Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень неврологічного відділення та системи внутрішньої зливової каналізації корпусу №1 КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР по провулку Балакірєва, 3А, в м. Харкові (ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 411 158,40 UAH
UA-2019-06-11-001191-b 8636e08f1c6d4495a6eaf8613e26fbae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жибер Світлана Григорівна

380577258176
380577258395
tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://www.skoraya.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Жибер Світлана Григорівна
380577258176,380577258395
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:53
Очікувана вартість: 3 411 158,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 055,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень неврологічного відділення та системи внутрішньої зливової каналізації корпусу №1 КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР по провулку Балакірєва, 3А, в м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються на підставі акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів з дня їх підписання (у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок). 10-2. Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет м. Харкова Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 11:41
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
11 червня 2019 11:40
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 3 358 680,00
UAH з ПДВ
2 805 474,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЄВРОБУД" 3 402 000,00
UAH з ПДВ
2 946 342,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

ПП "ЄВРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 2 805 474,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
2 805 474,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 15:57
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 15:56
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 14:01
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 14:00
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2019 11:04
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
23 липня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 14:57
Договір.pdf укладений
16 липня 2019 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись 651, 654 Цивільного кодексу України, згідно пунктів 11.3., 11.6. Договору, Сторони домовились про таке: Доповнити розділ 1. Договору «Предмет Договору» пунктом 1.6. та викласти в редакції такого змісту: «1.6. Кількість – 1 робота.». Доповнити розділ ІV. Договору «Порядок здійснення оплати» пунктом 4.5. та викласти в редакції такого змісту: «4.5. Джерела фінансування закупівлі – міський бюджет м. Харкова.». 14. Сума договору після внесення змін - 2805474,00 грн. (в тому числі ПДВ 467579,00 грн.) 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити Підрядника у розділі XIII Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" змінено та викладено в новій редакції у зв'язку зі зміною рахунку Підрядника за стандартом IBAN. 14. Сума договору після внесення змін - 2805474,00 грн. (в тому числі ПДВ 467579,00 грн.). 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 11.1.1., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1. розділу ІІІ. Договору «Ціна Договору» змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 2396352,00 грн. (два мільйона триста дев’яносто шість тисяч триста п’ятдесят дві гривні 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 399392,00 грн. (триста дев’яносто девять тисяч триста дев’яносто дві гривні 00 коп.)». Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» в редакції від 15.07.2019 р. змінити та викласти Додаток 1 в новій редакції, що додається до додаткової угоди. Додаток 2 до Договору «Протокол погодження договірної ціни» змінити та викласти Додаток 2 в новій редакції, що додається до додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - 2396352,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 396 352,00
UAH (в тому числі ПДВ 399 392,00 UAH)