Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники та освітлювальна арматура (Настельні світильники)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-06-11-001174-a ba550e4f0c1840ed883c62adb3cef743
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Барабаш Тетяна Олександрівна

380442026081 tender@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Барабаш Тетяна Олександрівна
380442026081
tender@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 19 червня 2019 13:40
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Згідно з додатками до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Світильники та освітлювальна арматура (Настельні світильники)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 червня 2019 09:44
Дата відповіді: 12 червня 2019 10:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
У разі якщо Учасник пропонує еквівалент Товару – інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, надається у формі порівняльної таблиці між характеристиками, які визначені Додатком 1 тендерної документації, та характеристиками Товару, який пропонує Учасник.
Під еквівалентом буде прийнято Товар, який за своїми характеристиками аналогічний до наведеного в таблиці технічних характеристик Додатку 3 тендерної документації .
Так, допускаються, обмежень не має. У разі надання-пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без урахування ПДВ. Учасник самостійно формує цінову пропозицію, враховуючи правовий статут платника податків відповідно законодавства

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-11-001174-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3208106017
Дата подання: 21 червня 2019 09:44
щодо дискваліфікації!
Шановний замовнику! Вимагаємо переглянути рішення оскільки вважаємо порушення є не суттевим і таким що не порушує вимого до закупівлі! Оскілки така Довідка що до санкцій нами завантажена в системі до початку аукціону. По технічним причинам не підписана. Додаємо підписану довідку. І це не є додання нових документів після аукціону! І просимо переглянути рішення і ВИЗНАТИ нас переможцями. Адже головний крітерій це ціна, а ціна в нас дешевше за одиницю на 66,75 грн. Що веде в загалом до растрати на закупівлі 534 грн бюджетних коштів. Що є не гарно!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2019 15:29
Шановний Учаснику!
Відповідно документації закупівлі (файл: 0. Документація для проведення допорогових закупівель) у переліку документів, які мали бути надані для участі у закупівлі передбачені п.6 Зміст і спосіб подання пропозиції та відповідними додатками до закупівлі.
Пропозиція учасника повинна містити довідку у довільній формі в якій учасник зазначає, що він ознайомлений зі змістом Закону України «Про санкції» та Указом Президента від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), та підтверджує відсутність до нього санкцій та обмежувальних заходів.
Учасником ФОП Риженковим А.М. в складі пропозиції надано не підписаний «лист-гарантію щодо дотримання санкційного законодавства», тобто учасником не дотримано вимоги про підтвердження відсутності до нього санкцій та обмежувальних заходів.
Також зазначаємо, що відповідно до п. 5 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Інструкція) на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в електронній системі закупівель (далі - ЕСЗ) шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.
Також, Інструкцією п. 3 розділу І визначено поняття «пропозиція учасника - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником.
Враховуючи викладене, пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-06-11-001174-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3208106017
Дата подання: 21 червня 2019 17:12
Вимога перегляду рышення!
Стосовно вашоі відповіді. Передивітся ще раз і перечитайте довідку яка нами була надана для участі у закупівлі до початку аукціону на етапі прийому пропозицій. В якій зазначено що ми гарантуємо і дотримуємося в своїй діяльності норм чинного законодавства і тих норм яких ви вимагаете, а саме - Закону України «Про санкції» та Указом Президента від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) що і вказано вдовідки. Тим паче в документації вказано довідка повинна буди в довільній формі! Ми написали так як написали. Зміст один і той же! Бо якщо ми пишемо що гарантуємо і дотримуємося цих норм-законів. То виходить що до нас відсутні санкції та обмежувальні заходи. Чи ви вважаєте навпаки? пояніть як це може бути?Ще раз вимагаємо ПЕРЕГЛЯДУ рішення!!! і обрання нас переможцями закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2019 17:48
Шановний Учаснику!
Інформуємо про наступне.
Згідно положень підпункту 1 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» авторизований електронний майданчик – авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Порядок авторизації електронних майданчиків визначається Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 5 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Інструкція), затверджена наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в електронній системі закупівель (далі - ЕСЗ) шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Інструкцією п. 3 розділу І визначено поняття «пропозиція учасника - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником.
Відповідно до вимог Замовника пропозиція учасника повинна містити довідку у довільній формі в якій учасник зазначає, що він ознайомлений зі змістом Закону України «Про санкції» та Указом Президента від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), та підтверджує відсутність до нього санкцій та обмежувальних заходів.
Учасником ФОП Риженковим А.М. в складі пропозиції надано «лист-гарантію щодо дотримання санкційного законодавства»:
- по-перше, не підписаний лист;
- по-друге, не містить підтвердження відсутності до нього (учасника) санкцій та обмежувальних заходів.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» документ це матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі.
З 2003 року в Україні застосовується Національний стандарт України Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації Вимоги до оформлення документів (ДСТУ 4163-2003), затверджений наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. № 55 (далі – ДСТУ 4163-2003).
ДСТУ 4163-2003 установлює склад реквізитів документів; вимоги до змісту і розташовування реквізитів документів; вимоги до бланків та оформлювання документів; вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів. Вимоги цього стандарту щодо оформлювання реквізитів можна поширювати на всі класи уніфікованих систем документації.
Національний стандарт України Діловодство і архівна справа Терміни та визначення понять (ДСТУ 2732-2004), затверджений наказом Держспоживстандарту України від 28 травня 2004 р. № 97 визначає, що Документ, який створила або отримала установа (чи інший суб'єкт господарювання) в процесі діяльності повинен містити реквізити - інформацію, зафіксовану в ньому для його ідентифікування, організування обігу і (або) надання йому юридичної сили.
Види реквізитів визначенні у пункті 4.1 ДСТУ 2732-2004.
Для того, щоб написаний на папері текст став документом, він повинен мати серед іншого необхідні реквізити, які характеризують його як документ, а не текст на папері, а саме: 11 – дата документа та 23 – підпис.
За відсутності відповідних реквізитів (11 та 23) текст викладений на папері не може бути ідентифікований і відповідно за відсутності сукупності ознак не може розглядатися як документ.
Враховуюче вищевикладене, пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі.

Документи подані скаржником

21 червня 2019 09:44
IMG_20190621_0001.pdf

Документи подані скаржником

21 червня 2019 17:12
IMG_20190621_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ 9 600,00
UAH з ПДВ
9 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 10 134,00
UAH з ПДВ
10 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 16:25
Лист-згода.pdf
18 червня 2019 16:25
Щодо захисту довкілля.pdf
18 червня 2019 16:25
Довідка щодо санкцій.pdf
18 червня 2019 16:25
Паспорт.pdf
18 червня 2019 16:25
ІНН.pdf
18 червня 2019 16:25
витяг ЄДР.pdf
18 червня 2019 16:25
Виписка.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 10:50
цінова пропозиція.pdf
18 червня 2019 10:50
проект договору.pdf
18 червня 2019 10:50
документи якості.pdf
18 червня 2019 10:50
аналогічний договір.pdf
18 червня 2019 10:50
19. Виписка (11.02.2019).pdf
18 червня 2019 10:50
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
18 червня 2019 10:50
4. Витяг ЄДРПОУ (24.05.2019).pdf
18 червня 2019 10:50
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2019 10:50
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
18 червня 2019 10:50
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ
#3208106017
Відхилено 9 600,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:20
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 10 134,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:24

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
10 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 16:49
Додаткова угода 1 до НС 2019 від 26 06 19.pdf зміни до договору
16 липня 2019 16:46
Дог НС 2019 26 06 2019.pdf укладений
26 червня 2019 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На звернення постачальника ТОВ "Епіцентр К" від 08 липня 2019 №3800 останній запропонував покращення якості товару без зміни загальної вартості товару, в зв`язку з чим, укладено додаткову угоду №1 від 15.07.2019.
Номер договору про закупівлю: НС/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 134,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 689,00 UAH)