Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфт)
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2019-06-11-000640-b d04f426ca6a045b584fd74fea3df97d6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Іванівна Якушик

+380332773105 ekonvokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983163
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Контактна особа: Надія Іванівна Якушик
+380332773105
ekonvokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 17:00
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ліфт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Замовником на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 днів з моменту отримання товарів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2019 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 09:02
Перелік змін.doc
13 червня 2019 09:02
тендерна документація.doc
11 червня 2019 10:07
проект договору.doc
13 червня 2019 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 09:02
Перелік змін.doc
11 червня 2019 10:07
тендерна документація.doc
13 червня 2019 09:02
тендерна документація.doc
11 червня 2019 10:07
тендерна документація.doc
11 червня 2019 10:07
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розроблення ПКД
Дата подання: 12 червня 2019 08:46
Дата відповіді: 20 червня 2019 09:05
В проекті Договору вказано "здійснити організацію та виконання робіт (у тому числі забезпечення виконання робіт) з демонтажу та монтажу ліфтового обладнання, ремонтних та оздоблювальних робіт, пусконалагоджувальних робіт та введення в експлуатацію Обладнання на об’єкті Замовника". просимо Замовника вказати чи розроблялась проектно-кошторисна документація на заміну ліфта, та чи проходила вона експертизу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектно-кошторисна документація на заміну ліфта буде розроблятись за рахунок переможця
Щодо відповідності ліфта чинним в Україні нормативним документам
Дата подання: 12 червня 2019 10:10
Дата відповіді: 20 червня 2019 09:49
1.В вимогах до предмету закупівлі вказано відповідність ліфта "EN 81.20.ТР ЛІФТИ", це мається на увазі "Національний стандарт України. Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів частина 20. Ліфти пасажирські та вантажопасажирські. ДСТУ EN 81-20:2015." 2. Копій сертифікатів відповідності пропогованого ліфта ДСТУ EN 81-20:2015 потрібно прикладати до пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, це мається на увазі "Національний стандарт України. Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів частина 20. Ліфти пасажирські та вантажопасажирські. ДСТУ EN 81-20:2015.", при цьому зауважуємо, що відповідно до тендерної документації тип лфіта повинен бути - лікарняний. Учасник повинен надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації.
характеристики ліфта
Дата подання: 14 червня 2019 16:02
Дата відповіді: 20 червня 2019 09:10
Просимо надати висоту останнього поверху (відстань від порогу останньої верхньої зупинки до перекриття шахти), а також просимо вказати марку, тип, вантажопідйомність, швидкість руху існуючого старого ліфта, що буде замінюватись.
Відповідь: Висота останнього поверху (відстань від порогу останньої верхньої зупинки до перекриття шахти) складає 13,2 м, кількість зупинок - 5, вантажопідйомність - 500 кг, тип ліфта лікарняний Б-5-гВ.
Щодо врахування обємів робіт
Дата подання: 14 червня 2019 16:03
Дата відповіді: 20 червня 2019 09:51
Добрий день! Чи є можливість, хоча б орієнтовно, описати додаткові роботи, які можуть виконуватись, або будуть виконуватись але не вказані в ТД і їх потрібно буде виконувати, або без виконання яких ліфт неможливо буде ввести в експлуатацію. Наприклад, чи потрібно влаштовувати диспетчерський зв'язок? чи потрібно облаштовувати обрамлення дверей шахти? якщо так то з якого матеріалу? що мається на увазі під виконанням оздоблювальних робіт? яка площа виконання т. зв. оздоблювальних робіт та який вид цих робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі роботи описані в тендерній документації
оздоблення кабіни ліфта
Дата подання: 14 червня 2019 16:04
Дата відповіді: 20 червня 2019 09:52
Чи можливо внести незнані коригування в оздоблення кабіни, наприклад стелю зробити з нержавіючої сталі "Дзеркало" а не з текстурованої? це покращить освітлення кабіни. А також просимо вказати зміщення дверного пройому дверей шахти, відносно осі шахти, та розміри пройому.
Відповідь: Оздоблення ліфта повинно відповідати вимогам тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-11-000640-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АРМ-ЕКО, Код ЄДРПОУ:33001226
Дата подання: 12 червня 2019 07:58
Видалити одну з тендерних документацій
Просимо Замовника видалити одну з тендерних документацій ( в систему завантажено дві тендерних документації, які відрізняються)
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 червня 2019 09:05
Технічний збій, внесено зміни
Номер вимоги: UA-2019-06-11-000640-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АРМ-ЕКО, Код ЄДРПОУ:33001226
Дата подання: 12 червня 2019 09:46
Щодо форми "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ"
В формі "тендерна пропозиція" в шапці таблиці вказано "найменування лікарського засобу", просимо внести зміни в форму, вказавши найменування товару, або назву предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 червня 2019 09:05
технічна помилка, внесено зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРМ-ЕКО 1 200 400,00
UAH з ПДВ
1 200 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 12:48
31_6_4_4_Проект_договору.pdf
25 червня 2019 12:48
20_3_5_4_Довiдка відс АМКУ.pdf
25 червня 2019 12:48
12_3_5_2_1_Довiдка_о_та_мтб.pdf
25 червня 2019 12:48
09_3_1_1_6_Статут.pdf
25 червня 2019 12:48
07_3_1_1_5_Дозвіл АРМ.pdf
25 червня 2019 12:48
06_3_1_1_5_Ліцензія АРМ-ЕКО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРМ-ЕКО

Інформація про відміну

Дата відміни
26 червня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій