Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з інвентаризації та паспортизації зелених насаджень міста Херсона
Очікувана вартість
465 312,53 UAH
UA-2019-06-11-000749-c ● a4b3dbf707504d148517fd97d7b3e878
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37465590 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Ярослава Мудрого (Радянська),45 |
Контактна особа: |
Юрий Вікторович Єременко 0552496092, +380552491257 gupzm@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2019 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 15:06 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 15:06 |
Очікувана вартість: | 465 312,53 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 326,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Послуги з інвентаризації та паспортизації зелених насаджень міста Херсона
Послуги з інвентаризації та паспортизації зелених насаджень міста Херсона
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з інвентаризації та паспортизації зелених насаджень міста Херсона (Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, згідно з експлікацією об’єктів інвентаризації та паспортизації (закріплена територія)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів по факту надання послуг на підставі акта наданих послуг, підписаного Сторонами, в залежності від фінансування з міського бюджету. Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 16:42 |
Протокол від 18.06.2019.pdf | |
18 червня 2019 16:40 |
перелік змін.pdf | |
18 червня 2019 16:39 |
Зміни Додаток 3 до ТД п.169-2018.doc | |
18 червня 2019 16:38 |
Зміни Додаток 1 до ТД п.169-2018.doc | |
18 червня 2019 16:36 |
Зміни інвентаризація-ДЖКГ-ТД-п.169-2018.doc | |
11 червня 2019 15:12 |
Додаток 9 до ТД -п.169 - 2018.doc | |
11 червня 2019 15:12 |
Додаток 8 до ТД-п. 169- 2018.docx | |
11 червня 2019 15:09 |
Додаток 7 до ТД п.169-2018.doc | |
11 червня 2019 15:09 |
Додаток 6 до ТД п. 169 -2018.doc | |
11 червня 2019 15:08 |
Додаток 5 до ТД п.169-2018.doc | |
11 червня 2019 15:08 |
Додаток 4 до ТД п. 169 - 2018.doc | |
11 червня 2019 15:05 |
Додаток 2 до ТД п. 169-2019.docx |
18 червня 2019 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2019 16:42 |
Протокол від 18.06.2019.pdf
|
|||
18 червня 2019 16:40 |
перелік змін.pdf
|
|||
18 червня 2019 16:39 |
Зміни Додаток 3 до ТД п.169-2018.doc
|
|||
18 червня 2019 16:38 |
Зміни Додаток 1 до ТД п.169-2018.doc
|
|||
18 червня 2019 16:36 |
Зміни інвентаризація-ДЖКГ-ТД-п.169-2018.doc
|
|||
11 червня 2019 15:12 |
Додаток 9 до ТД -п.169 - 2018.doc
|
|||
11 червня 2019 15:12 |
Додаток 8 до ТД-п. 169- 2018.docx
|
|||
11 червня 2019 15:09 |
Додаток 7 до ТД п.169-2018.doc
|
|||
11 червня 2019 15:09 |
Додаток 6 до ТД п. 169 -2018.doc
|
|||
11 червня 2019 15:08 |
Додаток 5 до ТД п.169-2018.doc
|
|||
11 червня 2019 15:08 |
Додаток 4 до ТД п. 169 - 2018.doc
|
|||
11 червня 2019 15:05 |
Додаток 2 до ТД п. 169-2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-11-000749-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СОДЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:37734085
Дата подання: 12 червня 2019 11:40
Щодо неправомірності кваліфкаційних вимог (критерій)
В додатку 1 в переліку документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям в п.2 "Наявність обладнення та матеріально технічної бази" вказане обладнення : GPS-приймач, квадрокоптер, гексакоптер, мультіспектральна камера, лазерний сканер, лазерний дальномір картографічно програмне забезпечення програмне забезпечення ГІС, плотер, польовий коп'ютер для збору даних, для надання послуг.
Звертаємо Вашу увагу на те, що для надання послуг з інвентаризації та поспортизації зелених насаджень є виключний список обладнення яке застосовується для данного виду послуг і включення до вимог кваліфікаційних критеріїв обладення, яке не стосується данного виду послуг є неправомірним, та позбавляє права та можливості участників торгів приймати участь у данній закупівлі, що суттєво порушує ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо Вас відреагувати на дану вимогу, та не порушувати законодавство України, тим самим дискримінуючи учасників закупівель. Якщо дана вимога буде залишена без уваги змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на те, що для надання послуг з інвентаризації та поспортизації зелених насаджень є виключний список обладнення яке застосовується для данного виду послуг і включення до вимог кваліфікаційних критеріїв обладення, яке не стосується данного виду послуг є неправомірним, та позбавляє права та можливості участників торгів приймати участь у данній закупівлі, що суттєво порушує ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо Вас відреагувати на дану вимогу, та не порушувати законодавство України, тим самим дискримінуючи учасників закупівель. Якщо дана вимога буде залишена без уваги змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2019 10:47
Розглянувши вимогу тендерний комітет департаменту житлово-комунального господарства прийняв рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-06-11-000749-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СОДЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:37734085
Дата подання: 12 червня 2019 15:00
Щодо кваліфікаційних критеріїв
В п.3 Додатку № 1 до тендерної документації, зазначений перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, а саме зазначено що Учасник повинен надати: - довідку за формою наведеною у додатку № 8 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (наявність за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість послуг (робіт) із землеустрою та спеціаліста із садово-паркового господарства.
Зазначаємо що предметом закупівлі є послуга з ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ та паспортизації зелених насаджень, тому включення до кваліфікаційних критеріїв двох сертифікованих інженерів-землевпорядників є безпідставним. Так як, згідно посадових інструкцій інвентаризація зелених насаджень проводиться інженером з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, а посадовою інструкцією інженера-землевпорядника не передбачено здійснення таких функцій.
Таким чино замовник порушує діюче законодавство а саме п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Просимо Вас відреагувати на дану вимогу, та не порушувати законодавство України, тим самим дискримінуючи учасників закупівель. Якщо дана вимога буде залишена без уваги змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо що предметом закупівлі є послуга з ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ та паспортизації зелених насаджень, тому включення до кваліфікаційних критеріїв двох сертифікованих інженерів-землевпорядників є безпідставним. Так як, згідно посадових інструкцій інвентаризація зелених насаджень проводиться інженером з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, а посадовою інструкцією інженера-землевпорядника не передбачено здійснення таких функцій.
Таким чино замовник порушує діюче законодавство а саме п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Просимо Вас відреагувати на дану вимогу, та не порушувати законодавство України, тим самим дискримінуючи учасників закупівель. Якщо дана вимога буде залишена без уваги змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2019 10:48
Розглянувши вимогу тендерний комітет департаменту житлово-комунального господарства прийняв рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-06-11-000749-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Гарантпроект, Код ЄДРПОУ:31121876
Дата подання: 11 липня 2019 08:50
Оскарження рішення
Обгрунтування позиції учасника міститься у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2019 10:59
Розглянути вимогу неможливо, оскільки учасником торгів ПП «Гарантпроект» не оприлюднено файл з обґрунтуванням вимоги в системі електронних закупівель «Prozorro».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Гарантпроект |
369 520,09
UAH з ПДВ
|
299 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОДЕЛЬ" |
395 450,00
UAH з ПДВ
|
299 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Херсонський державний університет |
435 312,53
UAH з ПДВ
|
299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ |
459 348,00
UAH з ПДВ
|
459 348,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Гарантпроект #31121876 |
Відхилено |
299 997,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 14:55
|
ТОВ "СОДЕЛЬ" #37734085 |
Відхилено |
299 998,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 14:58
|
ДП Херсонський державний університет #02125609 |
Відхилено |
299 999,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 15:01
|
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ #3132720571 |
Відхилено |
459 348,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 15:04
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 липня 2019 15:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі