Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматичний гематологічний аналізатор
Очікувана вартість
273 270,00 UAH
UA-2019-06-11-000285-a 57c86f80998849b69778dd92ca4a41de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гонсьор Роман Броніславович

+380679096470 Lazvoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області"
Код ЄДРПОУ: 42750109
Місцезнаходження: 81110, Україна , Львівська обл., село Зимна Вода, Львівська обл.,Пустомитівський район,село Зимна Вода,вулиця М.Вовчка,1
Контактна особа: Гонсьор Роман Броніславович
+380679096470
Lazvoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2019 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 15:39
Очікувана вартість: 273 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 366,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81110, Україна, Львівська область, с.Зимна Вода, вул. Марка Вовчка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 11:13
Тендерна документація.doc
11 червня 2019 11:13
проект договору.docx
11 червня 2019 11:13
МТВ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000068 ● 675e0a38d3ee4b14b7434b8efb5fcbf9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.04.2020 № 67

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-11-000285-a 11.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто. Зокрема, звіт про виконання умов договору від 17.07.2019 № 18 було опубліковано в електронній системі, про що свідчить відмітка у правій стороні розділу «Договір» на електронному майданчику Замовника, а саме: «Договір виконано. Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі». Надалі Замовник зобов’язується не допускати таких порушень.

2020-04-24 10:41:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Фалач Ярослав Миколайович 272 400,00
UAH з ПДВ
272 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Колеснік Олена Миколаївна 272 800,00
UAH з ПДВ
272 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 16:30
Реєстр.pdf
20 червня 2019 11:49
Реєстр.pdf
19 червня 2019 10:20
Паспорт_код_Фалач Я.М..pdf
19 червня 2019 10:05
Відгук_Новояворівськ.PDF
19 червня 2019 10:04
Паспорт MicroCC-20Plus.pdf
19 червня 2019 10:04
Сертифікат інженера (1).pdf
19 червня 2019 10:02
Технічне завдання.pdf
19 червня 2019 10:01
Відпов.КК ст.16, ст17..pdf
19 червня 2019 09:59
Проект договору.pdf
19 червня 2019 09:59
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 15:29
6. Проект договору.pdf
24 червня 2019 15:29
5. Відповідність МТВ.pdf
24 червня 2019 15:29
3. Установчі документи.pdf
24 червня 2019 15:29
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Фалач Ярослав Миколайович

ФОП Колеснік Олена Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Фалач Ярослав Миколайович
#2015902679
Переможець 272 400,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 16:08

Документи

05 липня 2019 16:08
Електронний підпис
05 липня 2019 16:02
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Фалач Ярослав Миколайович
#2015902679
272 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2019 16:08
Електронний підпис
05 липня 2019 16:02
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 18:14
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 16:55
дог.18.pdf зміни до договору
17 липня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 09:54
Договір укладений
17 липня 2019 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 272 400,00
UAH