Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична, крупа ячна)
Очікувана вартість
128 315,00 UAH
UA-2019-06-11-000921-a ● 9f490529b28045b48fd7810a604b3575
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103 |
Контактна особа: |
Вільховий Павло Андрійович 4685191 vmtztmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2019 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 128 315,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 641,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3840 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична, крупа ячна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Код КЕКВ: 2230 — Продукти харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2019 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2019 14:34 |
ДОДАТОК 4 Форма цінової пропозиції.docx | |
11 червня 2019 14:34 |
ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx | |
11 червня 2019 14:34 |
ДОДАТОК 2 Проект договору.doc | |
11 червня 2019 14:34 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників.docx | |
11 червня 2019 14:34 |
Тендерна Документація .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-11-000921-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30757072
Дата подання: 09 липня 2019 11:31
відмінити рішення замовника про визначення переможця торгів
Приватне підприємство «Торгпродсервіс» було учасником відкритих торгів , оголошених Вами ,як Замовником, на закупівлю «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупа гречана, крупа вівсяна, крупа перлова, крупа пшенична, крупа ячна) класифікація за ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості , ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-11-000921-a, які відбулися 01.07.2019 року .
В закупівлі ,крім нашого підприємства ,приймали участь ТОВ НПФ «Віконт» та підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія» . Згідно протоколу засідання тендерного комітету №164 від 05.07.2019 року ,переможцем торгів визначено пропозицію ТОВ НПФ «Віконт» .
Для об’єктивності в прийнятті рішень Замовника , приватне підприємство «Торгпродсервіс» проаналізувало тендерну пропозицію ТОВ НПФ «Віконт» , в результаті чого встановлено наступне .
Відповідно до Вашої тендерної документації , п.1 ,розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати копію балансу (форма №1) та копію звіту про фінансові результати (форма№2) за 1 квартал 2019 року з відміткою про прийняття органом статистики або за інший період часу відповідно до облікової політики підприємства.
Але у складі тендерної пропозиції ТОВ НПФ «Віконт» зазначені документи відсутні .
Відповідно до Вашої тендерної документації , п.1 ,розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку №1 до ТД частини 1 ,п.п. 1.1.1. Учасник повинен надати Довідку, про наявність обладнання для виробництва предмета закупівлі. На підтвердження довідки учасник надає розшифровку рахунку балансу учасника за 2018 рік, на якому обліковується це обладнання. У випадку, якщо учасник не є виробником предмета закупівлі та відповідно, не може підтвердити кваліфікаційні вимоги, передбачені ст.16 Закону (щодо наявності необхідного обладнання для виробництва предмета закупівлі) то такий учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення.
А так як ТОВ НПФ «Віконт» не є виробником крупи гречаної ,згідно наданих документів пропозиції , а саме сертифікату якості/відповідності на запропонований товар виробником являється ДП «Крупозавод Озерянка» , у складі тендерної пропозиції ТОВ НПФ «Віконт» вищезазначений гарантійний лист відсутній . Крім того відсутня довідка , щодо якої учасник ТОВ НПФ «Віконт»,надає розшифровку свого балансу за 1 квартал 2019 року.
Відповідно до Вашої тендерної документації , п.1 ,розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку №1 до ТД ,частини 1 , п.п. 1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази , в учасника торгів ТОВ НПФ «Віконт» відсутні наступні документи , а також документальне пояснення причин не надання цих документів:
- Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об‘єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба)за місцем розташування потужностей, у відповідності з вимогами Постанови КМУ України № 930 від 11.11.2015 р., дійсний на дату розкриття;
- Висновок Санітарно – епідеміологічної експертизи(за місцем розташування потужностей) про відповідність виробничо-складських приміщень учасника встановленим вимогам Закону України № 4004 – ХІІ від 28.12.2015 р. «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі «СанПиН 5781-91» від 16.04.1991 р. (Із змінами, внесеними згідно з Постановою Головного державного санітарного лікаря України N 2 (v0002488-06) від 23.01.2006 );
- Копія документа, який засвідчує наявність у учасника Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), згідно вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.12р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів».
В складі документів пропозиції ТОВ НПФ «Віконт» надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ,в якій зазначає, що має власні транспортні засоби в кількості три одиниці ,але відповідно до наданих скан-копій свідоцтв про реєстрацію , транспорті засоби держномер АМ0187 ВЕ та АМ0718СЕ є орендованими у Клинчука Сергія Васильовича ,а третій транспортний засіб АМ0873АВ в оборотно-сальдовій відомості ,наданої вищезгаданим учасником ,не обліковується . Тобто в складі документів пропозиції ТОВ НПФ «Віконт» відсутні скан-копії оригіналів правовстановлюючих документів Орендодавця на автотранспорт (договір оренди,тощо) та скан-копії оригіналів банківського документа про оплату орендної плати за перший і останній місяць. Крім того доводимо до Вашого відому , що учасник ТОВ НПФ «Віконт» надає в складі документів пропозиції договір на дезінфекцію лише складських приміщень, а договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів відсутній, а також один з транспортних засобів навіть не має санітарного паспорту .
Відповідно до Додатку №1 до ТД ,частини 1 , а саме п.1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації ,які мають необхідні знання та досвід ,вимагалось надати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації ,згідно до викладеної таблиці , всупереч чому , учасник в графі документи про освіту (серія,номер,дата видачі та ін..) зазначає , що відомості на підприємстві відсутні . Про яку тоді кваліфікацію може йти мова ? Крім того згідно п.п.1.2.3 необхідно було надати копії чинних санітарних (медичних) книжок працівників учасника ,зазначених у вищезгаданій інформаційній довідці щодо наявності працівників ,але всупереч цій вимозі учасник ТОВ НПФ «Віконт» надає медичну книжку працівника фасувальниці Грунської Н.В , термін наступного медичного огляду якої минув ще 01.05.2019 року!
Відповідно до Додатку №3 до Тендерної документації була вимога про надання документів про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби (стаття 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» пункт 1.1 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39 «Про затвердження державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» (далі Наказ), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за №382/28512) (у разі якщо Учасник є виробником предмета закупівлі) , але всупереч цьому ,учасник ТОВ НПФ «Віконт» не надав в складі документів своєї пропозиції документальне підтвердження про реєстрацію потужності на транспортні засоби та не надав інформаційної довідки про причини не подання вищезгаданих документів .
Дані невідповідності є достатніми підставами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ НПФ «Віконт».
Звертаємося до Вас , про скасування рішення про визнання переможцем торгів пропозиції ТОВ НПФ «Віконт», та відхилити її як таку,що не відповідає вимогам тендерної документації , а також розглянути пропозиції інших учасників відкритих торгів ,термін дії пропозицій яких ще не минув та завершити процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства України .
Розгорнути
Згорнути
В закупівлі ,крім нашого підприємства ,приймали участь ТОВ НПФ «Віконт» та підприємство «Роман» МЛУІІ «Софія» . Згідно протоколу засідання тендерного комітету №164 від 05.07.2019 року ,переможцем торгів визначено пропозицію ТОВ НПФ «Віконт» .
Для об’єктивності в прийнятті рішень Замовника , приватне підприємство «Торгпродсервіс» проаналізувало тендерну пропозицію ТОВ НПФ «Віконт» , в результаті чого встановлено наступне .
Відповідно до Вашої тендерної документації , п.1 ,розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати копію балансу (форма №1) та копію звіту про фінансові результати (форма№2) за 1 квартал 2019 року з відміткою про прийняття органом статистики або за інший період часу відповідно до облікової політики підприємства.
Але у складі тендерної пропозиції ТОВ НПФ «Віконт» зазначені документи відсутні .
Відповідно до Вашої тендерної документації , п.1 ,розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку №1 до ТД частини 1 ,п.п. 1.1.1. Учасник повинен надати Довідку, про наявність обладнання для виробництва предмета закупівлі. На підтвердження довідки учасник надає розшифровку рахунку балансу учасника за 2018 рік, на якому обліковується це обладнання. У випадку, якщо учасник не є виробником предмета закупівлі та відповідно, не може підтвердити кваліфікаційні вимоги, передбачені ст.16 Закону (щодо наявності необхідного обладнання для виробництва предмета закупівлі) то такий учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення.
А так як ТОВ НПФ «Віконт» не є виробником крупи гречаної ,згідно наданих документів пропозиції , а саме сертифікату якості/відповідності на запропонований товар виробником являється ДП «Крупозавод Озерянка» , у складі тендерної пропозиції ТОВ НПФ «Віконт» вищезазначений гарантійний лист відсутній . Крім того відсутня довідка , щодо якої учасник ТОВ НПФ «Віконт»,надає розшифровку свого балансу за 1 квартал 2019 року.
Відповідно до Вашої тендерної документації , п.1 ,розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку №1 до ТД ,частини 1 , п.п. 1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази , в учасника торгів ТОВ НПФ «Віконт» відсутні наступні документи , а також документальне пояснення причин не надання цих документів:
- Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об‘єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба)за місцем розташування потужностей, у відповідності з вимогами Постанови КМУ України № 930 від 11.11.2015 р., дійсний на дату розкриття;
- Висновок Санітарно – епідеміологічної експертизи(за місцем розташування потужностей) про відповідність виробничо-складських приміщень учасника встановленим вимогам Закону України № 4004 – ХІІ від 28.12.2015 р. «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі «СанПиН 5781-91» від 16.04.1991 р. (Із змінами, внесеними згідно з Постановою Головного державного санітарного лікаря України N 2 (v0002488-06) від 23.01.2006 );
- Копія документа, який засвідчує наявність у учасника Системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), згідно вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.12р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів».
В складі документів пропозиції ТОВ НПФ «Віконт» надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ,в якій зазначає, що має власні транспортні засоби в кількості три одиниці ,але відповідно до наданих скан-копій свідоцтв про реєстрацію , транспорті засоби держномер АМ0187 ВЕ та АМ0718СЕ є орендованими у Клинчука Сергія Васильовича ,а третій транспортний засіб АМ0873АВ в оборотно-сальдовій відомості ,наданої вищезгаданим учасником ,не обліковується . Тобто в складі документів пропозиції ТОВ НПФ «Віконт» відсутні скан-копії оригіналів правовстановлюючих документів Орендодавця на автотранспорт (договір оренди,тощо) та скан-копії оригіналів банківського документа про оплату орендної плати за перший і останній місяць. Крім того доводимо до Вашого відому , що учасник ТОВ НПФ «Віконт» надає в складі документів пропозиції договір на дезінфекцію лише складських приміщень, а договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів відсутній, а також один з транспортних засобів навіть не має санітарного паспорту .
Відповідно до Додатку №1 до ТД ,частини 1 , а саме п.1.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації ,які мають необхідні знання та досвід ,вимагалось надати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації ,згідно до викладеної таблиці , всупереч чому , учасник в графі документи про освіту (серія,номер,дата видачі та ін..) зазначає , що відомості на підприємстві відсутні . Про яку тоді кваліфікацію може йти мова ? Крім того згідно п.п.1.2.3 необхідно було надати копії чинних санітарних (медичних) книжок працівників учасника ,зазначених у вищезгаданій інформаційній довідці щодо наявності працівників ,але всупереч цій вимозі учасник ТОВ НПФ «Віконт» надає медичну книжку працівника фасувальниці Грунської Н.В , термін наступного медичного огляду якої минув ще 01.05.2019 року!
Відповідно до Додатку №3 до Тендерної документації була вимога про надання документів про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби (стаття 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» пункт 1.1 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39 «Про затвердження державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» (далі Наказ), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за №382/28512) (у разі якщо Учасник є виробником предмета закупівлі) , але всупереч цьому ,учасник ТОВ НПФ «Віконт» не надав в складі документів своєї пропозиції документальне підтвердження про реєстрацію потужності на транспортні засоби та не надав інформаційної довідки про причини не подання вищезгаданих документів .
Дані невідповідності є достатніми підставами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ НПФ «Віконт».
Звертаємося до Вас , про скасування рішення про визнання переможцем торгів пропозиції ТОВ НПФ «Віконт», та відхилити її як таку,що не відповідає вимогам тендерної документації , а також розглянути пропозиції інших учасників відкритих торгів ,термін дії пропозицій яких ще не минув та завершити процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства України .
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2019 15:14
Шановний учаснику, Ваші зауваження враховані та прийняті до уваги
Шановний учаснику, Ваші зауваження враховані та прийняті до уваги
Номер вимоги: UA-2019-06-11-000921-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 12 липня 2019 11:31
Причина выдхилення
Згідно протоколу №166 від 10.07.2019 р. мою тендерну пропозицію було відхилено у відповідність п.4ч.1 ст.30 Закону України"Про публічні закупівлі"Однією з причин відхилення була та умова,що ТОВ НВФ"Віконт"не є виробником крупи гречаної. Так ,дійсно ТОВ НВФ"Віконт"не має власних потужностей по виробництву ВАГОВОЇ крупи гречаної,але має потужності І ВИРОБЛЯЄ ФАСОВАНУ КРУПУ ГРЕЧАНУ(фото додається),яку може постачати без перебійно, Даний вид діяльності сертифікований І ПІДТВЕРДЖЕНИЙ МІЖНАРОДНИМ СЕРТИФІКАТОМ ISO 9001.Більш того,ТОВ НВФ"Віконт"має Договір з Крупозавод Озерянка(виробником крупи гречаної)(додається) ТА Є ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ЗЕРНА ГРЕЧИХИ на даний завод ,на давальницьких умовах. Таким чином членам тендерного комітету не варто турбуватися про те,що фірма "Віконт"не зможе поставити декілька тон крупи гречаної.
Другою причиною відхилення було те,що ТОВ НВФ"Віконт" не маєвисновку Сан.Епідем експертизи. Так ,не має,бо на мій погляд,то документ із минулого,але в свою чергу "Віконт"має міжнародний Сертифікат ISO 9001
Розгорнути
Згорнути
Другою причиною відхилення було те,що ТОВ НВФ"Віконт" не маєвисновку Сан.Епідем експертизи. Так ,не має,бо на мій погляд,то документ із минулого,але в свою чергу "Віконт"має міжнародний Сертифікат ISO 9001
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 15:23
Шановний Учаснику, повідомляємо що Замовник та зокрема тендерний комітет у своїх рішеннях координується ЗУ "Про публічні закупілі" та іншими нормативно-правовими актами відповідно до сфери їх застосування.
Шановний Учаснику, повідомляємо що Замовник та зокрема тендерний комітет у своїх рішеннях координується ЗУ "Про публічні закупілі" та іншими нормативно-правовими актами відповідно до сфери їх застосування.
Номер вимоги: UA-2019-06-11-000921-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 12 липня 2019 12:01
Причина відхилення
(ПРОДОВЖЕННЯ ОСКАРДЖЕННЯ ) Сертифікат ISO 9001:2015 ВИДАНИЙ ПРИВАТНОЮ ФІРМОЮ,А ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ.Видача даного Сертифікату та супровід його передбачає Державний ,в т.ч і САНІТАРНИЙ,КОНТРОЛЬ. ТОВ НВФ"Віконт"є виробником продукції борошномельно-круп"яної промисловості з майже 25 річним досвідом. На даний час здійснює експорт крупи ячної, крупи горохової в Польшу ,Молдову,та Литву.Також є активим учасником тендерних закупівель по всій Україні(див. досье компанії)ТАК ЩО ХОЧУ ЗАВІРИТИ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ,ЩО ІЗ САНІТАРНИМ СТАНОМ СКЛАДСЬКИХ І ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ВСЕ В НОРМІ,ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА,ОСКІЛЬКИ РАЗ В КВАРТАЛ ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ ПРОВОДИТЬ СУПРОВІД Сертифікату.
Третьою причиною відхилення послужило медична книжка фасовщиці закінчилась. Людина харах у відпусці,але у складі тендерної пропозиції були надані медичні книжки водія-експедитора,вантажника,комірника.Тобто тих людей,які безпосередньо будуть причетні до виконання замовлення.(Медкомісію Грунська пройде в середу.)
Таким чиномЗ МЕТОЮ ЗАПОБІГАННЯ ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ,та враховуючи дані пояснення,ПРОШУ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ВИЗНАТИ НЕДІЙСНИМ Протокол№166 від 10.07.2019р. НЕДІЙСНИМ,ТА ВИЗНАТИ ПЕРЕМОЖЦЕМ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ ТОФ НВФ "Віконт"
Розгорнути
Згорнути
Третьою причиною відхилення послужило медична книжка фасовщиці закінчилась. Людина харах у відпусці,але у складі тендерної пропозиції були надані медичні книжки водія-експедитора,вантажника,комірника.Тобто тих людей,які безпосередньо будуть причетні до виконання замовлення.(Медкомісію Грунська пройде в середу.)
Таким чиномЗ МЕТОЮ ЗАПОБІГАННЯ ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ,та враховуючи дані пояснення,ПРОШУ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ВИЗНАТИ НЕДІЙСНИМ Протокол№166 від 10.07.2019р. НЕДІЙСНИМ,ТА ВИЗНАТИ ПЕРЕМОЖЦЕМ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ ТОФ НВФ "Віконт"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 15:24
Шановний Учаснику, повідомляємо що Замовник та зокрема тендерний комітет у своїх рішеннях координується ЗУ "Про публічні закупілі" та іншими нормативно-правовими актами відповідно до сфери їх застосування.
Шановний Учаснику, повідомляємо що Замовник та зокрема тендерний комітет у своїх рішеннях координується ЗУ "Про публічні закупілі" та іншими нормативно-правовими актами відповідно до сфери їх застосування.
Номер вимоги: UA-2019-06-11-000921-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 12 липня 2019 14:47
Додаткові документи
Додаткові документи
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 15:25
Шановний Учаснику, повідомляємо що Замовник та зокрема тендерний комітет у своїх рішеннях координується ЗУ "Про публічні закупілі" та іншими нормативно-правовими актами відповідно до сфери їх застосування.
Шановний Учаснику, повідомляємо що Замовник та зокрема тендерний комітет у своїх рішеннях координується ЗУ "Про публічні закупілі" та іншими нормативно-правовими актами відповідно до сфери їх застосування.
Номер вимоги: UA-2019-06-11-000921-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 23 липня 2019 14:16
Вимога
Вимога до замовника з приводу неправомірного визначення переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2019 15:12
Шановний Учаснику, сформуйте, будь-ласка, чітко та зрозуміло Вашу вимогу
Шановний Учаснику, сформуйте, будь-ласка, чітко та зрозуміло Вашу вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НВФ "ВІКОНТ" |
111 300,00
UAH з ПДВ
|
111 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" |
125 910,00
UAH з ПДВ
|
125 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" |
128 135,00
UAH з ПДВ
|
128 135,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ НВФ "ВІКОНТ" #20423276 |
Рішення скасоване |
111 300,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 16:28
|
|
ТОВ НВФ "ВІКОНТ" #20423276 |
Відхилено |
111 300,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 16:39
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072 |
Рішення скасоване |
125 910,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 15:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072 |
Відхилено |
125 910,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 15:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" #30636739 |
Відхилено |
128 135,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 10:09
|
Інформація про відміну
Дата відміни
24 липня 2019 10:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі