2019 16:33
03 працівники.PDF
02 липня 2019 16:33
02 обладнання.PDF
02 липня 2019 16:33
01 ТП.PDF

Публічні документи

03 липня 2019 15:59
sign.p7s
03 липня 2019 15:54
48-51. Кошториси.pdf
03 липня 2019 15:54
Модель.rar
03 липня 2019 15:54
19-22. Довідки.pdf
03 липня 2019 15:54
31-42. Довідки.pdf
03 липня 2019 15:54
45. Розрахунок зп.pdf
03 липня 2019 15:54
30. Листи-відгуки.pdf
03 липня 2019 15:54
43. Довідка з банку.pdf
03 липня 2019 15:54
18. Витяг.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 18:28
sign.p7s
03 липня 2019 18:27
220.rar
03 липня 2019 18:27
Розрахунок.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА"
#37796796
Відхилено 13 940 407,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 10:09
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Очікує рішення 14 000 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 14:09
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Відхилено 13 946 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 14:09

Актуальні тендери

До пошуку