Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Секція огорожі, металевий стовп, фіксатор металевий
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2019-06-11-000648-a a9c4b7830328450fa1cd407e8f7cf884
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 14:11
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Секція огорожі, металевий стовп, фіксатор металевий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
425 од.
Секція огорожі, металевий стовп, фіксатор металевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2019  —  25 липня 2019
ДК 021:2015: 44313100-8 — Огорожі з дротяної сітки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до договору закупівлі
Дата подання: 13 червня 2019 16:21
Дата відповіді: 14 червня 2019 15:08
Прошу змінити пункти в договорі на: 3.3. За замовлену продукцію Замовник проводить 100% предоплату на поточний рахунок Постачальника згідно виставлених рахунків не пізніше 3 (трьох) банківських днів з моменту їх отримання. 4.1. Строки поставки товарів - товари повинні бути поставлені Замовнику протягом 21 дня після підписання Договору, за адресою м. Київ, вул. Крамського,16. 5.2. При виникненні претензій по якості товару Постачальник повинен замінити неякісний товар, або довести недостатню кількість товару протягом 14 робочих днів з дати отримання претензій від Замовника. 6.1. Постачальник гарантує якість згідно нормативної документації; - відповідати діючим стандартам, технічним умовам виробника; - посвідчуватись відповідними сертифікатами виробника 8.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, повідомивши його у місячний термін - цей пункт видалити 8.2.5. Вимагати від Постачальника забезпечення виконання договору в розмірі 0,01% від вартості договору, при порушенні будь-яких умов договору (крім «Обставин непереборної сили») забезпечення договору не повертається, та будуть перераховані до бюджету. 8.2.6. Провести експертну оцінку відповідності товару за рахунок Постачальника. - цей пункт видалити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В наступній закупівлі ми врахуємо ваші побажання, щодо пункту в договорі 3.3., а саме «За замовлену продукцію Замовник проводить 100% передплату на поточний рахунок Постачальника згідно виставлених рахунків не пізніше 3 (трьох) банківських днів з моменту їх отримання». 4.1. «Строки поставки товарів - протягом 21 робочого дня». 5.2. «При виникненні претензій по якості товару Постачальник повинен замінити неякісний товар - протягом 14 днів». 8.2.1. «Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником» - цей пункт буде видалено. 8.2.5. «Вимагати від Постачальника забезпечення виконання договору в розмірі 0,01% від вартості договору». 8.2.6. «Провести експертну оцінку відповідності товару за рахунок Постачальника». - цей пункт також буде видалено. Тільки в тому випадку, якщо такі умови закупівлі будуть передбачені в планах нашої установи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-11-000648-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАВОД СІТКА ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:32357514
Дата подання: 24 червня 2019 10:38
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2019 11:40
Документи повинні бути оприлюднені в системі PROZORO до аукціону.
Номер вимоги: UA-2019-06-11-000648-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАВОД СІТКА ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:32357514
Дата подання: 25 червня 2019 11:37
Вимога
ВИМОГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «Завод Сітка Захід» є учасником допорогової закупівлі «Секція огорожі, металевий стовп, фіксатор металевий», згідно класифікатору ДК 021:2015 код 44313100-8 «Огорожі з дротяної сітки», оголошення № UA-2019-06-11-00648-а.
Протоколом №132 від 21.06.2019 року засідання тендерного комітету Святошинського психоневрологічного інтернату членами тендерного комітету вирішино відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Завод Сітка Захід» на підставі п.9.2. «Порядок здійснення допорогових закупівель по закупівлі «Секція огорожі, металевий стовп, фіксатор металевий», згідно класифікатору ДК 021:2015 код 44313100-8 «Огорожі з дротяної сітки», оголошення № UA-2019-06-11-00648-а.
В якості обґрунтування відхилення тендерної пропозиції тендерний комітет зазначає, що пропозиція ТОВ «Завод Сітка Захід» не відповідає умовам та вимогам допорогової закупівлі, а саме:
- п. 8 (Додаток 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ») Учасник повинен надати довідку про те, що ціни на товар, які зазначені в специфікації у 2019 бюджетному році збільшуватися не будуть.
- п. 4 (Додаток 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ») Товар повинен відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для товару. Якість товару повинна бути підтверджена сертифікатом та іншими документами, необхідними для товару даного виду згідно діючих правил торгівлі, та законодавства про захист прав споживачів. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається копія довідки про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
З огляду на вищенаведене, ТОВ «Завод Сітка Захід» вважає відхилення тендерної пропозиції необґрунтованим та безпідставним з наступних підстав.

В п. 4 Додатку 1 (ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ) чітко НЕ ЗАЗНАЧЕНО обов’язок учасника подати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності якості на товар.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі товарів через систему електронних (допорогових) закупівель, у Додатку 1 наявна вся інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Ні п. 9.1. ні п.4 не містить вимоги щодо надання сертифікату відповідності разом з тендерною пропозицією.
Відповідно до п.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до пункту 8 Додатку 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Учасник повинен надати довідку про те, що ціни на товар, які зазначені в специфікації у 2019 бюджетному році збільшуватися не будуть.
По перше, специфікація є невід’ємним додатком договору про закупівлю товарів за державні кошти, що заповнюється лише після підписання договору, тобто визначення Переможця аукціону.
По друге, відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Замовник вимагає подати довідку, що ціни на товар у 2019 бюджетному році не будуть збільшуватися. В той час як, ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік в яких випадках ціну може бути змінено.
Таким чином, дана вимога є такою, що не відповідає чинному законодавству про публічні закупівлі.
ТОВ «Завод Сітка Захід» з метою уникнення непорозумінь 21.06.2019 року о 09:44 додало сертифікат відповідності якості товару та довідку про те, що ціни на товар, які зазначені в специфікації у 2019 бюджетному році збільшуватися не будуть.
Відповідно до п. 14.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом № 35 від 13.04.2016 ДП «Зовнішторгвидав України» вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів. Для проведення повторної оцінки достатньо факту подачі вимоги, після чого Замовник може скасувати своє рішення по відповідному учаснику.
З огляду на вищенаведене, Товариство з обмеженою відповідальністю «Завод Сітка Захід» просить тендерний комітет Святошинського психоневрологічного інтернату переглянути та скасувати своє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Завод Сітка Захід» на підставі п.9.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель по закупівлі «Секція огорожі, металевий стовп, фіксатор металевий», згідно класифікатору ДК 021:2015 код 44313100-8 «Огорожі з дротяної сітки», оголошення № UA-2019-06-11-00648-а та повторно оцінити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2019 11:56
Документи повинні бути оприлюднені в системі PROZORO до аукціону. Оскарження вимог стосовно оголошення, оскаржується до проведення аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ" 56 793,91
UAH з ПДВ
54 689,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАВОД СІТКА ЗАХІД" 56 728,11
UAH з ПДВ
56 728,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛ ТРЕЙД" 56 990,40
UAH з ПДВ
56 990,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 15:48
Доверенность Крапивин.pdf
19 червня 2019 15:53
Витяг.pdf
19 червня 2019 15:52
Довідка обл.стат(КВЄД).PDF
19 червня 2019 15:52
ДОГОВІР 58.pdf
19 червня 2019 15:52
Завод Фрунзе 001332-а.pdf
19 червня 2019 15:52
Лист Відгук.pdf
19 червня 2019 15:52
Устав 1,2 и послед.pdf
19 червня 2019 15:52
Ценовое.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 09:44
Довідка.PDF
19 червня 2019 09:18
Статут Завод від 14.01.2019.PDF
19 червня 2019 09:18
Довідка.PDF
19 червня 2019 09:18
Відгук.jpg
19 червня 2019 09:18
Відгук 2.pdf
19 червня 2019 09:18
Витяг.PDF
19 червня 2019 09:18
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
19 червня 2019 09:18
Виписка завірена.PDF

Публічні документи

19 червня 2019 12:21
Цінова.pdf
19 червня 2019 12:21
Статут.pdf
19 червня 2019 12:21
Сертифікат.PDF
19 червня 2019 12:21
Наказ на директора.pdf
19 червня 2019 12:21
Договір порт.pdf
19 червня 2019 12:21
Договір з ВЧ.pdf
19 червня 2019 12:21
Договір з виробником.pdf
19 червня 2019 12:21
Довідка про ціну.pdf
19 червня 2019 12:21
Довідка про досвід.pdf
19 червня 2019 12:21
Відгук порт.pdf
19 червня 2019 12:21
Відгук ВЧ.pdf
19 червня 2019 12:21
Витяг ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2019 12:21
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ"

ТОВ "ЗАВОД СІТКА ЗАХІД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАВОД ФРУНЗЕ"
#00236010
Відхилено 54 689,42
UAH з ПДВ
20 червня 2019 17:02
ТОВ "ЗАВОД СІТКА ЗАХІД"
#32357514
Відхилено 56 728,11
UAH з ПДВ
21 червня 2019 11:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛ ТРЕЙД"
#41921547
Переможець 56 990,40
UAH з ПДВ
21 червня 2019 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛ ТРЕЙД"
#41921547
56 990,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:03
82-19 ТОВ СКЛ ТРЕЙД (Огорожі з дротяної сітки).pdf укладений
02 липня 2019 15:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 56 990,40
UAH (в тому числі ПДВ 9 498,40 UAH)