Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40953405 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирская обл., Станишовка, Сквирське шосе, 3, Станишівка, Житомирський район, Житомирська область, Україна, 12430 |
Контактна особа: |
Віталій Мельник +380412551316, +380948651316 40953405-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2019 14:22 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 червня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
11 червня 2019 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2019 14:06 |
Протокол застосування процедури та затв докум. ліки 2018.doc | |
11 червня 2019 14:06 |
проект договору 2019 .docx | |
11 червня 2019 14:05 |
тех вимоги .xlsx | |
11 червня 2019 14:05 |
протокол переговорів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-19-000023 ● c566ba2b8b744987b3a0673562f6676b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2019 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.07.2019
№ 40
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.07.2019 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2019-06-11-000632-c від 11.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-08-01 15:27:15
Прошу надати роз'яснення
згідно форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури , затвердженої наказом МЕРТУ № 490 пункт 8-1 та 8-2 не передбачені.Вся обов'язкова інформація,яка вимагається в затвердженій формі Замовником зазначена .Прошу надати роз'яснення, яка саме інформація відсутня в формі про намір укласти договір про закупівлю?
Примітка: при заповненні форм в електронній системі незаповнення обов'язкових полів система автоматично вимагає їх заповнення,та не дає можливості оприлюднити інформацію.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-08-01 17:45:24
Відповідь щодо надання роз'яснення
Щодо надання роз'яснення до змісту висновку, його зобов’язань та подальшого порядку дій, то Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в електронній системі закупівель (далі – веб-портал) оприлюднено 24.07.2019 висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – висновок), при цьому відповідно до ч. 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Однак, Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської районної ради оприлюднило на веб-порталі звернення за роз'ясненням щодо висновку 01.08.2019, тобто лише на 6 робочий день.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вся обов'язкова інформація,яка вимагається в затвердженій формі Замовником зазначена . Згідно форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури , затвердженої наказом МЕРТУ № 490 пункт 8-1 та 8-2 не були передбачені. Зміни набрали чинності 03.05.2019 р., і вже з цієї дати замовники мали б відображати відповідну інформацію при здійсненні закупівель. Але ж форми документів у паперовому вигляді замовниками не утворюються, а формуються системою у вигляді електронного документа після заповнення відповідних полів у системі. А система на момент набуття чинності змінами не була до них готова. При заповненні форм в електронній системі незаповнення обов'язкових полів система автоматично вимагає їх заповнення,та не дає можливості оприлюднити інформацію. Тому Замовник не визнає порушень зазначених у висновку Північного офісу держаудитслужби, щодо вимог пункту 2 Наказу № 490, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури.
2019-08-02 10:54:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушеня усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2019-09-04 17:19:13
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Спільне українсько-естонське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Оптіма-Фарм,ЛТД" #21642228 |
Переможець |
366 475,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 14:22
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 червня 2019 14:22
Учасник | Пропозиція | Документи |
Спільне українсько-естонське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Оптіма-Фарм,ЛТД" #21642228 |
366 475,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 11:24
|
договір туберкулін.pdf | укладений |
02 липня 2019 11:22
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 липня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
366 475,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 975,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | неможливість усунення порушень при публікації повідомлення про намір укласти договір |