Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперова продукція
Очікувана вартість
2 439 110,16 UAH
UA-2019-06-11-001265-a e65d6685d82b4c1c9b9b72f6b2486ff1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігор Миколайович

+38(093)-040-37-73 BONDARENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Бондаренко Ігор Миколайович
+38(093)-040-37-73
BONDARENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 12:19
Очікувана вартість: 2 439 110,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162228 пач
паперова продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 20 банківських днів з дня отримання товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 15:50
паперова продукція (туалетний папір..).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 червня 2019 09:31
Дата відповіді: 12 червня 2019 14:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у тендерній документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договоруОцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Щодо одиниць виміру
Дата подання: 12 червня 2019 15:51
Дата відповіді: 20 червня 2019 16:47
Шановний Замовнику. Прохання надати роз`яснення щодо одиниць виміру накладок гігієнічних на унітаз: зазначена у Додатку 5 ТД кількість - 11906 пак - означає: 1. 11906 пачок по 200 шт. в кожній? чи 2. 11906 штук накладок всього? Прохання зазначити, что означає "пак." в стовпчике одиниці виміру? Дякуємо.
Відповідь: 11906 пачок по 200 шт. в кожній
Позиція 4
Дата подання: 13 червня 2019 13:53
Дата відповіді: 20 червня 2019 16:45
В ТЗ на позицію 4 зазначена назва: "Серветка паперова 33*33 (50 шт/уп)", але в той самий час в технічних характеристиках кількість серветок в пачці 20. Так скільки ж насправді потрібно серветок в пачці?
Відповідь: в пачці серветок 20 які упаковані в тару по 50 шт (пачок).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП" 2 106 106,32
UAH з ПДВ
2 106 106,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРЕНД-ВІК ГЕО" 2 204 511,36
UAH з ПДВ
2 204 511,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 15:56
Довіка МВС.pdf
04 липня 2019 15:56
Довіка ДФС.pdf
04 липня 2019 15:56
Витяг ПДВ.pdf
26 червня 2019 13:51
9 Довідка про учасника.pdf
26 червня 2019 13:51
15 Технічні вимоги.pdf
26 червня 2019 13:51
1 Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2019 13:51
11 Лист-згода.pdf
26 червня 2019 13:51
18 Висновки ДСЕС.pdf
26 червня 2019 13:51
6 Довідка про довкілля.pdf
26 червня 2019 13:51
2.1 Лист-відгук.pdf
26 червня 2019 13:51
17 Довідка Додаток 5.pdf
26 червня 2019 13:51
5 Декларації.pdf
26 червня 2019 13:51
10 Проект Договору.pdf
26 червня 2019 13:51
4 Паспорти.PDF

Публічні документи

26 червня 2019 16:40
1 Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2019 16:38
17 Технічні вимоги.pdf
26 червня 2019 16:38
14 Лист згода.pdf
26 червня 2019 16:38
13 Паспорт якості.PDF
26 червня 2019 16:38
11 Статут.pdf
26 червня 2019 16:38
10 Довідка про учасника.pdf
26 червня 2019 16:38
7 Проект Договору.pdf
26 червня 2019 16:38
6 Довідка (довкілля).pdf
26 червня 2019 16:38
5 Довідка (еквівалент).pdf
26 червня 2019 16:38
3 ВІДГУК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"

ТОВ "БРЕНД-ВІК ГЕО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"
#41821131
Переможець 2 106 106,32
UAH з ПДВ
02 липня 2019 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСІ ГРУП"
#41821131
2 106 106,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 18:42
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:45
сканирование0252 (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 16:44
сканирование0014.pdf укладений
23 липня 2019 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: Ф/ЦН-Т-164/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 437 252,20
UAH (в тому числі ПДВ 406 208,70 UAH)