Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі |
Код ЄДРПОУ: | 02145228 |
Місцезнаходження: | 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132 |
Контактна особа: |
Звоздяк Світлана Михайлівна +380486422532 svetllana22@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2019 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у п.2.2., п.3.1 - Договору, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2019 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2019 10:23 |
Любашівка ТД вугілля в форматі Word- 12.06.19.doc | |
11 червня 2019 15:22 |
Любашівка ТД вугілля - 11.06.19.rtf |
25 червня 2019 10:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 червня 2019 10:23 |
Любашівка ТД вугілля в форматі Word- 12.06.19.doc
|
||||||
11 червня 2019 15:22 |
Любашівка ТД вугілля - 11.06.19.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оскільки замовник не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля на своїй території. Поставка буде здійснюватись невеликими партіями в обсягах, зазначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби. Несвоєчасна поставка вугілля може загрожувати підривом опалювального сезону закладів освіти. Як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного). . Крім того дана вимога була встановлена з метою в будь-який момент перед поставкою конкретної партії товару, мати можливість перевірити Замовником якість товару та відповідність зважування вугілля. Адже, не маючи ні складських приміщень ні вагової Замовник належним чином не зможе контролювати кількість та якість поставленого вугілля. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова на території Любашівського району Одеської області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та ваговї на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля. . Відсутність складу у Постачальника у безпосередність близькості до Замовника унеможливлює здійснення таких поставок.
Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині, а лише намагається встановити найзручніші та найвигідніші умови поставки.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-19-000013 ● 7b03f1e79f144b83b3981f4379917100
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2019 11:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2019 Одеса № 208
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 18.06.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.06.2019 № 208
витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
8. UA-2019-06-11-001112-a 11.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Торги відмінено 26.06.2019 року
2019-06-26 14:24:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2019-06-26 14:51:25
Інформація про відміну
Дата відміни: | 26 червня 2019 13:09 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
26 червня 2019 13:09
|
протокол рішення та повідомлення |
26 червня 2019 13:09
|
протокол рішення та повідомлення |
26 червня 2019 13:09
|
протокол рішення та повідомлення |