Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газ Пропан Бутан
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2019-06-11-000501-a ● 0b4715588ccf4cca8cdee97e33627008
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК |
Код ЄДРПОУ: | 38500095 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 98-в |
Контактна особа: |
Виговський Михайло Володимирович 380961814307 skoraja_zhitomir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2019 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 літр
Газ Пропан Бутан для відділення-пункту постійного базування бригад екстреної медичної допомоги Любарського району КУ "ЦЕМД та МК" ЖОР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13330, Україна, Житомирська область, с.Старий Любар, вул.. Медична, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2019 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2019 18:12 |
Протокол змін ТД (Газ).pdf | |
13 червня 2019 18:12 |
Додаток до протоколу (Газ).docx | |
13 червня 2019 18:11 |
Перелік змін та доповненнь до ТД Газ.docx | |
13 червня 2019 18:11 |
Тендерна документація ГАЗ-3 (Любар) зі змінами.doc | |
11 червня 2019 12:25 |
Протокол затв ТД Газ Любар-2.pdf | |
11 червня 2019 12:24 |
Проект договору.doc | |
11 червня 2019 12:24 |
Додаток 6 до Документації.docx | |
11 червня 2019 12:24 |
Додаток 5.docx | |
11 червня 2019 12:23 |
Додаток 4 до Документації.docx | |
11 червня 2019 12:23 |
Додаток 3 до Документації.docx | |
11 червня 2019 12:23 |
Додаток 2 до Документації.docx | |
11 червня 2019 12:23 |
Додаток 1 до Документації.docx | |
11 червня 2019 12:23 |
Тендерна документація ГАЗ-3 (Любар).doc |
13 червня 2019 18:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2019 18:12 |
Протокол змін ТД (Газ).pdf
|
|||
13 червня 2019 18:12 |
Додаток до протоколу (Газ).docx
|
|||
13 червня 2019 18:11 |
Перелік змін та доповненнь до ТД Газ.docx
|
|||
13 червня 2019 18:11 |
Тендерна документація ГАЗ-3 (Любар) зі змінами.doc
|
|||
11 червня 2019 12:25 |
Протокол затв ТД Газ Любар-2.pdf
|
|||
11 червня 2019 12:24 |
Проект договору.doc
|
|||
11 червня 2019 12:24 |
Додаток 6 до Документації.docx
|
|||
11 червня 2019 12:24 |
Додаток 5.docx
|
|||
11 червня 2019 12:23 |
Додаток 4 до Документації.docx
|
|||
11 червня 2019 12:23 |
Додаток 3 до Документації.docx
|
|||
11 червня 2019 12:23 |
Додаток 2 до Документації.docx
|
|||
11 червня 2019 12:23 |
Додаток 1 до Документації.docx
|
|||
11 червня 2019 12:23 |
Тендерна документація ГАЗ-3 (Любар).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-11-000501-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 14 червня 2019 18:16
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі UA-2019-06-11-000501-a по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо в Тендерній документації Замовника Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: щодо наявності автозаправних станцій на відстані до 10 км. від місця знаходження відділень ЕМД. Дана умова є дискримінаційною, оскільки лише одна АЗС знаходиться на відстані до 10 км від місця знаходження відділень ЕМД.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Отже, можна зробити висновок, що Умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу іншим учасникам, що є грубим порушення вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципами недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що становленні ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАПОЛЯГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, зміни до тендерн6ої документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Отже, можна зробити висновок, що Умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу іншим учасникам, що є грубим порушення вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципами недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що становленні ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАПОЛЯГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, зміни до тендерн6ої документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 червня 2019 09:23
Детально розглянувши це питання, члени Тендерного Комітету дійшли висновку, що умови тендерної документації, надані по закупівлі № UA-2019-06-11-000501-a: «Газ Пропан Бутан» (ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо) не є дискримінаційними. Умова щодо наявності автозаправних станцій на відстані до 10 км від місця знаходження відділення ЕМД визначені на підставі наступних висновків:
В КУ «ЦЕМД та МК» 38 санітарних автомобілів працюють на газу, в місяць в середньому використовують по 400 л газу, що дорівнює 7 заправок. При відстані до заправки 10 км, на одну заправку використовується на доїзди до 3 л газу, що на 38 автомобілів становить 798 л, і це є неефективними витратами палива. Збільшення відстані доїзду до АЗС приведе до безпідставного витрачання бюджетних коштів не пов’язаного з наданням медичної допомоги.
Тому, вносити зміни в тендерну документацію немає підстав.
В КУ «ЦЕМД та МК» 38 санітарних автомобілів працюють на газу, в місяць в середньому використовують по 400 л газу, що дорівнює 7 заправок. При відстані до заправки 10 км, на одну заправку використовується на доїзди до 3 л газу, що на 38 автомобілів становить 798 л, і це є неефективними витратами палива. Збільшення відстані доїзду до АЗС приведе до безпідставного витрачання бюджетних коштів не пов’язаного з наданням медичної допомоги.
Тому, вносити зміни в тендерну документацію немає підстав.
Інформація про відміну
Дата відміни
05 липня 2019 12:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі