ДК 021:2015 код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки проектної документації по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей КНП «ЦПМСД №2» Дарницького р-ну м.Києва за адресою м.Київ, вул.Вербицького,5)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-06-11-001072-a 59c84e7c3e1b455fbe83cecaf14fa3c0
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38266365
Вебсайт замовника: http://e-tender.biz
Місцезнаходження замовника: 02091, Україна, Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5
Контактна особа замовника: Борисова Галина Сергіївна
380445645933
gallla1973@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 19 червня 2019 11:30
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

відповідно додатку № 2 до оголошення «Технічне завдання».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки проектної документації по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей КНП «ЦПМСД №2» Дарницького р-ну м.Києва за адресою м.Київ, вул.Вербицького,5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, вул.Вербицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 червня 2019 15:13
Оголошення РП поожежна сигналізація 11.06.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік документів для підтвердження відповідності учасника умовам закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 16:42
Дата відповіді: 12 червня 2019 17:46
Оголошенням про проведення закупівлі передбачається Дозвіл (або документ, що його замінює) на проведення робіт верхолазних та скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади (у випадку, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством). Для проведення робіт з надання послуги з розробки проектної документації не передбачено проведення робіт верхолазних та скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту. Пропонуємо Вам виключити цю вимогу або підтвердити, що відсутність зазначеного дозволу або ліцензії не матиме значення при кваліфікації переможця. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми підтверджуємо, що на етапі надання послуги з розробки проектної документації дозвіл на виконання небезпечних робіт не є обов’язковою вимогою та не буде врахований при кваліфікації переможця.
Документи
Дата подання: 11 червня 2019 16:52
Дата відповіді: 12 червня 2019 17:45
Роз'ясніть будь ласка вимогу щодо надання інженером-проектувальником та інженера-кошторисником страхових полісів у складі ЦП. Що це за страхові поліси та в зв'язку з чим ви їх вимагаєте? Згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства право на проектування в частині пожежної безпеки мають інженера- проектувальники що мають відповідний кваліфікаційний сертифікат та цього достатньо для виконання відповідних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1.1 розділу ДБНВ. 2.5.56-2014 «Інженерне обладнання будинків і споруд СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ». Вимоги цих будівельних норм поширюються на проектування, монтування, уведення до експлуатування і технічне обслуговування систем протипожежного захисту. Ми маємо на увазі майнові інтереси страхувальника, що не заперечують закону і пов’язані з його обов’язком в порядку передбаченим чинним законодавством України, відшкодувати шкоду заподіяну майновим інтересам Третіх осіб при здійснені професійної діяльності експертів та інженерів-проектувальників.
Загальна площа приміщень будівлі
Дата подання: 12 червня 2019 08:42
Дата відповіді: 12 червня 2019 17:45
Для розрахунку вартості розробки робочого проекту просимо вказати загальну площу приміщень будівлі
Відповідь: Площа будівлі становить 18369,9 кв.м.
Відносно експертизи
Дата подання: 12 червня 2019 08:43
Дата відповіді: 12 червня 2019 17:44
У відповідності до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560: «Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій». Просимо видалити вимогу щодо отримання «державної експертної оцінки» та надання гарантійного листа про проходження державної експертної оцінки з додатка № 2 до оголошення, як таку, що не відповідає чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сама експертна оцінка є обов’язковою. Відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», до експертизи може бути залучена експертна організація незалежно від форми власності, а отже не тільки держана.
Щодо погодження робочого проекту в органах Державної служби України
Дата подання: 12 червня 2019 08:45
Дата відповіді: 12 червня 2019 17:44
Відповідно до «Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052, до повноважень ДСНС не входить погодження проектної документації та видача висновків. У відповідності до листа Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 56-6919/261 від 11.05.2019р. «Про надання роз’яснень» органи ДСНС можуть у випадку добровільного звернення фізичної або юридичної особи розглянути проектну документацію СПЗ та надати лист про надання пропозицій до проектної документації. Просимо вилучити вимогу щодо погодження робочого проекту в органах Державної службі України, як таку, що не відповідає чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зважаючи на те, що погодження робочого проекту в органах ДСНС є безоплатним, ця вимога не суперечить чинному законодавству и в свою чергу у випадку такого рішення замовником, органи ДСНС розглядають документацію та надають лист про надання пропозицій до проектної документації.
Щодо підписання актів прийому виконаних будівельних робіт
Дата подання: 12 червня 2019 08:46
Дата відповіді: 12 червня 2019 17:43
Форма КБ-2 – форма акту приймання виконаних будівельних робіт. Послуги з інженерного проектування (предмет закупівлі) – відносяться до проектно-вишукувальних робіт. Просимо видалити вимогу щодо підписання актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2 з додатку № 3 до оголошення, як таку, що не відповідає предмету закупівлі.
Відповідь: Ми підтверджуємо, що на етапі надання послуги з розробки проектної документації, складання та підписання актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2 не вимагаються.
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 12 червня 2019 08:47
Дата відповіді: 12 червня 2019 17:42
Предмет закупівлі – розробка робочого проекту. Просимо вилучити п.11 з додатку № 4 до оголошення, як вимогу, що не відповідає предмету закупівлі.
Відповідь: Ми підтверджуємо, що на етапі надання послуги з розробки проектної документації дозвіл на виконання небезпечних робіт не є обов’язковою вимогою та не буде врахований при кваліфікації переможця.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-11-001072-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 02 липня 2019 09:30
Вимога
Вимагаємо надати ДЕТАЛЬНЕ пояснення - яким конкретно кваліфікаційним та технічним вимогам не відповідала пропозиція ПП "ОХОРОНА-004" і на підставі чого вона була відхилена! Оскільки у Вашому протоколі вказано недостатньо. Тим паче п.9.2. Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” визначає: Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги. Тому ми використовуємо своє право звернутися до Вас, а Ви зобов'язані надати відповідь! Тож очікуємо на аргументоване і детальне роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2019 14:34
Вивчивши пропозицію учасника ПП «ОХОРОНА-004» дійшли висновку, що пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутні позитивні експертні висновки, копія наданого договору аналогічних робіт не завірена та характер виконаних робіт не відповідає умовам тендерної документації, наданий лише один договір (в умовах – не менше двох аналогічних договора)
Розгорнути Згорнути
Пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-06-11-001072-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 03 липня 2019 09:12
Вимога повторна
Шановний Замовнику, доброго дня ще раз! Шкода, що Ви не прочитали нашу вимогу і не зрозуміли, яку відповідь потрібно дати. Дублюємо своє прохання:


Вимагаємо надати ДЕТАЛЬНЕ пояснення - яким конкретно кваліфікаційним та технічним вимогам не відповідала пропозиція ПП "ОХОРОНА-004" і на підставі чого вона була відхилена! Оскільки у Вашому протоколі вказано недостатньо. Тим паче п.9.2. Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” визначає: Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги. Тому ми використовуємо своє право звернутися до Вас, а Ви зобов'язані надати відповідь! Тож очікуємо на аргументоване і детальне роз'яснення.

Також звертаємо увагу, що ми вміємо читати і протокол відхилення нам не потрібно дублювати! Просимо надати детальне роз'яснення - чого саме немає в нашій пропозиції і чому ми були відхилені! Також просимо не вважати, що якщо закупівля допорогова, то учасники нічого не можуть зробити з Вашими незаконними діями! Ми залюбки звернемося до правоохоронних органів з метою притягнення Ваш тендерний комітет до кримінальної відповідальності (якщо Ви не в курсу, що за це передбачено відповідальність, і кримінальну в тому числі). Також залюбки лишимо відгук про Вашу закупівлю на Дозоро, щоб майбутні потенційні учасники бачили, що мають справу з недобросовісним Замовником. Так що - ВДРУГЕ звертаємося з вимогою - надати детальне роз'яснення - ЧОМУ ПРОПОЗИЦІЯ ПП "ОХОРОНА-004" була відхилена.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2019 14:06
Шановний Учаснику!
Повторно надаємо роз’яснення в більш розгорнутому вигляді відносно відхилення вашої тендерної пропозиції:
1. Відсутні завірені копії позитивних експертних висновків проектно-кошторисних документацій за аналогічним предметом закупівлі, раніше виконаних учасником (вимога тендерної документації Додаток 2 – не менше двох позитивних висновків);
2. Копія наданого договору аналогічних робіт не завірена та характер виконаних робіт не відповідає умовам тендерної документації: в договорі зазначено лише встановлення системи пожежної сигналізації без системи оповіщення та управлінням евакуюванням людей;
3. В довідці про працівників п.1 вказана недостовірна інформація, а саме посада Сидоренка Олександра Сергійовича (інженер з ПБ) не відповідає наказу ПП «Охорона-004» №03-К від 28.03.2019 та запису в трудовій книжці, де вказана посада Сидоренка Олександра Сергійовича як «інженер-проектувальник»;
4. В листі-поясненні щодо розряду інженера з пожежної безпеки вказана недостовірна інформація, а саме сертифікат інженера Сидоренка Олександра Сергійовича з кваліфікацією в частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 не дозволяє виконувати роботи для об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (Постанова КМУ №560 від 11.05.2011р.).
Розгорнути Згорнути
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам документації електронних торгів замовника процедури закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-06-11-001072-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В., Код ЄДРПОУ:3160814252
Дата подання: 04 липня 2019 11:57
вимога по неправомірності дискваліфікації ФОП БАЗИЛЬЧУК Д. В.
Вимагаємо надати ДЕТАЛЬНЕ пояснення - яким конкретно кваліфікаційним та технічним вимогам не відповідала пропозиція ФОП БАЗИЛЬЧУК Д. В. і на підставі чого вона була відхилена! Оскільки у Вашому протоколі вказано недостатньо. Тим паче п.9.2. Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” визначає: Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги. Тому ми використовуємо своє право звернутися до Вас, а Ви зобов'язані надати відповідь! Тож очікуємо на аргументоване і детальне роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 липня 2019 13:03
Шановний Учаснику!
Надаємо роз’яснення відносно відхилення вашої тендерної пропозиції:
1. Згідно додатку № 2 до оголошення учасником не надана копія чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами, яка оформлена на ФОП.
2. Завірення копій наданих документів печатками та підписом учасника здійснено з використанням електронно-обчислювальної техніки. Таким чином надані документи є підробними.
Розгорнути Згорнути
Скаргу розглянуто та відхилено
Номер вимоги: UA-2019-06-11-001072-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В., Код ЄДРПОУ:3160814252
Дата подання: 04 липня 2019 12:43
ВИМОГА скасувати рішення про переможця ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
шановний ЗАМОВНИКУ. згідно ваших вимог:
Якісні характеристики предмета закупівлі
1. ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" надав сертифікат відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. АЛЕ наданий документ не стосується вашого предмету закупівлі - Послуги з інженерного проектування.
ISO 9001:2015 надано стосовно будівельних робіт, монтажних та робіт з обслуговування.
Тому ВИМАГАЕМО скасувати рішення про переможця ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
2. Ви вимагали надати - оригінал довідки (гарантійного листа, тощо) за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність не менше двох позитивних експертних висновків ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНИХ документацій за аналогічним предметом закупівлі, раніше виконаних учасником з НАДАННЯМ КОПІЙ ЕКСПЕРТНИХ ВИСНОВКІВ, завірених печаткою та підписом учасника.
Експертний висновок ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНИХ документацій - це або два різних документа з назвою ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА: на робочий проект та на кошторисну частину, або один докуметн з назвою ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ в котрому буде відмитка про проходженя перевірки цих двох розділіл.
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" надав оригінал довідки за підписом учасника , АЛЕ ВІН НЕ НАДАВ по одному договору копію експертної оцінки щодо КОШТОРИСНОЇ ЧАСТИНИ, а по другому копію експертної оцінки на РОБОЧИЙ ПРОЕКТ.
3. Також одна з наданих експертних оцінок не завірена печаткою та підписом учасника, як це вимагав ЗАМОВНИК
Тому ВИМАГАЕМО скасувати рішення про переможця ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 липня 2019 13:04
Шановний Учаснику!
1. Згідно Додатку 2 до оголошення від учасників вимагався сертифікат відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» без уточнень.
2. Цією вимогою малося на увазі чи учасник має досвід виконання робіт з проходження експертизи проектів та кошторисної документації, що було підтверджено довідкою ТОВ «Вікінг Строй» з додатками до неї, затвердженою підписом керівника та печаткою підприємства.
3. Учасник надав довідку з додатками (експертні висновки), завірену підписом керівника та печаткою підприємства, що підтверджує, на наш погляд, завірення документа.
Таким чином ми не бачимо підстав для скасування рішення щодо переможця ТОВ «Вікінг Строй».
Розгорнути Згорнути
Скаргу розглянуто та задоволено
Номер вимоги: UA-2019-06-11-001072-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 05 липня 2019 15:28
Вимагаємо надати ДЕТАЛЬНЕ пояснення
Вимагаємо надати ДЕТАЛЬНЕ пояснення - яким конкретно кваліфікаційним та технічним вимогам не відповідала пропозиція ТОВ "Лугспецтехносервіс" і на підставі чого вона була відхилена! Оскільки у Вашому протоколі вказано недостатньо. Тим паче п.9.2. Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” визначає: Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2019 10:12
Шановний Учаснику!
Згідно додатку №2 до оголошення учасником не надана довідка про попереднє обстеження (огляд) об’єкта для детального визначення обсягу надання послуг.
Таким чином пропозиція ТОВ «ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС» не відповідає вимогам торгів.
Не відповідає вимогам торгів
Номер вимоги: UA-2019-06-11-001072-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38088364
Дата подання: 05 липня 2019 15:29
Вимагаємо надати ДЕТАЛЬНЕ пояснення
Вимагаємо надати ДЕТАЛЬНЕ пояснення - яким конкретно кваліфікаційним та технічним вимогам не відповідала пропозиція ТОВ "Лугспецтехносервіс" і на підставі чого вона була відхилена! Оскільки у Вашому протоколі вказано недостатньо. Тим паче п.9.2. Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” визначає: Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2019 10:11
Шановний Учаснику!
Згідно додатку №2 до оголошення учасником не надана довідка про попереднє обстеження (огляд) об’єкта для детального визначення обсягу надання послуг.
Таким чином пропозиція ТОВ «ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС» не відповідає вимогам торгів.
Не відповідає вимогам торгів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В. 41 936,78
UAH з ПДВ
41 936,78
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 158 561,41
UAH з ПДВ
49 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС" 110 000,00
UAH з ПДВ
59 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 155 322,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" 149 918,93
UAH з ПДВ
149 918,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 15:53
осмотр будівлі.pdf
18 червня 2019 15:52
проект кошторис 2П1.pdf
18 червня 2019 15:52
додаток 1.pdf
18 червня 2019 15:52
проект договірна.pdf
17 червня 2019 22:32
sign.p7s
17 червня 2019 22:30
ISO 9001 БДВ1.pdf
17 червня 2019 22:30
Трудова угода Корф.pdf
17 червня 2019 22:30
лист.pdf
17 червня 2019 22:30
кошторис.pdf
17 червня 2019 22:30
звіт по аудиту ФОПБДВ1.pdf
17 червня 2019 22:30
додаток 1.pdf
17 червня 2019 22:30
договірна ціна.pdf
17 червня 2019 22:30
Довідка про квал.pdf
17 червня 2019 22:30
Довідка ан договори.pdf
17 червня 2019 22:30
довідка 4.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 16:48
sign.p7s
18 червня 2019 16:46
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2019 16:46
Трудова Федорець В.Г..pdf
18 червня 2019 16:46
Трудова Сидоренко О.С..pdf
18 червня 2019 16:46
Трудова Бендрик О.В..pdf
18 червня 2019 16:46
Технічні вимоги.pdf
18 червня 2019 16:46
статут.pdf
18 червня 2019 16:46
рішення про створення.pdf
18 червня 2019 16:46
Про Ліцензію.pdf
18 червня 2019 16:46
про код доступу.pdf
18 червня 2019 16:46
Про Дозволи.pdf
18 червня 2019 16:46
Про довкіля.pdf
18 червня 2019 16:46
повноваження підпису.pdf
18 червня 2019 16:46
Паспорт директора.pdf
18 червня 2019 16:46
наказ про прийняття.pdf
18 червня 2019 16:46
Лист огляду.pdf
18 червня 2019 16:46
лист гарантія.pdf
18 червня 2019 16:46
Кошторис.pdf
18 червня 2019 16:46
інженер-кошторисник.pdf
18 червня 2019 16:46
інженер з ПБ.pdf
18 червня 2019 16:46
звіт до ісо.pdf
18 червня 2019 16:46
експлуатація 439.pdf
18 червня 2019 16:46
ду 439.pdf
18 червня 2019 16:46
договір страхування.pdf
18 червня 2019 16:46
Договір №409 (ЗДО №439).pdf
18 червня 2019 16:46
Гарантійні листи.pdf
18 червня 2019 16:46
відповідність 439.pdf
18 червня 2019 16:46
витяг ПДВ.pdf
18 червня 2019 16:46
акти до 439 голос.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 10:28
sign.p7s
18 червня 2019 10:10
12-По сертификату.pdf
18 червня 2019 10:10
Реквизиты ЛСТС 2016 ukr.doc
18 червня 2019 10:10
13 трудовая.pdf
18 червня 2019 10:10
11 скалолаз.pdf
18 червня 2019 10:10
Ліцензія.pdf
18 червня 2019 10:10
12 Працівники.pdf
18 червня 2019 10:10
9 Довідка про аванс.pdf
18 червня 2019 10:10
Договір.pdf
18 червня 2019 10:10
3 статут.pdf
18 червня 2019 10:10
12 серт.pdf
18 червня 2019 10:10
10 Ліцензія .pdf
18 червня 2019 10:10
6 Договори.pdf
18 червня 2019 10:10
6 договора додаток.pdf
18 червня 2019 10:10
Диплом.pdf
18 червня 2019 10:10
8 Приказ Cтахов.pdf
18 червня 2019 10:10
4 Протокол собрания 29.02.pdf
18 червня 2019 10:10
5 НДС_2015.pdf
18 червня 2019 10:10
- Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 15:18
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2019 15:17
Страховка Тєльнова.pdf
18 червня 2019 15:17
Сертифікат Яковлєв.pdf
18 червня 2019 15:17
Сертифікат Тєльнова.pdf
18 червня 2019 15:17
Сертифікат Макарова.pdf
18 червня 2019 15:17
Сертифікат ISO 9001.pdf
18 червня 2019 15:17
Протокол_26.05.2017.pdf
18 червня 2019 15:17
Модельний статут.pdf
18 червня 2019 15:17
Копії трудових книжок.pdf
18 червня 2019 15:17
Звіт по ISO-9001.pdf
18 червня 2019 15:17
Експертиза Лікарня 18.pdf
18 червня 2019 15:17
Дозвіл_527.17.63.pdf
18 червня 2019 15:16
Договір Макарова.pdf
18 червня 2019 15:16
Договір Лікарня 18.pdf
18 червня 2019 15:16
Договір Зміївська ТЕС.pdf
18 червня 2019 15:16
Договір 36-Д Суми.pdf
18 червня 2019 15:16
Відгук Зміївська ТЕС.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 14:39
sign.p7s
18 червня 2019 14:29
13.7 договiр_Кобрин.pdf
18 червня 2019 14:29
13.6 договiр_Бабюк.pdf
18 червня 2019 14:29
2. Статут.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БАЗИЛЬЧУК Д.В.
#3160814252
Відхилено 41 936,78
UAH з ПДВ
01 липня 2019 11:03
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 49 998,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 11:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС"
#38088364
Відхилено 59 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 11:05
ТОВ УА-СИСТЕМИ
#41210946
Відхилено 90 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 10:35
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
Переможець 149 918,93
UAH з ПДВ
04 липня 2019 10:38

Документи

01 липня 2019 11:03
Притокол 48.pdf

Документи

01 липня 2019 11:04
Протокол 49.pdf

Документи

01 липня 2019 11:05
Протокол 50.pdf

Документи

04 липня 2019 10:32
Протокол 56.pdf

Документи

04 липня 2019 10:37
Протокол 57.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
149 918,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 10:37
Протокол 57.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір 120.pdf укладений
15 липня 2019 12:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 149 918,93
UAH (в тому числі ПДВ 24 986,49 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку