Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фармацевтична продукція
Очікувана вартість
366 475,00 UAH
UA-2019-06-11-000632-c eca659f985ac4c63979a55187fa44c97
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Мельник

+380412551316
+380948651316
40953405-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської районної ради
Код ЄДРПОУ: 40953405
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирская обл., Станишовка, Сквирське шосе, 3, Станишівка, Житомирський район, Житомирська область, Україна, 12430
Контактна особа: Віталій Мельник
+380412551316, +380948651316
40953405-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи,що відкриті торги на проти інфекційні засоби для системного застосування (туберкулін) не відбулися тричі (звіт № UA-2019-02-14-000426-a , звіт № UA-2019-03-20-000129-в 8 квітня 2019р. звіт № UA-2019-05-10-000075-в 27 травня 20190р.) у даному випадку,відповідно до абз. 4.п.2 ст.35 Закону може бути застосована переговорна процедура Закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 14:22
Оскарження наміру укласти договір: 22 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


туберкулін
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 упаковка
туберкулін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с.Станишівка, 12430,Житомирська область,Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin

Тендерна документація

11 червня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 14:06
Протокол застосування процедури та затв докум. ліки 2018.doc
11 червня 2019 14:06
проект договору 2019 .docx
11 червня 2019 14:05
тех вимоги .xlsx
11 червня 2019 14:05
протокол переговорів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000023 ● c566ba2b8b744987b3a0673562f6676b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.07.2019
№ 40

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.07.2019 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2019-06-11-000632-c від 11.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-01 15:27:15

Прошу надати роз'яснення

згідно форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури , затвердженої наказом МЕРТУ № 490 пункт 8-1 та 8-2 не передбачені.Вся обов'язкова інформація,яка вимагається в затвердженій формі Замовником зазначена .Прошу надати роз'яснення, яка саме інформація відсутня в формі про намір укласти договір про закупівлю?

Примітка: при заповненні форм в електронній системі незаповнення обов'язкових полів система автоматично вимагає їх заповнення,та не дає можливості оприлюднити інформацію.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-08-01 17:45:24

Відповідь щодо надання роз'яснення

Щодо надання роз'яснення до змісту висновку, його зобов’язань та подальшого порядку дій, то Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в електронній системі закупівель (далі – веб-портал) оприлюднено 24.07.2019 висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – висновок), при цьому відповідно до ч. 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Однак, Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської районної ради оприлюднило на веб-порталі звернення за роз'ясненням щодо висновку 01.08.2019, тобто лише на 6 робочий день.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вся обов'язкова інформація,яка вимагається в затвердженій формі Замовником зазначена . Згідно форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури , затвердженої наказом МЕРТУ № 490 пункт 8-1 та 8-2 не були передбачені. Зміни набрали чинності 03.05.2019 р., і вже з цієї дати замовники мали б відображати відповідну інформацію при здійсненні закупівель. Але ж форми документів у паперовому вигляді замовниками не утворюються, а формуються системою у вигляді електронного документа після заповнення відповідних полів у системі. А система на момент набуття чинності змінами не була до них готова. При заповненні форм в електронній системі незаповнення обов'язкових полів система автоматично вимагає їх заповнення,та не дає можливості оприлюднити інформацію. Тому Замовник не визнає порушень зазначених у висновку Північного офісу держаудитслужби, щодо вимог пункту 2 Наказу № 490, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури.

2019-08-02 10:54:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушеня усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю

2019-09-04 17:19:13

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Спільне українсько-естонське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Оптіма-Фарм,ЛТД"
#21642228
Переможець 366 475,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 14:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Спільне українсько-естонське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Оптіма-Фарм,ЛТД"
#21642228
366 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 11:24
договір туберкулін.pdf укладений
02 липня 2019 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 366 475,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 975,00 UAH)
Причини розірвання договору: неможливість усунення порушень при публікації повідомлення про намір укласти договір