Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2019-06-11-000808-c d9e02eb880c048febfda90cbe57682a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Дергалюк

0442027049 kmr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: Андрій Дергалюк
0442027049
kmr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 15:30
Початок аукціону: 27 червня 2019 11:52
Початок аукціону: 27 червня 2019 11:52
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36

послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 15:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 15:16
Т.Д._11.06..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо табельної вогнепальної (нарізної) зброї
Дата подання: 14 червня 2019 18:44
Дата відповіді: 18 червня 2019 12:04
У додатку 4 до тендерної документації у загальних вимогах зазначено: для забезпечення та підтримання громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, збереження матеріальних цінностей, здійснення пропускного режиму на території адміністративного комплексу Київської міської ради та в адміністративній будівлі Київської міської ради, а також під час проведення пленарних засідань Київської міської ради необхідно організувати охорону відповідно до зазначених вимог, а саме: - наявність табельної зброї та відповідних дозволів на її використання; Вищевказана вимога вже оскаржувалась нами в Антимонопольному комітеті України, оскільки ви вже оприлюднювали оголошення UA-2019-04-11-002929-a про проведення відкритих торгів на закупівлю «Послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36, з такою самою тендерною документацією. Рішенням АМКУ, Вас було зобов’язано внести зміни до тендерної документації з метою усунення даної вимоги. Але чомусь, проводячи закупівлю повторно, Ви знову оприлюднили документацію, яка не відповідає вимогам чинного законодавства. Таким чином, Ви змушуєте учасників знову оскаржувати те, що вже було оскаржене і про що є позитивне рішення АМКУ. Повторно пропонуємо до Вашої уваги аргументацію з яких причин Ваша тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства: а) Вимога про наявність вогнепальної зброї дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавства право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Стаття 46 ЗУ «Про національну поліцію» визначає наступне: Застосування вогнепальної зброї: 1. Застосування вогнепальної зброї є найбільш суворим заходом примусу. 2. Поліцейський уповноважений на зберігання, носіння вогнепальної зброї, а також на її застосування і використання лише за умови що він пройшов відповідну спеціальну підготовку. 3. Порядок зберігання і носіння вогнепальної зброї, що знаходиться в розпорядженні поліцейського, перелік вогнепальної зброї та боєприпасів, що використовуються в діяльності поліції, та норми їх належності встановлюються Міністром внутрішніх справ України. 4. Поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю: 1) для відбиття нападу на поліцейського або членів його сім’ї, у випадку загрози їхньому життю чи здоров’ю; 2) для захисту осіб від нападу, що загрожує їхньому життю чи здоров’ю; 3) для звільнення заручників або осіб, яких незаконно позбавлено волі; Просимо виключити вимогу стосовно наявності табельної зброї та відповідних дозволів на її використання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога Замовника щодо табельної вогнепальної (нарізної) зброї застосовується до учасників торгів в розумінні слова «за наявності».
Щодо наявності цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256
Дата подання: 14 червня 2019 18:50
Дата відповіді: 18 червня 2019 12:04
В Додатку 1 зазначено вимогу: «Довідка про наявність в учасника цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256 (на підтвердження надати всі дозвільні документи згідно чинного законодавства). - забезпечити наявність цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256 та мати на них всі відповідні дозвільні документи згідно чинного законодавства. Вищевказана вимога вже оскаржувалась нами в Антимонопольному комітеті України, оскільки ви вже оприлюднювали оголошення UA-2019-04-11-002929-a про проведення відкритих торгів на закупівлю «Послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36, з такою самою тендерною документацією. Рішенням АМКУ, Вас було зобов’язано внести зміни до тендерної документації з метою усунення даної вимоги. Але чомусь, проводячи закупівлю повторно, Ви знову оприлюднили документацію, яка не відповідає вимогам чинного законодавства. Таким чином, Ви змушуєте учасників знову оскаржувати те, що вже було оскаржене і про що є позитивне рішення АМКУ. Повторно пропонуємо до Вашої уваги аргументацію з яких причин Ваша тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства: а) на сьогоднішній день законодавством України не встановлено вимог до конкретних марок, рівнів захисту радіозв’язку, який використовують суб’єкти охоронної діяльності. На підставі якого НПА Замовник сформулював ці вимоги? Ми, звичайно, розуміємо, що радіозв’язок AЕS 256 використовують органи поліції і національної гвардії, які постійно надають охоронні послуги Замовнику, однак така вимога є дискримінаційною до всіх інших учасників. б) звертаємо увагу, що згідно статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Таким чином бачимо, що коли Ви, як Замовник, посилаєтеся на технічні конкретні характеристики, має бути передбачено використання еквіваленту\аналогу. Підсумовуючи вищевикладене, зазначаємо, що для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не використовуємо радіозв’язок AЕS 256, і не зобов’язані його використовувати, тому просимо виключити з тендерної документації вимогу про наявність в учасника цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256 або додати припис про надання альтернативного радіозв’язку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.05.2019 № 6633 Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації щодо наявності цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ 3 994 272,00
UAH з ПДВ
3 994 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3078 НАЦИОНАЛЬНОИ ГВАРДИИ УКРАИНИ 3 998 613,60
UAH з ПДВ
3 998 613,60
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

ВИЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3078 НАЦИОНАЛЬНОИ ГВАРДИИ УКРАИНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
#23313859
Переможець 3 994 272,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 16:18

Документи

01 липня 2019 16:18
Електронний підпис
27 червня 2019 12:13
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
#23313859
3 994 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 16:18
Електронний підпис
27 червня 2019 12:13
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 09:57
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 12:45
Охорона_10.08._31.12._1.pdf укладений
19 липня 2019 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до договору № 12 від 18.07.2019 на підставі п.8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: змінити умови Договору у зв’язку із застосуванням положень частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію договору про закупівлю № 12 від 18.07.2019 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі № 12 від 18.07.2019. 1. Сума закупівлі в межах 20% суми, визначеної у договорі № 12 від 18.07.2019, становить 319 286,00 гривень (триста дев’ятнадцять тисяч двісті вісімдесят шість гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 53 214,33 гривень (п’ятдесят три тисячі двісті чотирнадцять гривень 33 копійки). 2. Відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) Україні», із змінами, внесеними згідно з Постановами Національного банку, Сторони дійшли згоди внести зміни в Розділ 14 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в частині реквізитів
Номер договору про закупівлю: 12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до договору № 12 від 18.07.2019 на підставі п.8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: змінити умови Договору у зв’язку із застосуванням положень частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію договору про закупівлю № 12 від 18.07.2019 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі № 12 від 18.07.2019. 1. Сума закупівлі в межах 20% суми, визначеної у договорі № 12 від 18.07.2019, становить 319 286,00 гривень (триста дев’ятнадцять тисяч двісті вісімдесят шість гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 53 214,33 гривень (п’ятдесят три тисячі двісті чотирнадцять гривень 33 копійки). 2. Відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) Україні», із змінами, внесеними згідно з Постановами Національного банку, Сторони дійшли згоди внести зміни в Розділ 14 «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в частині реквізитів 3. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України умови цієї Додаткової угоди застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до її укладення. Строк дії Додаткової угоди встановлюється з 01 січня 2020 року до 13 січня 2020 року включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх договірних зобов’язань, а в частині розрахунків в межах суми, визначеної в цій Додатковій угоді, - до повного виконання та проведення розрахунків.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2019 — 13 січня 2020
Сума оплати за договором: 4 313 558,00
UAH (в тому числі ПДВ 718 926,33 UAH)